Big B NRG Well, this is awkward 15 January 2005 #21 Daar zal idd ook wel het prijsverschil inzetten, die ontwikkeling
Hans F. Well-Known Member 15 January 2005 #22 Witte_@_SR said: Timing zal niet het enigste verschil zijn...want dit is met tuning omhoog te halen. Het ligt aan andere zaken....een Evo heb ik op mina ook nog niet over de 20pk zien gaan...maar dat kan ik fout hebben Click to expand... dat heb je fout
Witte_@_SR said: Timing zal niet het enigste verschil zijn...want dit is met tuning omhoog te halen. Het ligt aan andere zaken....een Evo heb ik op mina ook nog niet over de 20pk zien gaan...maar dat kan ik fout hebben Click to expand... dat heb je fout
Joël Weight kills accel 15 January 2005 #25 ABT said: Ik heb gisteravond nog een Evo (6) voor piaggio opgemeten, de uiterste waarden lagen op 196, 128 met een squish van een halve mm. Click to expand... Ik heb zojuist ook een Piaggio Evo6 nauwkeurig nagemeten. Ik kwam met een squish van 0.48 (kleinste waarde) uit op: - spoeltiming 128 gr, waarbij de achterste spoelers (dus niet de boosters) een fractie lager liggen. - uitlaattiming 186 - 197 gr (schuine poorten)
ABT said: Ik heb gisteravond nog een Evo (6) voor piaggio opgemeten, de uiterste waarden lagen op 196, 128 met een squish van een halve mm. Click to expand... Ik heb zojuist ook een Piaggio Evo6 nauwkeurig nagemeten. Ik kwam met een squish van 0.48 (kleinste waarde) uit op: - spoeltiming 128 gr, waarbij de achterste spoelers (dus niet de boosters) een fractie lager liggen. - uitlaattiming 186 - 197 gr (schuine poorten)
melf #50 Well-Known Member 15 January 2005 #26 Mr. Maniac said: Bij mij stond evo50 mina LC op 188 uitlaat en 128 inlaat. Type weet ik niet is met halve spijl 5/6? Click to expand... ac is anders dan lc die ik heb is met onderbroken spijl maar de niet onderbroken spijl was ook iets van 178 uitlaat evolc heb ik wel gehad maar heb het nooit gemeten , zowel piaggio als mina niet ..
Mr. Maniac said: Bij mij stond evo50 mina LC op 188 uitlaat en 128 inlaat. Type weet ik niet is met halve spijl 5/6? Click to expand... ac is anders dan lc die ik heb is met onderbroken spijl maar de niet onderbroken spijl was ook iets van 178 uitlaat evolc heb ik wel gehad maar heb het nooit gemeten , zowel piaggio als mina niet ..
Mr. Maniac OWJAJOH?!?! 15 January 2005 #27 melf #50 said: ac is anders dan lc die ik heb is met onderbroken spijl maar de niet onderbroken spijl was ook iets van 178 uitlaat evolc heb ik wel gehad maar heb het nooit gemeten , zowel piaggio als mina niet .. Click to expand... Ja kweet dat er een verschil is in AC en LC alleen quote ik m ff als een soort toevoeging.
melf #50 said: ac is anders dan lc die ik heb is met onderbroken spijl maar de niet onderbroken spijl was ook iets van 178 uitlaat evolc heb ik wel gehad maar heb het nooit gemeten , zowel piaggio als mina niet .. Click to expand... Ja kweet dat er een verschil is in AC en LC alleen quote ik m ff als een soort toevoeging.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 15 January 2005 #28 tram said: 21,6 zelfs.... Click to expand... sorry voor offtopic, maar mag ik vragen wie ?
F12 AC Upcoming talent 15 January 2005 #29 Valentino Meijer @ legendarische beta met VTM pijp. als ik het goed heb beta van een klant btw
ABT Boers Engineering 15 January 2005 #30 Joël said: Ik heb zojuist ook een Piaggio Evo6 nauwkeurig nagemeten. Ik kwam met een squish van 0.48 (kleinste waarde) uit op: - spoeltiming 128 gr, waarbij de achterste spoelers (dus niet de boosters) een fractie lager liggen. - uitlaattiming 186 - 197 gr (schuine poorten) Click to expand... Tja, ik kwam op 196,4 graden maar die paar tienden van graden boeit niet echt..
Joël said: Ik heb zojuist ook een Piaggio Evo6 nauwkeurig nagemeten. Ik kwam met een squish van 0.48 (kleinste waarde) uit op: - spoeltiming 128 gr, waarbij de achterste spoelers (dus niet de boosters) een fractie lager liggen. - uitlaattiming 186 - 197 gr (schuine poorten) Click to expand... Tja, ik kwam op 196,4 graden maar die paar tienden van graden boeit niet echt..
Tom.#86 TKT! 16 January 2005 #31 F12 AC said: Valentino Meijer @ legendarische beta met VTM pijp. als ik het goed heb beta van een klant btw Click to expand... rolf z;n beta, uit vlissingen.
F12 AC said: Valentino Meijer @ legendarische beta met VTM pijp. als ik het goed heb beta van een klant btw Click to expand... rolf z;n beta, uit vlissingen.
KreVaN Sappert de Sap 16 January 2005 #32 Idd monsterlijke blauwe beta C4rN said: rolf z;n beta, uit vlissingen. Click to expand...
JohanS Well-Known Member 16 January 2005 #33 Ja genoeg offtopic weer. Zijn er nog mensen met duidelijke foto's of poortmapjes?
Joël Weight kills accel 16 January 2005 #34 ABT said: Tja, ik kwam op 196,4 graden maar die paar tienden van graden boeit niet echt.. Click to expand... Hoe groot is jouw gradenschijf als je op de tiende kan aflezen? Of heb je het met de schuifmaat gedaan en omgerekend?
ABT said: Tja, ik kwam op 196,4 graden maar die paar tienden van graden boeit niet echt.. Click to expand... Hoe groot is jouw gradenschijf als je op de tiende kan aflezen? Of heb je het met de schuifmaat gedaan en omgerekend?
ABT Boers Engineering 16 January 2005 #35 Joël said: Hoe groot is jouw gradenschijf als je op de tiende kan aflezen? Of heb je het met de schuifmaat gedaan en omgerekend? Click to expand... Met de gradenschijf kwam ik op 196, daarna met een schuifmaat op gemeten, en omgerekend inderdaad.
Joël said: Hoe groot is jouw gradenschijf als je op de tiende kan aflezen? Of heb je het met de schuifmaat gedaan en omgerekend? Click to expand... Met de gradenschijf kwam ik op 196, daarna met een schuifmaat op gemeten, en omgerekend inderdaad.