Cross Slider

Status
Not open for further replies.
aanklagen is mss een beetje te overdreven maar ze zouden idd een beetje meer respect mogen tonen en het je eerst effe gevraagt hebben!

maar in principe kan je ze aanklagen ja en een deel opeisen :P

je kan alleen aanklagen als hun die foto zelf niet hebben gemaakt, als het hun eige foto is kan jij niks.

Niek said:
je kan alleen aanklagen als hun die foto zelf niet hebben gemaakt, als het hun eige foto is kan jij niks.

Onzin.. als iemand op straat een foto maakt van je auto of van een persoon bijv en je wilt dat niet.. en ze publiceren die foto kan je flink wat geld verdienen.. Schendig miss van privacy wet fzow..

ot: Beter krijg je je kapjes terug;)Ben benieuwd wat er van gekomen is;)

hij kan ut proberen, kleine kans dat het lukt, volgens mij is die foto @ Best gemaakt voor hun tent...

TTM Speedhunter said:
waarom aanklagen is toch aleen leuk alsje scooter erop staat..
Oke ongevraagd is mischien niet netjes maar kzouder hoe dan ok wel beetje trots op zijn.. (ookal weet ik dat Sx hier niet erg hoog in het vaandel licht)
Verder geloof ik wel dat het een toffe ice word
succes

Ehmm

Slider?

Hahahahahaha ik lag me rot ! toch bedankt mensen
kheb nu in ieder geval Gratis kaartjes gescoord voor de meeting.

Maar hun hadden de foto zelf gemaakt ,en om moeite te besparen en omdat ze mij nix hadden gevraagd, heb ik toch maar gratis kaartjes gekregen.

@ Jan : Idd ben ik wel trots op , maarja miss viel er wat leuks te halen he ;) want SX is niet zo geliefd

@ de Rest , Bedankt. maar me kapjes zijn pas volgende week klaar ofzo :) want het is heel erg druk op het werk :)

Niek said:
Dus als ik een foto maak van prins Willem~~ hevig aan het gangbangen met kleren aan, en die op de voorkant van de Prive plaats, dat dat geen problemen opleverd?

Of als ik hem een gratis tijdschrijft geef ben ik er wel vanaf =)

Ongevraagt pronken met iets van iemand anders haalt je sowieso naar beneden i.m.o.

Ypuh said:
Dus als ik een foto maak van prins Willem~~ hevig aan het gangbangen met kleren aan, en die op de voorkant van de Prive plaats, dat dat geen problemen opleverd?

Of als ik hem een gratis tijdschrijft geef ben ik er wel vanaf =)

Ongevraagt pronken met iets van iemand anders haalt je sowieso naar beneden i.m.o.

:*

Ben echt benieuwd naar je kappen :love:. Je ice had ook bizar metalliceffect btw. Spreek je wel een keer op een meeting. succes ermee kerel :).

Hoe ist met je schouder btw en de rest? alweer helemaal de oude?

ik den dat aanklagen geen zin heeft, dat kost je alleen maar tijd, En patrick van SX is ook niet stom:X

Nummer 99 dat is toevallig mijn kaart nummer:W

@ Erwin. dankje man :) alles gaat weer goed jah, ben zo langzamerhand goed herstelt na 5 weken. maandag weer aan het werk :), verder met het normaale leventje. ben zelf ook benieuwd naar me kappe, maarja ik ben zelf afwezig geweest lange tijd dus dan heeft hij zowiezo minder tijd om het te spuiten, maar volgende week is het zeker klaar:)

@Michel ;) klopt dat is de scan die jij me stuurde op msn :P

Facilly said:
waarom doen ze hun eigen domme projecten niet op dat kaartje :P

Zeker niet speciaal genoeg :W

Ben benieuwd naar de kapjes :~

niet lief :(
al is mijn project niet VAN scootxtreme

maikel ziet er goed uit :D
word toff :D

Laat je baas eens opschieten met die kappen of schuren de stage sletjes te langzaam:winner:

Heb er vertrouwen in dat het vet word maik:*

Mvg Joost

Sow vandaag weer keer voort eerst wezen werken na 10 weken ofzo :P.
Meteen ff wat spuitbuskes mee genomen voor paar euro :P haha.
Kga me frame maar zelf spuiten, coaten vind ik beetje te duur, want enige wat je ziet is het subframe, dus spuit het wel mooi zilver zelf.
Kheb ook nog Hitte bestendige zilver lak gekocht. voor als ik strax evt. mijn blok mooi zilver wil spuiten :). maar dat is nog niet cker, zie ik dan wel.

Foto=YA8BYIZX

1x Filler, 1x Zilvere Grondlak, 1x Zilver, 1x Zilvere Hitte bestendige lak, 2x Remreiniger

Vandaag wask weer op me werk, en kwamen er weer van die leuke MOTIP parelmoer setjes binnen :P dusja toen was ik van gedachten verandert, en ga me frame parelmoer Vampire spuiten, uit die busjes :P en als het niet mooi is spuit ik hem alsnog zilver haha :P, want die hebk ook nog liggen :)

Foto=LOHOY8BM

Heb ook ff zo'n pro kitje gekocht voor mijn remklauw geel mee te maken :) vindk ook wel tof. rood heeft iedereeen al.

Status
Not open for further replies.
Back