Kenmerken MHR team/speed??

peter17

Well-Known Member
Ik heb dus hier een malossi cilinder liggen.. alleen weet ik niet welke het is .. waar kan ik een speed/team aan herkennen? liefst aan de kop/buitenkant.. zit namelijk op een scoot op het moment
 
Advertisement - register to remove this

Ja dan draai je de cilinderkop eraf en dan kijk je of hij een losse binnenkop heeft. Zoja: is het een speed, zo nee is het een team.
 
Serieus? Zou ik die zelf niet hebben toevallig? Maar die is er alleen voor pia, en hij vraagt of het een team of speed is dus ik neem aan dat het geen pia is..
 
Enrico@Sprinter said:
Serieus? Zou ik die zelf niet hebben toevallig? Maar die is er alleen voor pia, en hij vraagt of het een team of speed is dus ik neem aan dat het geen pia is..

90% van alles scooter gasten noemt een (Team modul head ) een speed :p

dus zou handig zijn als tie er effe bij zegt om wat voor scoot het gaat jah
 
Weer zo'n lompe topic.Als wij het op deze forum over Speed hebben weten de meeste wel dat het over een Team gaat.Hier in Nederland hebben we die namen verzonnen om ze makkelijker uit elkaar te halen lijkt mij,want op Malossi site zie ik nergens SPEED staan.
 
Dat klopt, namen zijn door Anglo dutch bedacht. In Duitsland is de Nederlandse Team de MHR en de Nederlandse Speed de Team.

Verder heten in Nederland de AC cilindertjes wel gewoon MHR. ( Pia AC, Mina vertikaal ).
 
Back
Top