::TSA:: 2fast sprint zippa

Kijk het is heel simpel. 13 delen is helemaal niet eens zo arm of zo rijk. Ok, zou ietsjes armer kunnen, maar dat zou idd. 10e werk zijn.

Mensen kijken nu echter naar je sproeiermaat, welke wel erg groot is. Dit komt wss. omdat het of niet een echte keihin is. Een brakke venturi kan je sproeiermaat iig. fix opkrikken. Maar des al niet te min niet een rare start toch ?

Nu mooi inlaat setje scoren, en zorgen dat alles vers is bij de volgende keer banken :W Zie je nog eens wat vooruitgang ook! :p
 
Zakt wel erg in of denk ik dat maar?
Er van uitgaande dat je met +- 120 over de finish komt...

maar zoals dj al zegt, zeker geen mis begin!
 
Je bent er al vroeg bij :p
Hij zakt op het eind idd in, maar als je de winter door blijft testen moet je wel richting die 25 pk met een betere lijn kunnen komen :)
 
Je moet ook eens naar die omstandigheken kijken waar je bij getest hebt. Zit nu ook een dikke correctie factor op :p. Ik vind wel dat ie uit heel krap komt. Beter nog even wat rijker zetten op stationair en gasnaald.
 
Je moet ook eens naar die omstandigheken kijken waar je bij getest hebt. Zit nu ook een dikke correctie factor op :p. Ik vind wel dat ie uit heel krap komt. Beter nog even wat rijker zetten op stationair en gasnaald.

Idd dat zei rick ook al, hij kon nog best wel wat rijker...

Mensen focusen op die 175 sproeier. maar ik heb geen echte keihin :)

Je bent er al vroeg bij :p
Hij zakt op het eind idd in, maar als je de winter door blijft testen moet je wel richting die 25 pk met een betere lijn kunnen komen :)

Ben idd vroeg. nu kan ik lekker een beetje wat dingen gaan verbeteren en dan over een x aantal weken/maanden weer gaan testen.

Zakt wel erg in of denk ik dat maar?
Er van uitgaande dat je met +- 120 over de finish komt...

maar zoals dj al zegt, zeker geen mis begin!

Komt goed denk ik hans

Kijk het is heel simpel. 13 delen is helemaal niet eens zo arm of zo rijk. Ok, zou ietsjes armer kunnen, maar dat zou idd. 10e werk zijn.

Mensen kijken nu echter naar je sproeiermaat, welke wel erg groot is. Dit komt wss. omdat het of niet een echte keihin is. Een brakke venturi kan je sproeiermaat iig. fix opkrikken. Maar des al niet te min niet een rare start toch ?

Nu mooi inlaat setje scoren, en zorgen dat alles vers is bij de volgende keer banken :W Zie je nog eens wat vooruitgang ook! :p

Cker een leuke start vind ik DJ. Ik ga mijn inlaat al wel verbeteren beginnend met een vl13 en dat spruitstuk bij werken. dat scheelde bij de zip van dennis 1 pk.

hij rijd allang niet meer met jou pijp

Stimmed

Heey
Met die pijp moet zeker 24.5 mee behaald worden dat had ik ook met die pijp, kan miscchien met wat aanpassingen van andere dingen wat hoger komen.
sproeier is wel redelijk groot, maarja zoals je al zegt je houdt het liever save.
veel succes er nog verder mee ik blijf je project indegaten houden:D
groeten Ivo.

Pijp is al weg...

zo beter denk ik:)

moet echt wel een leuke score uit kunnen komen. het spul loopt echt niet zomaar kapot. ik zou er een Roost opleggen en een leuk getuned setje vl13/MHR recht spruitje en echte keihin.

met welke overange rij je eigenlijk?

Nou ik zal dan mijn setup nog maar eens neer zetten dan zullen jullie wel een aantal dingen zien die cker verbeterd kunnen worden...

2Fast 4Race (Niet getuned)
Carters Zelf getuned
Vl11 :X
Keihin Rep. :X vandaar dus ook de grote sproeier
Malossi Spruitstuk redelijk std.
Malossi Team 99 as omgebouwd naar 44mm slag.
Malossi 2005 vario.
Malossi Snaar (special belt)
Malossi torque.
Malossi Eprom.
Malossi Delta Clutch
Malossi Vertanding Rf van 9 dacht ik zo...
DPR huppeldepup uitlaat (vermoeden team 04 spec)
fixes origineel
Stage 6 half poelie

Maar mensen vergeet even niet dat ik maar 1 1/2 uur op de bank heb gestaan en alleen maar met rollen sproeier en koeling probleem ben bezig geweest....
 
mooie begin score net wat je zegt je hebt pas een kleine 2 uur erop gestaan

dus nu ff echte keihin score + mooie inlaat set en dan nog maar is kijken wat eruit komt rollen;)

Vraagje: waarom heb je eigenlijk vl11 gebruikt?
en in de toekomst cil nog tunen?

vind het een vette scooter:D suc6
 
Ik denk dat je je wel erg vergist in het inlaat gebeuren. Met een andere carb zal je niks winnen. En met een vl13 ook niet veel denk ik. Zou het eerder in je pijp gaan zoeken denk ik.
 
Ik denk dat je je wel erg vergist in het inlaat gebeuren. Met een andere carb zal je niks winnen. En met een vl13 ook niet veel denk ik. Zou het eerder in je pijp gaan zoeken denk ik.

Met carb denk ik zelf niks te winnen. mischien een wat mooier lijn ofzo maar pk's denk ik niet... vl13 en spruitstuk vermoed ik van wel...
 
Als ze nog helemaal onbewerkt zijn kan je er nog wel een paar tiende mee winnen. Licht er ook aan of je nog reedstops op je vl11 hebt zitten. Enz enz. :p
 
22 pk valt idd opzich wel mee.
maar als je dan naar je grafiek kijkt, de lijn loopt wel super netjes!

ik zal er zeker ook tevreden mee zijn voor de eerste bankdag ;)

(ik zou alleen uiteindelijk wel voor de 25 pk gaan :p)
 
idd, zo'n dure cilinder horen gewoon dure onderdelen bij, wil je er pk's uithalen. Je koppel is ook niet echt denderd. Hoe is de tuning van je carter? Hier kun je ook genoeg wist pakken lijkt me.
 
Ik heb eigenlijk niet zo zin om het weer uit te gaan leggen...

Maar omdat je altijd leuke reacties neer zet in mijn topic zal ik het nog 1 keer uitleggen...

Het enige wat ik getest heb op mijn eerst keer op de bank voor 1,5 uur lang is rollen en sproeiers... verder niks. ook heb ik met een uitlaat gebankt waar niemand van weet wat het is... en het vl11 membraan met een vrijwel std spruitstuk is ook niet helemaal toppie zeg maar (ik zag bij dennis001 al een vermogen winst van 1pk bij een ander spruitstuk... ( ja ik weet dat dat bij mij niet hoeft te zijn)

Dus de volgende keer een ander membraan en uitlaat testen. (Denk dat ik een JS Dpr aan schaf) en het spruitstuk maar eens optimaliseren op het vl13 membraan...

Al met al niet zo slecht denk ik met een onbekende pijp vl11 membraan en een std spruitstuk...
 
haha, dankje ja soms ben ik te lui om te lezen zal wel door de drukte komen. Maar door wie zijn jou carters getuned want dat vind ik nergens terug(of ik moet er weer overheen lezen:p). Je hebt idd nog tijd zat om spul goed op de pks te krijgen en dan zul je denk ik wel gaan merken dat je wielbasis te kort is:p
 
Ik heb eigenlijk niet zo zin om het weer uit te gaan leggen...

Maar omdat je altijd leuke reacties neer zet in mijn topic zal ik het nog 1 keer uitleggen...

Het enige wat ik getest heb op mijn eerst keer op de bank voor 1,5 uur lang is rollen en sproeiers... verder niks. ook heb ik met een uitlaat gebankt waar niemand van weet wat het is... en het vl11 membraan met een vrijwel std spruitstuk is ook niet helemaal toppie zeg maar (ik zag bij dennis001 al een vermogen winst van 1pk bij een ander spruitstuk... ( ja ik weet dat dat bij mij niet hoeft te zijn)

Dus de volgende keer een ander membraan en uitlaat testen. (Denk dat ik een JS Dpr aan schaf) en het spruitstuk maar eens optimaliseren op het vl13 membraan...

Al met al niet zo slecht denk ik met een onbekende pijp vl11 membraan en een std spruitstuk...


Bij mij gaf alleen al een andere inlaat (membraam/spruitstuk) van niet getuned naar wel getuned 1 hele PK SAE aan winst :)
 
haha, dankje ja soms ben ik te lui om te lezen zal wel door de drukte komen. Maar door wie zijn jou carters getuned want dat vind ik nergens terug(of ik moet er weer overheen lezen:p). Je hebt idd nog tijd zat om spul goed op de pks te krijgen en dan zul je denk ik wel gaan merken dat je wielbasis te kort is:p

Ach geeft niet joh...

Doe ik zelf eigenlijk ook altijd :*

Over die wielbasis... dat stond er ook al in :* die word idd langer ;)

Bij mij gaf alleen al een andere inlaat (membraam/spruitstuk) van niet getuned naar wel getuned 1 hele PK SAE aan winst :)

Dat staat ook in mijn verhaaltje :henko:


idd bij mij ook bij de slider...
gaat helemaal goed komen met deze machine:D

ben benieuwd wat de mijne gaat doen met de malossi as:D

oi

Oja jij heb michels setje gekocht he?

Nou bij mij houd de as het prima! tot nu toe :*
 
Back
Top