Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Shane said:
Vind dat groen wel een mooi kleurtje.. maar bordeaux rood.. pfff dan zullen er een hele hoop witte spetters over je scooter heen gaan.. If you know what I mean..

Bordeaux met antreciet.. zeker mooie combo..

suc6..

Dat kan idd ook mooi uitpakken, maar dan heb ik dus een combinatie met WIT weer ofzo?
ik het het liefste niet met wit, want dat hebben grossie en dj ookal :)
 
hee


groen vind ik pers niet mooi @ slidOr
maar das persoonlijk :+

suc6 met kleurtje kiezen morgen (is erg moeilijk denks)

gr kees:)
 
Maikel wat heb jij met groen :p

1e hok, was groen met wit.
2e dan niet
3e je ice was fluor geel wat soms gewoon groen lijkt wat mij betreft :p
4e slider weer :p

Probeer anders als je het zo'n mooie kleur vind een andere groen of met een andere effect. op het voorbeeldje is de kleur echt vers.
maar op je kap lijkt het net een grasveld, lelijk groen :p.

Laat je trouwens dat stuk zo zitten hoe het nu gelast is?

Oi
 
Furious Beta said:
Maikel wat heb jij met groen :p

1e hok, was groen met wit.
2e dan niet
3e je ice was fluor geel wat soms gewoon groen lijkt wat mij betreft :p
4e slider weer :p

Probeer anders als je het zo'n mooie kleur vind een andere groen of met een andere effect. op het voorbeeldje is de kleur echt vers.
maar op je kap lijkt het net een grasveld, lelijk groen :p.

Laat je trouwens dat stuk zo zitten hoe het nu gelast is?

Oi


En bedankt jordy:p
vind het anders toch cker netjes gespoten maarja :p kleur is zelfde alsop het plaatje maargoed :D

hij word niet groen. zoals er staat, kga morgen (inmiddels vandaag tis alweer 6 uur zal maar ff gaan slapen:p) naar de spuiterrij, nieuwe kleur kiezen :)
daar komt snel een update over.

en jah het gelaste blijft zo, ik las nog ff ophaningen voor me radiateur en dan laat ik hem frame coaten :)
 
Ik heb op mijn nrg een soort van bordeaux rood met veel metallic erin met blackchrome gehad.. weet niet of je die kleur kent maar dat stond errrrg vet :D

rood is denk ik ook wel wat voor je slider ;) mooi diep donker rood
 
Wouter said:
Ik heb op mijn nrg een soort van bordeaux rood met veel metallic erin met blackchrome gehad.. weet niet of je die kleur kent maar dat stond errrrg vet :D

rood is denk ik ook wel wat voor je slider ;) mooi diep donker rood


We zullen vanavond wel zien :) kga na sluitings tijd ff langs:p
even wat zaken regelen voor mij en [5th]Nick :D
 
anders misschien oude jaquar xkr kleur, is blauw en groen ligt eraan in welk licht je erin kijtk heel erg tov, mooie donker groen en donker blauw.
 
anders misschien oude jaquar xkr kleur, is blauw en groen ligt eraan in welk licht je erin kijkt heel erg tov, mooie donker groen en donker blauw.
 
Net even Fournales veer gekocht van Micky, deze word ook mee gespoten in de kleur ( het blauwe gedeelte )

Foto=SMTU7R3Q

Foto=DEPVDTK3


het is de verzie met de ribbels :) die vind ik persoonlijk vetter voor als je een kleur gebruikt. als hij chroom moet zijn vind ik de gladde wel mooier, maar mijne word dus niet chroom ;)
 
Eey maik gaat weer een leuke scooter worden. Kijken of je hem voor het nieuwe seizoen af krijgt dan kunnen we nog keer tegen elkaar rijden aangezien me sonic ook nog niet helemaal af is.

Grtz, Jordy
 
Foto=JY4KXIMN

Sow ben net naar me werk geweest!!!
zat ik kleurtjes te kijken komt me baas opeens naar me toe! jah maikel ik heb net iets gespoten in een kleur van 1500 euro :p heb nog halve liter tje over. nix voor jouw??
nou laat maar zien dan :D !! en kwas meteen verkocht!!
Parelmoer Cyan to Purple
Mijne hele slider word dus in die kleur.
Foto=DOZHSQVX

Foto=PIJ64RSW

Foto=SR4EY6ZA

Foto=7H6FSH4H


En het leuke komt nog!! mijn velgen en de pads, worden Parelmoer Wit met paarse glans :D!! hier op de foto kan je de paarse glans HEEEEEEL licht zien. want parelmoer kende gewoon niet fotograferen, in het echt zie je het heel goed :D
Foto=GBFL74H6



Hier een fotoke van daphne haar aerox, haar kleur is ongeveer het zelfde. ik heb er alleen nog Goud en groen in zitten als de zon er goed opstaat :)
14594_1.jpg


Dat was het dan weer voor nu :p later
 
Last edited:
Kan niet wachten op het resultaat en zal hem zeker volgens. Ik geloof ook heilig dat deze net zo strak zo niet strakker word als de ice. Succes ermee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top