Most Wanted Sprinters : Cross Slider

Status
Not open for further replies.
beta ark bruut! said:
fkt tuned? zijn ze nog niet gestopt?

:L , blok is al FKT als je goed leest , en hij is gestopt ja , althans hier in Nederland , ik weet zeker dat hij voor bekende nog wel het 1 en ander wilt doen

Ontopic: Slider's zijn echt vet :W , dit word ook een mooiert 8) , veel succes ermee :*
 
Ja echt vet hoor jonge;)
Zeer netjes gedaan ook met het subframe enzo;)

zeer mooi ding komt helemaal goed :*
Greetz
 
Toch leuk om te zien dat de oude slider van Titus een nieuw leven ingeblazen krijgt . Zo te zien doe je dit werkje ook goed :).
 
ik heb die rox nog al is tusse projecten zien staan heeft iemand die link wil hem nog wel is zien met meer fotos btw mooie slider maar kan niet tege rox op :s
 
Last edited:
jim55 said:
ik heb die rox nog al is tusse projecten zien staan heeft iemand die link wil heb nog wel is zien met meer fotos btw mooie slider maar kan niet tege rox op :s


is de slider al af dan...?
 
jim55 said:
ik heb die rox nog al is tusse projecten zien staan heeft iemand die link wil heb nog wel is zien met meer fotos btw mooie slider maar kan niet tege rox op :s


Sorry man kan niet helaas me foto's deden het allemaal niet meer waren er alemaal vanaf gegooit maar voeg me anders toe
heb nog wel wat vette foto's

stefan_slider@hotmail.com

mzllll
 
Mensen iedereen de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar zal van de week eve weer wat updaten

mzllll

en bedankt voor de vele reacties
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top