meningen over poortmap!

Status
Not open for further replies.
Ervaring heet dat ;)

Dacht je nou echt dat mensen heel moeilijk gaan zitten rekenen aan een simpel tunebeurtje als die Polini van jou? Ik hoop niet dat je die illusie had.
 
Last edited:
Aidix said:
Ervaring heet dat ;)

Dacht je nou echt dat mensen heel moeilijk gaan zitten rekenen aan een simpel tunebeurtje als die Polini van jou? Ik hoop niet dat je die illusie had.

O-)

je bedoelt dus dat als jij een dr70 gaat tunen jij gewoon lekker met je dremel gaat raggen in de gaten :# :#

kga binnenkort nog eens een nieuwe dr70 van me kameraad ''tunen'', ik zit hierbij dus te denken eerst een poortmap te maken uitlaatpoort verbreden,inlaat gangen egaliseren spijltjes scherper/dunner maken uitlaatgang mooi recht maken..

ik snap nog niet echt hoe dat werkt met de timing :P.
Aangezien jij zoveel ervaring hebt met tuning van dr70 kan je mischien wat over de timing vertellen en wat jij allemaal doet (tips) O-)
 
176 / 120 zou je op uitkomen met een blowdown van 28.

Lijkt me idd niet echt een verneukte cil, ik snap alleen nog niet goed waarom je dit hele geblaat van je hier post.
 
DarkSaiyan said:
O-)

je bedoelt dus dat als jij een dr70 gaat tunen jij gewoon lekker met je dremel gaat raggen in de gaten :# :#

Ik bedoel dat je moeilijk kan verwachten dat ik van elk scooterblok een exemplaar op mijn kamer heb staan zodat ik van elk type even de timing op kan meten of de squish kan meten. Zonder een van beide valt er niets exact te 'timen' he, en blijft het een educated guess.
Als iemand zijn kale blok even neerzet voor mijn stoep ben ik echt niet te beroerd om er even een gradenschijf op te hangen. Tenzij ze zo'n brutale waffel hebben als jij, dan houdt het natuurlijk al snel op -:-
 
Aidix said:
Ik bedoel dat je moeilijk kan verwachten dat ik van elk scooterblok een exemplaar op mijn kamer heb staan zodat ik van elk type even de timing op kan meten of de squish kan meten. Zonder een van beide valt er niets exact te 'timen' he, en blijft het een educated guess.
Als iemand zijn kale blok even neerzet voor mijn stoep ben ik echt niet te beroerd om er even een gradenschijf op te hangen. Tenzij ze zo'n brutale waffel hebben als jij, dan houdt het natuurlijk al snel op -:-

mijn excuses, ik doe de topic wel dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top