"DE Speed 2004-Test"

Status
Not open for further replies.
Het is gewoon mijn scooterblok. De carburateur is geleend van JasperdeB, en de cartercap is van Freddy.

Voor de rest, is hij 100% van mij. Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat hij altijd onder mijn frame zal hangen. Ik bepaal wat er mee gebeurt.

Aanwezig @ Jubbega????: Lijkt me duidelijk 8)
 
Sander said:
Er is meer aan gedaan dan "netjes maken"..... dat geef ik je op een presenteerblaadje ;).. Er is eerst getest met een standaard 2004. Daarna is deze aangepast. Toen er "leuke" score's op onze "huisbank" werden gescoord, zijn we richting Tino gereden. Dit omdat anders 3/4 van het forum de score's niet geloofd. :X

Daarom: een Tino-score. Geen gezeur over evt veranderde instellingen o.i.d.

ok :D sowieso echt uber vet gewoon :W
Wist dat jullie er al een tijdje mee bezig waren maar pronk wou niet zeggen hoe het zat :P
Kon er alleen uit opmaken dat de std 04 bij jullie al over de 20 ( omgerekend ) ging :#

Feli nog :*
 
KnaPuH said:
sander je heb het netjes voor elkaar
je krijgt mijn respect
see ya at jubbega ;)

Gaat helemaal goedkomen!!!, Jubbega word net zo gezellig als vorig jaar. Tof dat ik je respect krijg, dat kreeg jij vorig jaar van mij, en nu dus andersom. Eerlijk verdeeld toch? :)


dieselmaniac said:
OMG, een bijna winner is er dus al, als alles goed verloopt op jubbega (start etc:P)
Was het leven maar ZO simpel...... ik kan niet starten..:'(, misschien iemand anders laten rijden :!.....
 
Sander said:
Gaat helemaal goedkomen!!!, Jubbega word net zo gezellig als vorig jaar. Tof dat ik je respect krijg, dat kreeg jij vorig jaar van mij, en nu dus andersom. Eerlijk verdeeld toch? :)



Was het leven maar ZO simpel...... ik kan niet starten..:'(, misschien iemand anders laten rijden :!.....
Pssst, ik hou me aanbevolen ;).
 
Ziet er zeker toppie uit! Gefeliciteerd :*

Ben benieuwd wat Tino uit mijn cilinder weet te halen! Dat laat ik je ook wel ff weten!

Veel succes nog!

Dennis
 
Erg nette score! Zijn er bij het testen nog wijzigingen gedaan die (opvallend) veel vermogenswinst boekten? Zoals membraan(plaatjes), spruitstuk o.i.d.

Ook leuk om te zien dat wanneer er veel werk inzit je ook met een "onorginele setup" gewoon een ziek vermogen neer kunt zetten. En dan bedoel ik onorgineel niet verkeerd natuurlijk :)
 
Last edited:
het xsh kelkje heeft gedaan zekerweten, hehe ;)

gaaf dat je net nog ff belde sander:)

goeie score, en op naar de 25pk, einde van het jaar he hehe..
 
$aint said:
Zeer netjes vermogen Sander! Knap werk!

Vraagje:
Welke fabriekspijp gaf het hoogste vermogen?

Poe... :?

Dat weet ik echt niet uit mn paasei. :( Bijna alle metingen zijn opgeschreven, geregistreerd en gecatalogiseerd. Dus het is evt wel na te zoeken. Ik weet wel, dat de DPR, die we zelf ontworpen hebben, een aanzienlijke verbetering was, ten opzichte van de fabrieksuitlaten.





Marco_v_W said:
goeie score, en op naar de 25pk, einde van het jaar he hehe..
De lat komt steeds hoger te liggen/gaan we steeds hoger leggen :)
 
TimB said:
Hoeveel gaf de cilinder std max?

Sjah... dat zijn natuurlijk vragen, die moeilijk te beantwoorden zijn. Luchdruk en weersonstandigheden tellen daar flink in mee.

Ik zal eens kijken, of ik het ergens terug kan vinden. De vraag is: Wat is "max"??? Ik weet zeker, dat deze 23.3 een goeie score is. Maar is het de "max"? Who knows :).

Ik zal eens kijken, of ik het een en ander aan standaard metingen kan terugvinden...





dani said:
'04 pijp is onder weg btw

I know :love:

Dan even controleren of hij het beeld bevestigd, dat we verkregen hebben, uit een exacte "DPR-kopie" (naar zeggen) van de 2004.
 
Sander said:
Sjah... dat zijn natuurlijk vragen, die moeilijk te beantwoorden zijn. Luchdruk en weersonstandigheden tellen daar flink in mee.

Ik zal eens kijken, of ik het ergens terug kan vinden. De vraag is: Wat is "max"??? Ik weet zeker, dat deze 23.3 een goeie score is. Maar is het de "max"? Who knows :).

Ik zal eens kijken, of ik het een en ander aan standaard metingen kan terugvinden...

Laat ik de vraag dan zo stellen: Wat is de maximale score die JIJ uit de standaard cilinder heb gehaald? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top