Update 3 juni
Hier even update van mijn kant.
Iets minder dan een weekje terug ben ik wezen banken bij karsemeijer samen met robin.
Eenmaal aangekomen ding op de bank gezet en de 1ste run gemaakt.
Score die eruit kwam is op te huilen, als ik het goed hem 14,7 pk en dan nog niet eens constant he !
Daarna wat hoger in sproeier gegaan maar kwam niet echt meer uit.
Daarna dus ophoogplaatje erop gekregen + nieuwe vl14 wat straker, om de mijne heel slap waren.
Toen run gedaan toen moest ik sproeier omlaag door de dingen die erop waren gezet, hier kwam dus een score van 15 zoveel.
Om te huilen dus! mij hoogste score was 15,9, wij allemaal snapte er niks van terwijl ik gewoon goeie onderdelen erop heb!
De Grafiekjes hier van wacht ik nog op dus !
Nou paar dagen later toch maar cilinder eraf getrokken om bob zij dat er misschien daar aan kon liggen, dat oid valse lucht vandaang kwam alles ingesmeerd en al en erop gezet.
Toen heb ik en robin rest van de dingen nog is naar gekeken, en vondt robin me carb zo los zitten in me spruistuk!
dus inlaat eraf gehaald en toen zagen we het hoor, er zat dus een groot gat in me spruitstuk, als je naar gaat denken is dit ook logisch.
Want hij liep ook niet meer stationeer !
Gelukkig heb ik dus nu van john een nieuw aangepast spruistuk gekocht waar ik dus erg blij mee ben waar mee ik verder kan.
En ik nog beetje moet gaan afstellen, en ik ga hem dus ook op de bank zetten @ damwoude !
Hier de pic van me spruistuk
Best groot gat dus
Verder ga ik zaterdag ook naar damwoude. Of ik zelf ga rijden weet ik niet waarom niet.
Om ik afgelopen vrijdag met iemand anders sprinter op me bek ben gegaan door het slingeren van het stuur !
Marja gaat nu stuk beter dus. kan ik niet rijden heb ik al rijder van 52 kg
Dit was het dan.
De grafiekjes komen hopelijk snel ! filmpje zou ik morgen proberen erop te zetten!!
Mvg Patje_apeldoorn