::TSA:: 2fast sprint zippa

De polini poulies zijn groffer van structuur dus hebben meer grip. Je v-snaar slijt daarentegen wel harder, maar in jouw geval denk dat polini overrange wel beter is :)

Van lichtere vertanding krijg je ook minder slip, alleen kan je hem moeilijker houden ;)
 
Mensen! ik zit voor een dillema!

Wat vinden jullie?

Dit:

IMG_1875.jpg


Of mischien toch dit?

IMG_1883.jpg


help?

De reden waarom ik mischien toch weer verder wil met het nicandri frame is omdat het gewoon wat beter en veiliger zit....
 
Zip frame, vind ik persoonlijk vetter. Kun je dat ZIP frampje niet aanpakken zodat het wat beter en veiliger is?

Ja kan wel...

Maar die moet dan verlengd worden stuur demper etc

Dit frame hoeft dat niet en weegt na al 6 kilo. dat is een kilo lichter dan het zip frame zonder subframe...
 
Ja kan wel...

Maar die moet dan verlengd worden stuur demper etc

Dit frame hoeft dat niet en weegt na al 6 kilo. dat is een kilo lichter dan het zip frame zonder subframe...

Maar jij bent toch ook niet de lichtste? Dus dan maken die paar kilo's ook niet uit, denk ik dan.
Ik vind een scooter frampepje wel wat meer origineler, het is een scootersprint hea;).
Mjah het is een eigen keuze..
 
je sprint frame zal stukken veiliger aanvoelen , je houding is veel meer race:)

dat zipframe heb je veel minder druk op je voorwiel en dan valt er bijna niet mee te sturen zonder stuurdempers

en daarbij komt , een snel blok hoort natuurlijk omder een zo licht mogenlijk voorwerp:)

veel suc6
 
Ik vind het zip frame vetter, ook qua constructie en ook de kleur maar daar is iets aan te doen.

Maar toch zou ik kiezen voor het sprint frame als je gaat voor snelle tijden. Die ene KG is belangrijk en stabiliteit al helemaal dat je dus goed kan weg komen.

succes met de keuze!
 
Mijn beslissing is nu redelijk vast.....






word het toch Nicandri frame...

Dit omdat het:

* Lichter is
* Beter zit
* Stabieler is
* Langer is

En nog een aantal redenen :*
 
Last edited:
Back
Top