Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Neej oke spasta heeft gelijk :) ik vind zelf sr velgen te bruut :)
maar was benieuwd wat andere nouw eigenlijk vinden :) misschien is het voor mij lelijk maar vinden andere het wel heel mooi.
maar sr velgen heeft IEDEREEN . maarja het staat ook gewoon zo tof :)

Origineel zijn is leuk, maar t gaat toch altijd om wat het mooist is. Lekker die sr velgen dr onder gooien dus. Imo dus ook veel mooier dan die lompe rox velgen.

Sandor said:
meer mensen hebben aerox velgen als sr velgen.

Dacht ut niet hoor :P elke orginele slider het zowat al sr velgen
en onder de racers, alleen Spasta en KTP slider hebben aerox zover ik weet dan :P

CjJaguarAerox said:
of van een derbi senda:D
ik zou persoonlijk voor de SR velgen gaan..

Jah idd Senda Velgen Das Coewl :P

Mja ga idd gewoon voor de sr velgen :).

net btw ff me fournales getjoened alla polijst:P

Foto=XTOGCCDC

keesz said:
nais :W

ziet dr weer toff uit word ook erg nette slider denks :)

gr kees

Dankje Maat ;) alleen jammer van dat maatje van je, die stuurt me slider zijkap op zonder ophang punten bovenaan :S oplichter:P

Last edited:
Hey Maik, dacht dat je je scooter had verkocht voor de financieen van je dikke auto? :P Heeft ie opeens weer een slider :P

De lak is wel dik, kan hem krijgen voor 180 de liter geloof ik :D Dus met 1500 euro pak je het wel verkeerd aan als spuiter :P (house of kolor zeker :P)

Maar die van daphne is van groen naar paars. Jij hebt van blauw naar paars toch?

Wordt helemaal vet :W

Facilly said:
Hey Maik, dacht dat je je scooter had verkocht voor de financieen van je dikke auto? :P Heeft ie opeens weer een slider :P

De lak is wel dik, kan hem krijgen voor 180 de liter geloof ik :D Dus met 1500 euro pak je het wel verkeerd aan als spuiter :P (house of kolor zeker :P)

Maar die van daphne is van groen naar paars. Jij hebt van blauw naar paars toch?

Wordt helemaal vet :W

Daphne heeft de zelfde kleur ;)
Cyan To Blue, staat ook op haar profiel
Typ Cyan maar in op google:P dat is geen groen ;)

en klopt, maar heb genoeg geld aan me ice verdient , werk zelf fulltime he, dus kon nog wel un nieuwe make:P

e man

netjes die veer man
zonde dat je een kap zonder ophangpunten krijgt man:(

ik ga deze nog veel in de gaten halen
o hou mijne morgenavond maar in de gaten :) update :)

mzllll

stefanracer said:
e man

netjes die veer man
zonde dat je een kap zonder ophangpunten krijgt man:(

ik ga deze nog veel in de gaten halen
o hou mijne morgenavond maar in de gaten :) update :)

mzllll

Dankje stefan!
doe ik zeker jonge, vind je slider echt netjes! volg je special helemaal :)

Fournales is erg netjes :), alleen hij is toch blauw? dat lijkt me niet echt geweldig met die te vette kleur voor je kappen.

Erwin. said:
Fournales is erg netjes :), alleen hij is toch blauw? dat lijkt me niet echt geweldig met die te vette kleur voor je kappen.

Jahwel , want die kleur zit ook in het parelmoer :)
Deze fournales in Cyan blauw :) dusja wel geinig :) als het niet mooi is laatk um wel parelmoer wit spuite :)

hehe net nog ff zitte prutse aan me Fournales:P vond hem nog niet helemaal.
nu wel :)

Foto=RNTYYIAN

maar waar het eigenlijk om ging. net ff de baas aan telliejow gehad
maandag ga ik alles ZEKER afgooien :) alles word gespoten maandag/dinsdags/woensdags . kan ik het weer ophalen :) dusja, ben benieuwd :D

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back