slickslider 25,3 sae en 29,4 nx 21 May 2006 #81 Dennis MHaRea said: Vlamt lekker stefan, en dat voor nog niet afgesteld, veel succes nog Click to expand... Thnx man gaat wel lache
Dennis MHaRea said: Vlamt lekker stefan, en dat voor nog niet afgesteld, veel succes nog Click to expand... Thnx man gaat wel lache
Jordy. MWS 21 May 2006 #82 Ik, Petrik en SlickSlider zijn weer terug in almere . Vandaag veel wezen vlammen, gelukkig regende het niet. Stijn P; Ik ben de snelste is na vandaag gebleken met me 16540 toeren :+ maar was erg gezellig , foto's / filmpjes komen vanzelf.
Ik, Petrik en SlickSlider zijn weer terug in almere . Vandaag veel wezen vlammen, gelukkig regende het niet. Stijn P; Ik ben de snelste is na vandaag gebleken met me 16540 toeren :+ maar was erg gezellig , foto's / filmpjes komen vanzelf.
slickslider 25,3 sae en 29,4 nx 21 May 2006 #83 Furious Beta said: Ik, Petrik en SlickSlider zijn weer terug in almere . Vandaag veel wezen vlammen, gelukkig regende het niet. Stijn P; Ik ben de snelste is na vandaag gebleken met me 16540 toeren :+ maar was erg gezellig , foto's / filmpjes komen vanzelf. Click to expand... precies was wel geslaagd
Furious Beta said: Ik, Petrik en SlickSlider zijn weer terug in almere . Vandaag veel wezen vlammen, gelukkig regende het niet. Stijn P; Ik ben de snelste is na vandaag gebleken met me 16540 toeren :+ maar was erg gezellig , foto's / filmpjes komen vanzelf. Click to expand... precies was wel geslaagd
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 21 May 2006 #84 PetriK said: dat was ik... je mag mij ook wel meeten hoor Click to expand... op jubbega overdoen dan :+ erg netjs deze slider
PetriK said: dat was ik... je mag mij ook wel meeten hoor Click to expand... op jubbega overdoen dan :+ erg netjs deze slider
slickslider 25,3 sae en 29,4 nx 21 May 2006 #85 keesz said: op jubbega overdoen dan :+ erg netjs deze slider Click to expand... ja begint al wat te worden ben nog langgggggggggggg niet klaar
keesz said: op jubbega overdoen dan :+ erg netjs deze slider Click to expand... ja begint al wat te worden ben nog langgggggggggggg niet klaar
slickslider 25,3 sae en 29,4 nx 24 May 2006 #86 Update 24-05-2006 (k) Update 24-05-2006(k) Na ik heb hier nog wat foto's gevonden van het toffe weekend @ kees Mooie foto van me pijp met de andere mws scoots Hier nog 1 En van scooter althans gedeelte Me 3BR getunde Cross die ooit nog een vervangen wordt Hier me overrange poulie met verstevigd koppelingshuis Hier nog 1 van me redelijk gepolijste poten met malossi schijf filmpjes komen eraan
Update 24-05-2006 (k) Update 24-05-2006(k) Na ik heb hier nog wat foto's gevonden van het toffe weekend @ kees Mooie foto van me pijp met de andere mws scoots Hier nog 1 En van scooter althans gedeelte Me 3BR getunde Cross die ooit nog een vervangen wordt Hier me overrange poulie met verstevigd koppelingshuis Hier nog 1 van me redelijk gepolijste poten met malossi schijf filmpjes komen eraan
Jordy. MWS 24 May 2006 #87 Ow shit steef, was die laatste foto's helemaal vergeten dat ik die gemaakt had . vers toch 8), zie je vanavond wel EDIT: Hier nog een filmpje van je slider, nadat die na die avond in elkaar zat. Zijn eerste run met nieuw blok http://mostwantedsprinters.nl/weekendkees/filmpjes/stefan/slickslider.wmv :*
Ow shit steef, was die laatste foto's helemaal vergeten dat ik die gemaakt had . vers toch 8), zie je vanavond wel EDIT: Hier nog een filmpje van je slider, nadat die na die avond in elkaar zat. Zijn eerste run met nieuw blok http://mostwantedsprinters.nl/weekendkees/filmpjes/stefan/slickslider.wmv :*