::TSA:: 2fast sprint zippa

hmmz, goed dat je voor t frame gaat(ivm zitpositie), krijg een beetje minibike idee als k je op de zip zie.
Verder vind ik de zip qua uiterlijk mooier.
 
ik zou voor het frame gaan.

ookal vind ik dat je veel meer uit de zip had kunnen halen als dat je hebt gedaan. nu heb je alleen je balhoofd ingekort en het een kleurtje gegeven, met een beetje meer moeite had die heel leuk kunnen worden met een vele betere zit positie als nu.

ik blijf hem iig volgen:W
 
je zit in het zelfde schuitje als waar ik in zat :D
Frame, zip , frame , zip.

De opbouw van het frame is altijd vervelend.
Tegenslagen maken je aan het twijfelen waardoor je toch snel weer naar een plug and play apparaat grijpt.
Dat had ik elke keer.

Stop gewoon al je tijd in het frame en maak hem helemaal af.
Een sprintzipje koop je op elke hoek van de straat.
Een sprintframe word toch wat lastiger.

Ik zag ook niets in mijn frame... maar toen ie klaar was vond ik hem een flink stuk bruter dan me zip.
Jammer genoeg had ik bij mijn frame wat constructie foutjes gemaakt ( zoals de achterstaaf onder spanning).
Ik dacht dat het kwam door de blokophanging en heb daarom mijn frame toen aangepast voor een std subframe.
(wat dus achteraf niet de oplossing was).
De reden waarom ik er de laatste sprints niet mee kon rijden.

Maak m gewoon na aan de hand van de pic :p :
Het frame is nagenoeg gelijk (die van jou iets langer).

http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23446&stc=1&d=1189883482
 
Sprintframpje is echt vet, ziet er wel lang uit of lijkt dat maar zo?

Vond dat zipframe maar lelijk eigenlijk maar ja das persoonlijke keuze.
 
Sprintframpje is echt vet, ziet er wel lang uit of lijkt dat maar zo?

Vond dat zipframe maar lelijk eigenlijk maar ja das persoonlijke keuze.

Hij is idd wat langer dan die van andries bijv. maar ja daar in tegen ben ik dat ook :D

Vind het zip frame wel mooier.... maar ja daar gaat het niet meer om...


je zit in het zelfde schuitje als waar ik in zat :D
Frame, zip , frame , zip.

De opbouw van het frame is altijd vervelend.
Tegenslagen maken je aan het twijfelen waardoor je toch snel weer naar een plug and play apparaat grijpt.
Dat had ik elke keer.

Stop gewoon al je tijd in het frame en maak hem helemaal af.
Een sprintzipje koop je op elke hoek van de straat.
Een sprintframe word toch wat lastiger.

Ik zag ook niets in mijn frame... maar toen ie klaar was vond ik hem een flink stuk bruter dan me zip.
Jammer genoeg had ik bij mijn frame wat constructie foutjes gemaakt ( zoals de achterstaaf onder spanning).
Ik dacht dat het kwam door de blokophanging en heb daarom mijn frame toen aangepast voor een std subframe.
(wat dus achteraf niet de oplossing was).
De reden waarom ik er de laatste sprints niet mee kon rijden.

Maak m gewoon na aan de hand van de pic :p :
Het frame is nagenoeg gelijk (die van jou iets langer).

http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23446&stc=1&d=1189883482

Dat ding van jouw was ook goed vet idd...

Je heb idd gelijk. die zip was lekker makkelijk plug en play. maar wil ik dat fatsoenlijk te rijden hebben dan moet ik daar ook weer een hoop aan doen. denk aan: stuudemper, verlengen etc...

Die van jouw is zeker een inspiratie voor mij ;)

ik zou voor het frame gaan.

ookal vind ik dat je veel meer uit de zip had kunnen halen als dat je hebt gedaan. nu heb je alleen je balhoofd ingekort en het een kleurtje gegeven, met een beetje meer moeite had die heel leuk kunnen worden met een vele betere zit positie als nu.

ik blijf hem iig volgen:W

Ik had die zip ook wel kunnen verbouwen idd maar ja dan kan ik net zo goed voor het frame gaan....

ik was persoonlijk wel voor de zip gegaan:)

Ach jij bent nog wispelturiger dan ik :X

hmmz, goed dat je voor t frame gaat(ivm zitpositie), krijg een beetje minibike idee als k je op de zip zie.
Verder vind ik de zip qua uiterlijk mooier.

Vond ik dus ook... het zat ook van geen meter en reed erg eng... (voor mijn lengte)
 
Last edited:
Back
Top