Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Mja jij hebt firefly, ik heb die vampire rotzooi :P haha

Naja net ff met frampje in de filler gezet. ziet er al stuk netter uit zo.

Foto=PUQ3S848

Kga nu eerst ff poole :P alsk vanaaf terug ben, doe ik alvast de effect primer erop. en dan daarna de parelmoer lak erop :)

de stoep ook gelijk in de primer 8)

kan ut trouwens zijn dat ik de rechter 'blok ophanging' mis? of is dat gezichts bedrog?

Spasta said:
je zet hem in de filler en dan de primer erop na het poolen.
wnr ga je hem schuren dan? :?
Ben eens benieuwd

Voordat ie de primer erop spuit schuurt hij het vast en zeker wel op. Dat is niet eens noemenswaardig.

Ben benieuwd Maikel, naar de kappen en naar het effect dat zo'n doe-het-zelf parelmoer kit heeft :W.

DG. said:
Voordat ie de primer erop spuit schuurt hij het vast en zeker wel op. Dat is niet eens noemenswaardig.

Ben benieuwd Maikel, naar de kappen en naar het effect dat zo'n doe-het-zelf parelmoer kit heeft :W.

Haha bedankt :) mja ik werk tenslotte in spuiterij :) dus ik weet echt wel hoe ik moet spuiten hoor spasta;)
voordat ik filler laag aangebracht heb, heb ik heel het frame al geschuurd.
net heb ik de effect primer erop gedaan, en over 2 uur spuit ik de Lak er op, zodat de lak nog een beetje plakt :).
en morgen zodra ik weer thuis ben van mijn werk, zien we wel hoe het is geworden he :)

@ De Rest :P naja jammer voor de stoep dan :7

Ben benieuwd idd! Vraag me alleen wel af of 't gele van je remklauwen zal staan, maar misschien is 't juist een 'verassende combi'.

Wanneer deze weken komen je kappen?

Björn` said:
Ben benieuwd idd! Vraag me alleen wel af of 't gele van je remklauwen zal staan, maar misschien is 't juist een 'verassende combi'.

Wanneer deze weken komen je kappen?

Weetk nogniet :) tis echt super druk, gister was er iets mis met de spuitcabine. dus ff kijken :) komt vanzelf wel, heb geen haast ;)

Nouw gister nacht nog ff me Frame gespoten.

Mijn Tip. Begin nooit aan deze rommel.
Waarom??
1. Het ziet er totaal niet mooi uit, persoonlijk vind ik het veelste zwart door de zwarte effect primer.
2. Je moet de grondlaak SUPER dik spuiten, anders krijg je totaal geen effect.
3. je moet die laklaag ook SUPER dik spuiten anders krijg je ook geen effect.
4. tis gewoon veelste dure rotzooi.

Maarja het ziet er verder wel geinig uit als je het toch gaat pakken, maar ik vind er iets teveel nadelen aan zitten, maarja ik kreeg het toch mee voor paar euro :P dusja ik geef er niet zoveel om.

Foto=LKPLI6QC

hier staat hij in de primer

Hier fotos. Voorvork en frame gespoten in die kleur, vind het zelf wel netjes.
ziet er wel geinig uit :)

Foto=ZDFR8R7B

Foto=LMOTP4S3

Foto=3CWOSKXQ

Foto=UJJQ83XI

Foto=WUVTHINJ

Foto=3FUWO4TN

Zometeen nog even een glanslaagje erover, en tis klaar.

Speedboer said:

1. Het ziet er totaal niet mooi uit

....

vind het zelf wel netjes.
ziet er wel geinig uit :)

:rolleyes:

ik vind het er toch leuk uitzien voor zover te zien is op de foto's.
Als het nu ook nog wat strak gespoten is lijkt het me wel vet worden met de blanke lak erover.

Maar jij kan toch spuiten en alles super goedkoop krijgen dus lijkt me geen probleem toch.

Spasta said:
:rolleyes:

ik vind het er toch leuk uitzien voor zover te zien is op de foto's.
Als het nu ook nog wat strak gespoten is lijkt het me wel vet worden met de blanke lak erover.

Maar jij kan toch spuiten en alles super goedkoop krijgen dus lijkt me geen probleem toch.

Ik zeg toch :P zit er wel Geinig uit, en is wel netjes gespoten, maar betekend niet dat ik het kei mooi vind:P

Mja vandaar dat ik het heb getest, maar het intreseerd me geen hol of het er nouw super mooi uitziet ofniet :P tis maar nu zo dat me frame er nu netjes uitziet!, als ik hem nog keer ga overspuiten, maak ik um gewoon zilver ofzo. maarja laat um nu lekker zo :)
tis wel grappig die lak, maar echt super is het nouw ook weer niet, in het echt zie je het btw wel beter dan op de foto

VST said:
lekker laten zitten :) ff goede blanke lak laag erop
en tjah tis het frame maar :)

Mja daarom :) zo denk ik er ook over :).
Kappen enzo worre al duur zat:P dus die komen er toch altijd wel op :)

@ jordy, idd, tis een beetje erg matte lak :S

Best wel een Leuke update!

Kheb een Blok Gekocht, met Malossi MHR 85mm Krukas, en Malossi MHR Cross cilinder erop :) dus het word toch geen evo :D.

Zodra ik blok thuis heb zal ik er fotos van maken, moet even nog de geldzaken afhandelen :)

Status
Not open for further replies.
Back