::TSA:: 2fast sprint zippa

Zo,

Vandaag dus wezen banken bij Karsemeijer. het was een erg leerzame en leuke dag en we zijn naar huis gegaan met toch wel redelijke scores.

Het regende behoorlijk onderweg dus de scooters waren erg nat geworden.:X

Scooter25November004.jpg


Dennis en Kevin hebben een 20,4 Pk gescoord.

Ik kwam binnen met 19,2 Pk (dacht ik)
Na een goed anderhalf uur, zwaardere rollen en 15 sproeier maten groter :X

Kwam ik uit op een 22,0 Pk. SAE Met een super mooie lijn. NBiet slecht voor een eerste keer dacht ik zo... Nou ben ik opzich best wel tevreden maar zoals Rick mij ook al zei is dat er best nog wel een hoop beter kan:

Zoals:

Vl13 ipv VL11 (wat ook wel wist)
Aangepast spruitstuk.
Echte keihin.

Dus daar valt nog genoeg mee te halen.
We komen over een aantal maandjes wel weer terug!

Nog 2 foto's

Op de bank

PICT0003.jpg


Aardig ruw geworden

PICT0004.jpg


Grafieken heb ik nog niet gekregen van Rick dus die komen nog!
 
Last edited:
ik vind je score heel erg tegenvallen... maar je gaf dit zelf al aan dat je niet voor de max ging. daarentegen knalt het wel heerlijk op straat:W

met wat meer testwerk (denkt aan uitaten, inlaatsetjes, uiteraard afstelling) kan er meer uitkomen!
 
Die van mij kwam binnen met 16pk en ging weg met 0 pk.. je kan het dus ook slechter treffen.


Je moet je zorgen maken al heb je alleen maar super onderdelen en je scoord heel slecht en je komt er niet achter wat en hoe dat nu precies komt. (Neem bijvoorbeeld de Beta van Most wanted) (niks tegen die beta hoor!)

Vind het een nette score en als je lijn netjes is en er nog zat te verbeteren valt dan zou ik me persoonlijk geen zorgen maken :)
 
Snel ding ff een vraagje waar in nederland is dat waar jullie die scooters testen/afstellen ? kan je mij een pm sturen miss ?

groeten Zip sp
 
Je moet je zorgen maken al heb je alleen maar super onderdelen en je scoord heel slecht en je komt er niet achter wat en hoe dat nu precies komt. (Neem bijvoorbeeld de Beta van Most wanted) (niks tegen die beta hoor!)

Het zat hem toen in de vertanding :), maar ik snap je punt en daar ben ik het met je eens.

Er moet veel meer uit kunnen komen, het kost al bakken met geld. Dan zou ik toch ook een bak met vermogen verwachten... Of je moet zelf hier tevreden mee zijn.

Hij ziet er wel vet uit! ben benieuwd wat voor tijd dit gaat rijden.
 
John had onze uitlaat waarvan we niet eens weten of die nou wel of niet goed is, we hebben ook geen andere pijp erop getest + we zitten pas voor in de winter, nog tijd zat om alle veranderingen te doen zo zie ik het
het is iig een goed begin naar meer.
 
Ik ga binnenkort een twins inlaat + v-force kopen, als je wil kan je wel een keertje + keihin (XSH aangepast) lenen, om te kijken of je er veel winst mee haalt ?
 
Ik ga binnenkort een twins inlaat + v-force kopen, als je wil kan je wel een keertje + keihin (XSH aangepast) lenen, om te kijken of je er veel winst mee haalt ?

Hmm is een optie. bedankt voor het aanbod :*

Ik ga eerst een Vl13 kopen en nog wat andere dingen veranderen.
Dan gaan we cker nog een keer op de bank om te testen

John had onze uitlaat waarvan we niet eens weten of die nou wel of niet goed is, we hebben ook geen andere pijp erop getest + we zitten pas voor in de winter, nog tijd zat om alle veranderingen te doen zo zie ik het
het is iig een goed begin naar meer.

Amen :*

Het zat hem toen in de vertanding :), maar ik snap je punt en daar ben ik het met je eens.

Er moet veel meer uit kunnen komen, het kost al bakken met geld. Dan zou ik toch ook een bak met vermogen verwachten... Of je moet zelf hier tevreden mee zijn.

Hij ziet er wel vet uit! ben benieuwd wat voor tijd dit gaat rijden.

Zoals ik ook al in mijn verhaaltje heb gezet is het nog lang niet klaar en ben er ook cker niet tevreden genoeg mee. voor nu ben ik tevreden maar er gaat cker meer uit komen Jordy...

ziet er zkkr strak uit je frame succes ermee hopelijk goede tijden zetten in sbo08

Niet sbo wel andere sprints...

Snel ding ff een vraagje waar in nederland is dat waar jullie die scooters testen/afstellen ? kan je mij een pm sturen miss ?

groeten Zip sp

Bij karsemeijer en nog vele anderen...

Die van mij kwam binnen met 16pk en ging weg met 0 pk.. je kan het dus ook slechter treffen.


Je moet je zorgen maken al heb je alleen maar super onderdelen en je scoord heel slecht en je komt er niet achter wat en hoe dat nu precies komt. (Neem bijvoorbeeld de Beta van Most wanted) (niks tegen die beta hoor!)

Vind het een nette score en als je lijn netjes is en er nog zat te verbeteren valt dan zou ik me persoonlijk geen zorgen maken :)

Precies dat vind ik ook! een goed begin!

ik vind je score heel erg tegenvallen... maar je gaf dit zelf al aan dat je niet voor de max ging. daarentegen knalt het wel heerlijk op straat:W

met wat meer testwerk (denkt aan uitaten, inlaatsetjes, uiteraard afstelling) kan er meer uitkomen!

Komt cker nog meer... eerst keer nog maar...

Als het op straat maar vlamt ;)

:*

De grafieken dus.

Grafiek bij binnenkomst:

BinnenkomstKoppel.jpg


Voor en na.

Voor-Na.jpg


De 22 pk.

22pkToeren.jpg
 
ik kijk nietmeer zoveel naar scores... waarom niet?
omdat ik bv met maar 19 pk, lege voorband en ungetunede inlaat 7,5 reed;)
daarom vindt ik dat we er niet zoveel waarde aan moeten hechten:W(maar dat is helemaal mijn mening)

en een zeker mooi ding btw:D s6 verder
 
ik kijk nietmeer zoveel naar scores... waarom niet?
omdat ik bv met maar 19 pk, lege voorband en ungetunede inlaat 7,5 reed;)
daarom vindt ik dat we er niet zoveel waarde aan moeten hechten:W(maar dat is helemaal mijn mening)

en een zeker mooi ding btw:D s6 verder

ach het is ook het gevoel he?

Maar idd ik begrijp je punt. wat ik wel prettig vind van het banken is dat je carb goed afgesteld word. dat scheelt al een hoop in vastlopers etc...
 
daar ben ik het ook mee eens, eerst de carb goed en safe zetten zodat je weet dat als het loopt het niet daarop stuk kan gaan.

hier zal zeer zeker nog veel meer pk's er bij komen. zeker na testen van wat pijpjes en zeker verschillende flensjes.

suc6 en ik hou hem in de gaten!!
 
Kijk deze reactie's verwachte ik dus al....

Mensen! Ik ga niet tot het uiterste met dit blok omdat ik het leuk wil houden... ik ga niet met mijn sproeier te klein zitten om die 10de pk er bij te pakken... dat vind ik het niet waard.

175 sproeier is gewoon erg save. en dat wou ik ook....

Er komt nog wel meer pk uit dat is 1 ding wat cker is...

Maar verlopig hou ik het lekker save...
liever 22pk en save dan 23 en de boel loopt stuk....
Er was voor mij geen tijd meer om een ander pijp oid te testen....
Nu alleen maar rollen en sproeiers gestest.

Volgende keer doen we weer meer.
 
Kijk deze reactie's verwachte ik dus al....

Mensen! Ik ga niet tot het uiterste met dit blok omdat ik het leuk wil houden...

Maar verlopig hou ik het lekker save...
liever 25pk en save dan 26 en de boel loopt stuk....
Er was voor mij geen tijd meer om een ander pijp oid te testen....

zo beter denk ik:)

moet echt wel een leuke score uit kunnen komen. het spul loopt echt niet zomaar kapot. ik zou er een Roost opleggen en een leuk getuned setje vl13/MHR recht spruitje en echte keihin.

met welke overange rij je eigenlijk?
 
Heey
Met die pijp moet zeker 24.5 mee behaald worden dat had ik ook met die pijp, kan miscchien met wat aanpassingen van andere dingen wat hoger komen.
sproeier is wel redelijk groot, maarja zoals je al zegt je houdt het liever save.
veel succes er nog verder mee ik blijf je project indegaten houden:D
groeten Ivo.
 
Heey
Met die pijp moet zeker 24.5 mee behaald worden dat had ik ook met die pijp, kan miscchien met wat aanpassingen van andere dingen wat hoger komen.
sproeier is wel redelijk groot, maarja zoals je al zegt je houdt het liever save.
veel succes er nog verder mee ik blijf je project indegaten houden:D
groeten Ivo.

hij rijd allang niet meer met jou pijp
 
Back
Top