Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Was Vanmiddag al op me werk geweest enzo, heb mijn beenschild daar afgegeven, werd even geschuurd. toen even keken voor een leuk kleurtje.
en ik vind Deze wel mooi. LIME GREEN
Foto=R4DPGQL7


Toen even op mijn werk test gespoten vlug vlug! toen ff in de verhitte kabine gelecht, en weer mee terug genomen voor fotos! wil even weten wat jullie van de kleur vinden, vind hem zelf wel mooi opzich. maar ik weet nog niet pcies welke kleur ik ga nemen.

Foto=ZHZYNFKB

Foto=QZYDWWYB

Foto=4UFQESOY

laatste foto zonder licht inval, dan zie je dat het ook mooie donkere groen is :) en met licht erop mooi licht groen.
 
groen vind ik niet echt een geslaagde kleur voor een slider.

donkergrijs metallic, allesinds een donkere kleur.
bordeaux etc...
 
Leuk kleurtje, alhoewel ik Sandor ook wel gelijk geef. In combinatie met welke andere kleur wil je 'm gaan spuiten?
 
Sandor said:
groen vind ik niet echt een geslaagde kleur voor een slider.

donkergrijs metallic, allesinds een donkere kleur.
bordeaux etc...
Mja ik twijfel zelf ook nog hard hoor!
ik zit toch heel hard te denken aan alles Zwart ( ff een mooie dure zwart uikiezen, met een gloed erover ofzo)
en dan verder alles chroom

Chroome velgen
Chroome carterkap
Chroome Stuur, Remhendels,Rempotjes, Voorvork, Chroome fournales veer.

Maarja twas maar un test kleurtje :p
 
mijn slider zelf is donker grijs metallic,
ivm gepolijst sr velgen, de perfecte combo (imo).
(mocht je foto's willen om te zien hoe het staat pm je maar even ;)).

bij engelse projecten staat er ook een slider in exact hetzelfde groen.
 
vet man weer een slider erbij :) :) wordt nog druk :) :)
en idd die van groosie is vet :) ik heb ze oude :)
maar zal je nog wel tegenkomen :)
ja zal je ice zeker overtreffen en die was ook strak
mzllll
 
Sandor said:
mijn slider zelf is donker grijs metallic,
ivm gepolijst sr velgen, de perfecte combo (imo).
(mocht je foto's willen om te zien hoe het staat pm je maar even ;)).

bij engelse projecten staat er ook een slider in exact hetzelfde groen.

Hmm je hebt gelijk man. kwist niet dat er al 1 in die kleur was.
naja dan gaat het nu al zeker niet meer door :D want ik wil een kleur die niemand heeft.
ik ga morgen weer naar me werk, dan zijn alle kleuren waaiers weer aanwezig. dus ga ik even een monsterkleurtje uitzoeken })
 
je hebt parelmour blanke lak
dus spuit je de scooter gewoon zwart en dan de parelmour blankelak erop
dan hebje soms een roze gloed soms olie gloed bauw enz :) zeer ruig 750 euro per liter :D

maargoed tof datje doorgaat en idd donkerrood mica met chroom zal em mooi staan :)
 
VST said:
je hebt parelmour blanke lak
dus spuit je de scooter gewoon zwart en dan de parelmour blankelak erop
dan hebje soms een roze gloed soms olie gloed bauw enz :) zeer ruig 750 euro per liter :D

maargoed tof datje doorgaat en idd donkerrood mica met chroom zal em mooi staan :)

Nou neej hoor :p dat krijg ik ook voor 200 euro :) mijn spuiter ken elke kleur glans over mijn lak heen doen die ik zelf wil :) vooral op parelmoer wit , dat is echt een mooi effect.
 
@Foex! klopt!
oranje in ook tevens mijn lievelings kleur :p maar titus ze slider is al oranje dus dat gaat niet door :)

@Aftershock! Dankje! jouw blings blingen ook goed hard:D

@Martijn
Dankje kerel! komt goed! rustigaan komt er wel wat moois! er zijn belangrijkere dingen in het leven die ook geld kosten zoals jij weet ;)
 
uhm...net zoals je ICE ownt hij weer hard en het hoeft niet speed te zijn om hard te gaan..;) suc6 verder man...en ik zie je wel opmeetings latyurzzzz
 
Vind dat groen wel een mooi kleurtje.. maar bordeaux rood.. pfff dan zullen er een hele hoop witte spetters over je scooter heen gaan.. If you know what I mean..

Bordeaux met antreciet.. zeker mooie combo..

suc6..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top