::TSA:: HT Big Bore Boekerrrd SBO'11

Nja ik weet dat een type 1 velg die goed is afgedraaid en met een deestone bandje erop gewoon lichter is.
Als mijn velg af is zal ik het verschil voor je wegen.
En zowiezo is een type 1 velg mooie omdat het wat "groter" oogt.
 
Nja ik weet dat een type 1 velg die goed is afgedraaid en met een deestone bandje erop gewoon lichter is.
Als mijn velg af is zal ik het verschil voor je wegen.
En zowiezo is een type 1 velg mooie omdat het wat "groter" oogt.

Ik heb mclarenroxxx even een pm gedaan, kijken of we er uit komen dan gooien we er misschien wel een type 1 velg erop. Ik ben het er inderdaad mee eens dat het wel mooier is.
 
Het zitje wordt nog aangepast aangezien die nu niet op de ophangpunten achter zit maar 3cm hoger, dus gaat waarschijnlijk weer iets omlaag maar dit moeten we nog bekijken. Wat het op de baan doet zijn wij zeker ook benieuwd naar :)

Wheelybar is trouwens binnen van Tom en de delta en wingbell ook, foto's hiervan volgen nog.
 
toch vind ik het zelf een mooi frame. ben blij, dat het eindelijk van een stoffige zolder is gekomen. dit jaar maar proberen een 6,3 te rijden of pssst.
 
toch vind ik het zelf een mooi frame. ben blij, dat het eindelijk van een stoffige zolder is gekomen. dit jaar maar proberen een 6,3 te rijden of pssst.

Over het frame zijn we zeker tevreden ziet er erg netjes uit, na een coat beurtje wordt het nog mooier. Eerst maar het blok op flink wat vermogen krijgen, met psssst moet dat wel goed komen. Eerst nog even Bigbore pijp bestellen en dan maar banken.
 
Back
Top