Cross Slider

Status
Not open for further replies.
danku mensjes :W

doe me best haha!! Probeer met de slider mijn ice te overtreffen kwa uiterlijk. maar ik weet niet of dat gaat lukken, want de ice was iets ORGINELER :P dan de slider, want hij blijft wel het zelfde kwa kapwerk :).

morgen ga ik alles afgooien bij de spuiter. en dan zullen we eens zien hoe het eruit gaat zien :D
Deze week het frame even afmaken, met lassen enzo, maandag heb ik ook de SR radiateur binnen, even passend maken op het frame, achter de bcd voorkap.

Vet !

die fournales vind ik niet zo super , maar de rest word wel dolletjes :love:

weer een slid0r er bij :D :W

Net even mijn Voorvork ingekort! hij staat nu lekker laag :) . strax even vullen met oli en vacium zuigen, dan raakt hij de bodem cker niet :)
Foto=GCUQ7WEQ

Foto=QVZJRJVX

mwa hij klapte nog op de onderkant net. dus kheb um even iets meer gevult en goed luchtdicht gesloten, nu doet hij ut beter :)

Waarom doe je alles in zo'n snel tempo?

Ik weet dat ik mijn speedfight relatief snel opgebouwd heb en toen het er eenmaal acceptabel uitzag + het liep vond ik het maar saai. Gevolg is dat alles nu weer uit elkaar ligt. :rolleyes:

Vind je het niet vervelend als je ineens "klaar" bent en dan amper wat kan doen?

BojT said:
Waarom doe je alles in zo'n snel tempo?

Ik weet dat ik mijn speedfight relatief snel opgebouwd heb en toen het er eenmaal acceptabel uitzag + het liep vond ik het maar saai. Gevolg is dat alles nu weer uit elkaar ligt. :rolleyes:

Vind je het niet vervelend als je ineens "klaar" bent en dan amper wat kan doen?

Mwa , kzit hier in de ziekte wet omdat ik me sleutelbeen gebroken heb, dus ik verveel me de tering :) ben blij als ik wat kan doen joh ;) maandag weer gewoon fulltime werken, dan kan het niet meer :)

Daarom heet ie ook SPEED-Boer :p.
Alleen jammer dat je de veiligheid van de binnenpoot heb afgezaagd maarja :p.

Verder hoop ik hem te spotten next year :winner:

dragsterlover said:
Daarom heet ie ook SPEED-Boer :p.
Alleen jammer dat je de veiligheid van de binnenpoot heb afgezaagd maarja :p.

Verder hoop ik hem te spotten next year :winner:

Wie wat waar?? wat heb ik afgezaagd??
alles is nog orgineel aan de voorvork dus kweet niet wat je bedoelt? heb nix afgezaagd?

Hij bedoelt denk ik de veiligheidsrandjes in je voorvork, om em te laten zakken... Ik heb alleen idd ook nog niet gezien dat je dat hebt gedaan...

Status
Not open for further replies.
Back