Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Willempie said:
Dat valt nog mee, maar dan heb ik nog een vraagje voor je ;)

Matzwart laten spuiten over de kappen van een BWS (weinig opp. dus, t is een klein ding), zou dat dan duur zijn?:p

En bedankt voor de goede foto van je subframe, heb ik veel aan voor mn eigen project :D


Oh graag gedaan dan haha:)
Uhm, Mat zwart, neej joh, denk als je naar de spuiter gaat, bende net euro of 100/150 kwijt (bij ons dan). maar kan verschillen bij spuiter :)
 
Ziet er vet uit allemaal maar waarom schuur (en spuit) jeje kappen niet zelf?
Dan heb je er toch veel meer eer aan...

Als je er dan toch werkt zal je het ook wel kunnen lijkt me
 
Spasta said:
Ziet er vet uit allemaal maar waarom schuur (en spuit) jeje kappen niet zelf?
Dan heb je er toch veel meer eer aan...

Als je er dan toch werkt zal je het ook wel kunnen lijkt me

Die lak is kk duur en is er niet veel meer van, en we halen het hier net mee, dus als ik het verkloot gaat me kans naar die kleur aan me neus voorbij :) snapje ;) dus doe het liever niet zelf :) en kheb gebroken sleutelbeen van me ongeluk enzo dus ken nu niet werken en spuiten
ik kan het idd wel zelf , maar ik parelmoer spuiten we niet elke dag, schade autos worden niet parelmoer gespoten haha :p en het is veel lagen. dus laat het liever aan de pro over :p
 
daarom zette ik het dus tussen haakjes
het schuren.. maar als je gebroken sleutelbeen hebt is dat idd ook redelijk moeilijk :)
 
nou kan trouwens die hornet wel uit je avatar? :p haha.. groot gelijk dat je het laat spuiten, want als je dit zou verkloten zou zoooo zonde zijn!
 
Spasta said:
daarom zette ik het dus tussen haakjes
het schuren.. maar als je gebroken sleutelbeen hebt is dat idd ook redelijk moeilijk :)

ik snap je idee heel goed :).
maar als ik 100% eerlijk ben. ik zou het zelf niet eens durven :) ben gewoon TE bang dat ik het verneuk. die lak is voor me baas ook niet gratis:p ken ik zelf nieuwe dokke, zitk niet zo op te wachten :D hij vind alles goed, zolang die zelf maar geen verlies maakt, dan mag ik alles

@ wouter : idd :)
 
Zeer mooie kleuren en het gaat cker wel mooi worden maar
hoe heet die spuiter waar je werkt..?
En hoe duur zal het ongeveer zijn om achterkappen, voorkap, onderkap, zijkap, en voorspatbord in metallic oranje te spuiten?
 
jo maikel

die kleur is netjessss
deze slider gaat helemaal goed komen

en idd iedereen gaat voor de orginele kapjes met bcd pads maar als je wat over zou houden zou ik als ik jou was ook je orginele spuiten maar die tnt doen ook wel :)

mzllll :)
 
aerox_sweetlake said:
Zeer mooie kleuren en het gaat cker wel mooi worden maar
hoe heet die spuiter waar je werkt..?
En hoe duur zal het ongeveer zijn om achterkappen, voorkap, onderkap, zijkap, en voorspatbord in metallic oranje te spuiten?


Tis geen spuiter voor mensen :)
auto schade herstel bedrijf, dus aan het adres enzo heb je nix want daar kan je niet zomaar aankloppen ;) daar komen alleen autos die schade hebbe gereden en gemaakt moete worden.

alles wat er aan scooters etc gedaan word is zwart werk ;) via werknemers
 
stefanracer said:
jo maikel

die kleur is netjessss
deze slider gaat helemaal goed komen

en idd iedereen gaat voor de orginele kapjes met bcd pads maar als je wat over zou houden zou ik als ik jou was ook je orginele spuiten maar die tnt doen ook wel :)

mzllll :)

klopt :D maar dat zien we erna wel ;) als ik nog wat lak over heb pleur ik de orginele er ook wel bij
 
Net ff ML50 bandjes gekocht met aerox velgjes :) bandjes zijn zowat nieuwstaat, velgjes zijn ook nog mooi, kan ik misschien ooit nog keer wisselen of ook laten spuiten, kijken wat mooier staat :p maar ga eerst voor de sr velgen ging nu ff om de bandjes :)

Foto=NWFTOWCV
 
Last edited:
Gevaarlijke shit maik :rolleyes: maarre, wat zegt je pa er nou van ? want die wou tog ook dat je je shit verkocht?

Ben benieuwd naar je kleur..

Maar suc6 ermee en je weet dat ik em in de gate hauw ;)
 
D.R.T.Crew said:
Gevaarlijke shit maik :rolleyes: maarre, wat zegt je pa er nou van ? want die wou tog ook dat je je shit verkocht?

Ben benieuwd naar je kleur..

Maar suc6 ermee en je weet dat ik em in de gate hauw ;)


haha jah idd, maarja ik word gek zonder scooter :p en dat vind me pa niet leuk, dan ben ik goed sjagrijnig haha! hij zegt ge doet maar jonge!, maar het blok hang je er pas onder als je je auto hebt.
dusja nix aan het handje. geld appart gezet voor het lesse en auto koop ik dan wel, no problem :D

blok bouw ik gewoon op , op me kamer, of koop in 1x un lopend blok , ziek dan wel. dan hang ik hem eronder zodra meeting seizoen weer begint, ookal hebk dan nog geen auto, mag dat toch wel van um :p hehe
 
Speedboer said:
blok bouw ik gewoon op , op me kamer, of koop in 1x un lopend blok , ziek dan wel. dan hang ik hem eronder zodra meeting seizoen weer begint, ookal hebk dan nog geen auto, mag dat toch wel van um :p hehe

Jou pa is een softie 8)

Maar het gaat wel weer in een rap tempo heb ik wel door ;p
 
Ypuh said:
Jou pa is een softie 8)

Maar het gaat wel weer in een rap tempo heb ik wel door ;p


nouw dacht ut niet :D mijn pa is gek hoor :p
khad een mini crosser, mocht ik ook niet op rijden, als hij 1x zou merken zou die um in de container gooie :D hij kwam erachter en gooide hem zo weg :p mafkees haha :D zijn bepaalde dingen moetk me wel aan houde hehe :p
 
Ziet er goed uit tijger, ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen zolang wij allemaal shit voor elkaars scooter regelen :W

Fotoshoot zodra ze allebei klaar zijn denks :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top