mhr team en middeltoerige uitlaten

speedking

Well-Known Member
ik heb een mhr team onder mijn zip liggen met origineel zipsp uitlaat.mijn vraag is of een polini for race het goed doet op zo'n cylinder met deze setup?

dit is mijn setup:
mhr cil
metrakit zuiger
19mm do
polini variateur
malossi vsnaar en achter koppeling
power1 krukas
primaire vertanding
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een fasmen gekocht maar ik weet niks van die merk en prestaties.heeft iemand ervaringen met een fasmen uitlaat gehad??
 
speedking said:
ik heb een fasmen gekocht maar ik weet niks van die merk en prestaties.heeft iemand ervaringen met een fasmen uitlaat gehad??
Je vraagt welke uitlaat het beste is, vervolgens koop je een fasmen waarvan je niks weet... :?
 
idd jolly of c16 zal wel lkkr lopen, heb je ook je team afgewerkt op de uitlaatspijl anders heb je kans dat ie warmloopt. die is meestal brak afgewerkt door malossi....

greetzz
 
speedking said:
ik heb een mhr team onder mijn zip liggen met origineel zipsp uitlaat.mijn vraag is of een polini for race het goed doet op zo'n cylinder met deze setup?

dit is mijn setup:
mhr cil
metrakit zuiger
19mm do
polini variateur
malossi vsnaar en achter koppeling
power1 krukas
primaire vertanding

Heb je nou een MHR of een TEAM?
Team lijkt me, zou dus voor C16 gaan *D
 
idd, koop je een fasmen ( LEES : JUNK ), en je vraagt eerst wat je beter kunt kopen...

haal in bijde gevallen ( Facilly ) een C16, geen of wel een team :p - c16 doet het altijd goed, en idd ook nog makkelijk af te stellen

Bart@Sp - idd, wat hij zegt klopt, je moet de spijl even opschuren, afwerken om warmlopen te voorkomen :p
 
Back
Top