Evo op Piaggio

Witte_@_SR said:
Timing zal niet het enigste verschil zijn...want dit is met tuning omhoog te halen.
Het ligt aan andere zaken....een Evo heb ik op mina ook nog niet over de 20pk zien gaan...maar dat kan ik fout hebben:)

dat heb je fout
 
ABT said:
Ik heb gisteravond nog een Evo (6) voor piaggio opgemeten, de uiterste waarden lagen op 196, 128 met een squish van een halve mm.

Ik heb zojuist ook een Piaggio Evo6 nauwkeurig nagemeten.
Ik kwam met een squish van 0.48 (kleinste waarde) uit op:

- spoeltiming 128 gr, waarbij de achterste spoelers (dus niet de boosters) een fractie lager liggen.
- uitlaattiming 186 - 197 gr (schuine poorten)
 
Mr. Maniac said:
Bij mij stond evo50 mina LC op 188 uitlaat en 128 inlaat. Type weet ik niet is met halve spijl 5/6?

ac is anders dan lc ;)

die ik heb is met onderbroken spijl maar de niet onderbroken spijl was ook iets van 178 uitlaat

evolc heb ik wel gehad maar heb het nooit gemeten , zowel piaggio als mina niet ..
 
melf #50 said:
ac is anders dan lc ;)

die ik heb is met onderbroken spijl maar de niet onderbroken spijl was ook iets van 178 uitlaat

evolc heb ik wel gehad maar heb het nooit gemeten , zowel piaggio als mina niet ..

Ja kweet dat er een verschil is in AC en LC alleen quote ik m ff als een soort toevoeging. :)
 
Joël said:
Ik heb zojuist ook een Piaggio Evo6 nauwkeurig nagemeten.
Ik kwam met een squish van 0.48 (kleinste waarde) uit op:

- spoeltiming 128 gr, waarbij de achterste spoelers (dus niet de boosters) een fractie lager liggen.
- uitlaattiming 186 - 197 gr (schuine poorten)

Tja, ik kwam op 196,4 graden maar die paar tienden van graden boeit niet echt..
 
ABT said:
Tja, ik kwam op 196,4 graden maar die paar tienden van graden boeit niet echt..

Hoe groot is jouw gradenschijf als je op de tiende kan aflezen? Of heb je het met de schuifmaat gedaan en omgerekend?
 
Joël said:
Hoe groot is jouw gradenschijf als je op de tiende kan aflezen? Of heb je het met de schuifmaat gedaan en omgerekend?

Met de gradenschijf kwam ik op 196, daarna met een schuifmaat op gemeten, en omgerekend inderdaad.
 
Back
Top