Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Dankje mensen :D haha ik denks dat de slider wel vette gaat worden dan de ice :D maar sneller denk ik niet :P maarja boeie als ik maar lekker ken racen, gaat niet altijd om het winnen :D ken hem later altijd nog sneller maken!

@ petrik :) jah die kost 1500 de liter ;) ( 9 kleuren parelmoer is zelfs nog duurder)

Goed nieuws!! ik heb mijn baas net fotos gestuurd van de kappen, dan weet hij of hij het haal met de lak die hij nog over heeft! dan is het 100% cker dat hij die kleur word, maar ik ben er zelf al 90% cker van :)
Zodra ik morgen antwoord heb :D gaan de kappen + velgen meteen naar mijn baas toe en word alles daar geschuurd en gespoten
 
Kan niet echt zeggen dat ik het een erg mooie kleur vind . Bordeaux rood zou vetter zijn in mijn ogen :).
 
Gewoon doen wat je zelf mooi vind.. en aan de vorige projecten te zien komt het dan best goed! Ben benieuwd hoe de kleuren eruit zien op een scooter.. lijken me erruuug vet en origineel dat wit...

Gr Fryse
 
Dankje !

Ik wil even mening horen van mensen :D
ik zat te kijken naar een TNT kappenset! ik vind ze KK lelijk, maar de achterkappen vind ik wel zwaar vet. ik wou eigenlijk alle 2 de kappen laten spuiten TNT en orgineel, maar er is niet veel lak van dat parelmoer dus ik heb liever dat de eerste goed is voordat het dadenlijk op is!
ik heb nu dus deze tnt kappen gekocht! welke vinden jullie mooier??
van tnt of orgineel met zo'n bcd pad erop?

25fubgp.jpg
 
XTV member no.3 said:
beter BCD man :D
lijkt me erug vet staan :D

beter bcd? kheb geen bcd:P
kheb de TNT ( zwarte kappe van de foto )
of orgineel met BCD Pad Erop :) (wat iedereen dus heeft:P)

kga denks tochmaar voor de tnt's :D
 
Oh wat een dikke kleur man, dat is echt wel vet! Succes ermee..

Lijkt me een toffe baan trouwens, werken bij een spuiterij..

ps, uitgaand van je Ice, moet dit ook wel mooi worden :D
 
Willempie said:
Oh wat een dikke kleur man, dat is echt wel vet! Succes ermee..

Lijkt me een toffe baan trouwens, werken bij een spuiterij..

ps, uitgaand van je Ice, moet dit ook wel mooi worden :D

haha jah dat is zeker vet werk :) , tis niet altijd even makkenlijk haha ;)
maar komt wel goed, als kleuren gewoon doorgaan ivbm met hoeveel heid kappen, want lak is nog maar 3kwart liter. maar morgen hoor ik het van de baas, of hij het daarmee haalt :)


Voor de mensen die niet weten hoe parelmoer wit met een gloed eruit ziet. hier een voorbeeld van mijn maatje ze aerox, die hadden we parelmoer wit gespoten met Groene gloed erin.
25g80g4.jpg

25g831f.jpg

ik heb dus het zelfde effect maar dan met paars/blauwe gloed op mijn velgen :)
het is echt heel moeilijk vast te leggen. maar je ziet het in het echt heel goed :)
 
Last edited:
Hey maikel, ziet er lijp uit..!!

Parlemoer wit zelfde als bram zijn nrg toendertijd??
Echt zo'n geil kleurtje..

Spreel je nog..
 
Weksel said:
Hey maikel, ziet er lijp uit..!!

Parlemoer wit zelfde als bram zijn nrg toendertijd??
Echt zo'n geil kleurtje..

Spreel je nog..


Jah maar dan nog met een paarse gloed erover ;)
 
nog geen kwart liter :P

normaal kost die lak 1500 de liter. dusja, maar daar spuit je bijna 2 compleete runners mee met 1 liter (als het niet meer is)
 
Dat valt nog mee, maar dan heb ik nog een vraagje voor je ;)

Matzwart laten spuiten over de kappen van een BWS (weinig opp. dus, t is een klein ding), zou dat dan duur zijn?:P

En bedankt voor de goede foto van je subframe, heb ik veel aan voor mn eigen project :D
 
Dit gaat weer een ultraGraaf Project worden !!!
De kleurencombo gaat er strak uitzien ...
ps: Ik zou voor de orig achterkappen gaan met bcd valdoppen en wat plamuurkunsten..alvast véél succes

Grtz s0nic_lc
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top