mhr team/yasuni c20 @ mk pr 2

Status
Not open for further replies.

firefox-prorace

Well-Known Member
hoi,

ik wilde graag jullie mening horen over welke uitlaat beter zal kunnen presteren op een mk pro race 2

mijn setup:

metrakit pro race 2 Tuned
28mm keihin
malossi Rotor
overrange set
etc,

nu heb ik een aantal perso`s bekeken die ook met de combi mk pr2 en mhr team pijp reden en die waren zeer tevreden over vooral de trekkracht...
en ik ga tog het liefst voor de trekkracht ipv top.

en de c20 voor mina heeft zich in elk geval al bewezen dus ik twijfel heel erg..
 
Advertisement - register to remove this

Naja C20 doet het heel goed op hoogtoerige getunede cilinders..

Het is voor mina btw?
Ik heb verhalen gehoord dat de team pijp op piaggio heel goed is, maar dat er veel verschil tussen de team pijp op mina en piaggio zit..dus dat de team op mina het wat minder goed doet.

Dus wil je ckerheid? Ga voor de C20...
 
heb je mina of pia?
als je pia hebt zou ik een team nemen. das alom wel zo'n beetje de beste uitlaat voor pia. heb je mina, ga dan voor de C20. je Pro Race is zwaar hoogtoerig en zal dus JUIST ook hard trekken icm met C20. met een team zal ie ws te laag in toeren blijven hangen of alleen maar overtoeren maken
 
ik rijd met pr2 icm bida c20 @ pia

Me hoogste vermogen heb ik @ 13.700 rpm en lager of hoger is t stuk minder...

Team pijp zal denk ook vrij lekker op doen aangezien je makkelijk 14 k kan draaien met pr2!

Toch denk ik dat pr pijp en hr2 t beste zullen doen @ pr2 :)

mja wie test t uit voor ons ?

edit: k d8 dat om pia ging :strange:
 
ja het is idd mina.. maar ik heb verscheidene mensen gezien met mkpr2 en ook die team pijp en dat trok bruut hard op...

dus vandaar maar eigg ben ik er nog niet uit
 
team pijp @ mina is stuk laagtoeriger...

C20, pr pijp zal toch 1 vd betere zijn...
 
Op mina moet je geen C20 nemen , neem de ProRAce pijp of de MHR team , de Samba COmpetition is ook een zeer goede keus
 
Originally posted by JohnB
Op mina moet je geen C20 nemen , neem de ProRAce pijp of de MHR team , de Samba COmpetition is ook een zeer goede keus

Een samba competition op een pro race cil:D , dit is veels te laagtoerig joh.
Pak een c20 of als je apart wil doen een pro race pijp.:)
 
haha d8 ik al...

maar ik twijfel nog steeds .. want er was ook zon gast met bijna dezelfde setup als mij en die trok harder en beter met de mhr team pijp dan de bidalot c20, ja en of de bida c20 en yasuni c20 gelijk zijn is ook nog maar de vraag...
 
zijn niet t zelfde. lees de topics hierover maar.
IK zou een Yasuni C20 nemen. is wel zo'n beetje de beste pijp op mina. zeker als je die PR2 nog laat tunen/bewerken zal t een klap toeren maken en zal je topvermogen ws ook in een vrij hoog toerengebied liggen. dan komt de C20 goed tot z'n recht
 
Originally posted by Facilly
Het is voor een pro race 2 TUNED!!:|


En als er tuned achter staat weet jij al direct wat die tuner er aan veranderd heeft en dan weet jij ook al meteen voor welk toerengebied deze cilinder veranderd is?

Dus als je wil weten welke uitlaat het beste bij het karakter van je cilinder past kun je beter even met je tuner spreken...
 
NOu een pro race 2 tuned zou hoogtoeriger zijn dan een pro race 1 untuned...

@firefox-prorace: welke stage en waar is ie getuned of gaat ie getuned worden?
 
Wie zegt dat je met tunen altijd een cilinder hoogtoeriger maakt?
En idd wat Wille zegt, ga met je tuner praten, die zal zeker weten welke pijp er goed op draait!
 
Originally posted by S|<etc|-|y
Een samba competition op een pro race cil:D , dit is veels te laagtoerig joh.
Pak een c20 of als je apart wil doen een pro race pijp.:)

En wie ben jij?
Oja jij bent niet degene die er daadwerkelijk mee gereden heeft

En ik praatte over de PR2 kinders , alleen had ik het tuned even over het hoofd gezien. En tuned is een erg ruim begrip
 
ja idd tuned is wel een Groot begrip..

wat ik aan de mk zelf ga doen is :
spoelpoorten blueprinten
cilinderhemd aanpassen ,zuiger aanpassen.
en nog wat "trucjes"

maar igg nix aan de uitlaat poort aangezien deze al fokking huge is..

dus tja.. tunen ... in iedergeval netjes maken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top