had ff geen tijd om t op te zoeken, maar Mol scoorde toch ook hoog met een zga onbewerkte speed(oud type)...
in hall of fame stond dacht ik dat ie alleen afgewerkt was.
not sure anyway..
Ik heb nieteens zo'n cilinder
Als ik em koop dan ga ik vanzelf uitlaten testen. Maarja, alles op zijn tijd. Eerst maareens wielen onder een frame zetten enzo!
Ik heb nieteens zo'n cilinder
Als ik em koop dan ga ik vanzelf uitlaten testen. Maarja, alles op zijn tijd. Eerst maareens wielen onder een frame zetten enzo!
Heb je mij ooit met scores van anderen zien strooien dan? Of er moet om gevraagd zijn uiteraard. Verder weet ik nieteens of Sander al uitlaten heeft getest. Verschillende dan.
Sander?
Nee er zijn nog geen uitlaten getest, en al zou dat wel zo zijn, voorlopig worden die scores nog niet neergezet. Eerst nog een aantal dingen testen, waaronder uitlaten.
Nee er zijn nog geen uitlaten getest, en al zou dat wel zo zijn, voorlopig worden die scores nog niet neergezet. Eerst nog een aantal dingen testen, waaronder uitlaten.
Komt tijd, komt raad... We hebben nog meer dan genoeg te testen en proberen. En als het dan allemaal klaar is, zullen er ongetwijfeld grafiekjes en testwaardes gepost worden...
Het is onzinnig, om nu halve testresultaten neer te zetten, in het beginstadium van een grote test. Toch?
Das waar sander. Maar jij hebt bv een doel. Pas als je er dicht bij in de buurt zit wil je het posten.
Maar ik en mening ander vinden 19.x pks al een hoop.
Als je bv test met deze cilinder en een ... uitlaat maar er waren nog wat punten waardoor het niet "maximaal" liep... dan kan je dat er natuurlijk altijd bij zetten.
Maargoed , zo heeft iedereen zijn eigen kijk erop.