meningen over poortmap!

Status
Not open for further replies.
Verkoop dan die Gilardoni en koop een NG en laat die tunen. Valt naar mijn mening dan het meeste uit te halen.

Gilardoni is gewoon leuk std ding. Heb hem zelf ook op morini gehad dus....
 
zoals beloofd, poortmapje van mijn polini 70cc ''SH-TUNED''


opmerkingen zijn welkom :)

polini.jpg


PS. DE VERTICALE PIJLEN BEDOEL IK DE HOOGTE VAN DE POORTEN. ;)
 
paulyamaha said:
Dit gaan niet lukken, ook wat hij met de boostpoort wil lijkt me een beetje vreemd....

zoals aangegeven LAAT er fluitpoorten in maken.
zoek een bekwame tuner uit, dit valt namelijk niet mee om dit goed te doen..!


Dit heb ik ook op mijn airsal.. Kan dus wel gewoon. Zal wel snel een poortmapje maken
 
ABT said:
Een aardige zuigerveer-eet-poort :p

Het hele forum intereseert alleen topvermogen(piek) en dan beginnen jullie over een detail als slijtage. Hij wilde duidleijk geen compromis :X ;)
 
Dit is een goed voorbeeld van de maximaal gapend gat methode ;)
Het zou juist wat minder recht moeten, ik vraag me af hoelang dit goed gaat. De rechterkant van de uitlaatpoort is wat vriendelijker dan de linker.
Die boostpoort is standaard al zo volgens mij, niets aan gedaan.

Maargoed, zou wel aardig moeten rijden zo.
 
Aidix said:
Dit is een goed voorbeeld van de maximaal gapend gat methode ;)
Het zou juist wat minder recht moeten, ik vraag me af hoelang dit goed gaat. De rechterkant van de uitlaatpoort is wat vriendelijker dan de linker.
Die boostpoort is standaard al zo volgens mij, niets aan gedaan.

Maargoed, zou wel aardig moeten rijden zo.

is het nog mogelijk om de bovenkant van de uitlaatpoort aan de linker kant een beetje te verbreden/mooier af te werken , of gaat de zuigerveer dan happen ??

boostpoort .. welke is dat ? :p
 
Aidix said:
Dit is een goed voorbeeld van de maximaal gapend gat methode ;)
Het zou juist wat minder recht moeten, ik vraag me af hoelang dit goed gaat. De rechterkant van de uitlaatpoort is wat vriendelijker dan de linker.
Die boostpoort is standaard al zo volgens mij, niets aan gedaan.

Maargoed, zou wel aardig moeten rijden zo.

Als je naar de afstand tussen de hoofdspoelers en de uitlaatpoort kijkt, dan lijkt het of de rechterkant origineel is en de linker kant "iets" minder :X :+

Dus als je de poort wilt veranderen moet je zeker niets aan de linkerkant weghalen, maar de poort symetrisch maken, maar ik betrijfel of dat nog kan, want die poort wordt dan veel te breed.
Dan gaat ie nog meer happen en dan is ie nog sneller kapot....... :p

Die cilinder zal best wel even lopen, maar geef mij maar de standaard versie zegmaar -:-
 
Neeee!!!! wat is dat ding scheef!!! Je hebt gelijk zeg, was me nog niet eens opgevallen :)
Ik weet wel dat polini giet70 poorten standaard ook compleet 4kant zijn, dus geen van beide kanten lijkt me standaard.
 
Aidix said:
Neeee!!!! wat is dat ding scheef!!! Je hebt gelijk zeg, was me nog niet eens opgevallen :)
Ik weet wel dat polini giet70 poorten standaard ook compleet 4kant zijn, dus geen van beide kanten lijkt me standaard.


Ik heb zo'n ding nog nooit standaard gezien, maar het leek me dat het daar toch wel symetrischer zou zijn :p
 
SH-tuning zit hier toch ook op het forum? Zoja, jammer dat hij/zij/hun niet zelf even reageert/reageren.
 
Site ziet er goed uit voor de rest......
Alleen jammer dat het tunewerk dus (bij deze cilinder)
Niet netjes is, vraag me af of het niet gewoon 1 van de
1ste cilinders is geweest, want als je zo kijkt naar de pics(@ Site)
zie ik toch ook wel best nette cilinders liggen daar, dus ik
ben ook benieuwd wat ze zelf hierover te zeggen hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top