::TSA:: Cross ark

ben ook benieuwd naar je pk's man 16 is echt belabberde score voor je set-up mja je kan in ieder geval vooruitgang gaan boeken en ben ervan overtuigd dat je dat wel gaat lukken ook... succes @ karsemeijer
 
Update 3 juni

Hier even update van mijn kant.
Iets minder dan een weekje terug ben ik wezen banken bij karsemeijer samen met robin.
Eenmaal aangekomen ding op de bank gezet en de 1ste run gemaakt.
Score die eruit kwam is op te huilen, als ik het goed hem 14,7 pk en dan nog niet eens constant he !
Daarna wat hoger in sproeier gegaan maar kwam niet echt meer uit.
Daarna dus ophoogplaatje erop gekregen + nieuwe vl14 wat straker, om de mijne heel slap waren.
Toen run gedaan toen moest ik sproeier omlaag door de dingen die erop waren gezet, hier kwam dus een score van 15 zoveel.
Om te huilen dus! mij hoogste score was 15,9, wij allemaal snapte er niks van terwijl ik gewoon goeie onderdelen erop heb!

De Grafiekjes hier van wacht ik nog op dus !
Nou paar dagen later toch maar cilinder eraf getrokken om bob zij dat er misschien daar aan kon liggen, dat oid valse lucht vandaang kwam alles ingesmeerd en al en erop gezet.
Toen heb ik en robin rest van de dingen nog is naar gekeken, en vondt robin me carb zo los zitten in me spruistuk!
dus inlaat eraf gehaald en toen zagen we het hoor, er zat dus een groot gat in me spruitstuk, als je naar gaat denken is dit ook logisch.
Want hij liep ook niet meer stationeer !
Gelukkig heb ik dus nu van john een nieuw aangepast spruistuk gekocht waar ik dus erg blij mee ben waar mee ik verder kan.
En ik nog beetje moet gaan afstellen, en ik ga hem dus ook op de bank zetten @ damwoude !

Hier de pic van me spruistuk



Best groot gat dus:eek:
Verder ga ik zaterdag ook naar damwoude. Of ik zelf ga rijden weet ik niet waarom niet.
Om ik afgelopen vrijdag met iemand anders sprinter op me bek ben gegaan door het slingeren van het stuur !
Marja gaat nu stuk beter dus. kan ik niet rijden heb ik al rijder van 52 kg:)
Dit was het dan.
De grafiekjes komen hopelijk snel ! filmpje zou ik morgen proberen erop te zetten!!

Mvg Patje_apeldoorn
 
kijken of yanick wat mooie tijden kan neerzetten voor je zaterdag, ben benieuwd man! ben er sowieso bij, hetzij met sprinter en alsk te weinig tijd heb staak langs de kant
 
Casper - Gaat helemaal goed komen.
Als ik zelf beter kan lopen ga ik zelf rijden anders wordt het yannieck !

John - Ja net zoals vorig jaar was er ABT testbank
Denk dat er dit jaar ook wel testbank staat!
 
Update 9 juni

Hier klein verslagje van mijn kant over damwoude
Eenmaal aangekomen meteen door naar de keuring gegaan en alles liep goed!
Maat van mij niet die had dus geen vering, maar hadden oplossing mijn voorvork erin en hij kom sprinter.
Daarna meteen ga testen, en liep weer niet hoe het zou moeten lopen helaas.
Weer begon die te ouwehoeren met optrek, begon die weer te prutelen. Daarna sproeier 150 ging stuk beter trok een keer door dus:)
1ste Run 8,3,
2de Run?week zo niet maar me optrek was er te zielig weer.
Al met al was het toch wel gezellig ook wat mensen gemeet !
Nu een hoop plannen gekregen om ik niet te vreden ben met mijn tijden dus.

Hier de pics







Filmpjes heb ik nu nog niet. zodra ik die heb post ik die !
Dit was het voor nu dan:)


Ajuussz
 
ik zal straks even je filmpje uploaden patrick.
helaas zat het nog niet echt mee.
ik zou als ik jou was gewoon een tankje met een kraantje nemen.
 
John - ik kijk wel, misschien oli tank van beta !

Jordy - heb ze altijd zo.
Op die foto dat ik me hok net weer in elkaar heb heb ik gewoon zo even die slang erop gezet. verder zit gewoon goed nu !
 
Back
Top