Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Speedboer said:
Naja, ik vond het frame niet echt mooi :) en op me werk lever ik altijd MOOI werk :D dus ik dacht, flikker maar op :P neem het frame mee naar me werk, en ik spuit het nog eens, maar nu Lekker dik en goed.
dusja nieuw laksetje gekocht, Grondlaag zwaar DIK gespoten, en de lak laag ook ERG dik erover. nu is het dus wel echt vet! ziet er toch best mooi uit moet ik zo zeggen :) en nu glanst het cker wel lekker ( heb Autolak erover gespoten, Blank 2 componenten met compressor:P )
Kheb hier wat fotos ervan :) vind het wel netjes zo.

Foto=L8HOBNMU

Foto=CBLHX8QV

Foto=YBO7EU3M

Foto=VZOYNKGW

Foto=ZYBPEMRE

Foto=K3QLU6OP

Foto=EBWMLLMW

Foto=3PCF6ZFK

De fotos zijn erg klein dus je ziet het niet goed. ik heb hier links naar 2 fotos in het groot, voor de gene die het echt goed wilt zien :)

http://aycu09.webshots.com/image/3128/2002293825967946277_rs.jpg

http://aycu08.webshots.com/image/5087/2002275769178443707_rs.jpg

Groote fotos zijn erg mooi! dus zeker kijken :D

Kheb fotos even op andere site geupload, want kut tiny pic werkt niet echt.

ScatMan said:
Ik vind die kleuren echt vet!!
Alleen word het nu niet te druk?

Waarom? als ik zonder kappe rijd zie je het "mooie" frame en met kappen zie je het frame toch niet meer ;)

Spasta said:
Haha, het is niet omdat hij vind dat het er niet goed uitziet dat het zo is eh.
Smaak valt nu eenmaal niet om te twisten.
Hij zette gewoon 2 tegenstrijdige dingen in z'n post.

En hij zegt ook dat hij wel verstand heeft van wat op elkaar gaat reageren en wat niet.
zoiets zie je niet, zoiets moet je afwachten. Dat lak van dezelfde producent niet reageert op elkaar is vrij vanzelfsprekend en kan dus iedereen wel concluderen.
de lak moet op dezelfde basis zijn gemaakt,
dan kan je 150 verschillende merken door elkaar gebruiken, reageren doet het niet.

Sandor said:
de lak moet op dezelfde basis zijn gemaakt,
dan kan je 150 verschillende merken door elkaar gebruiken, reageren doet het niet.

Jij weet er zo te zien ook genoeg vanaf :).
er zijn idd weinig lakken die op elkaar reageren :) vooral omdat al die rotzooi uit de zelfde Fabriek komt. Motip is ook : Aircraft, Dupli collor, auto collor en CMP (collor matic Professional). dusja :)

Zit alleen andere verpakking omheen ;)

Omg, ik vind die kleur op het frame erg vet, en het komt nog uit spuitbusse.. Complimenten!! Ziet er super tof uit :D

Succes met je projectje, Toedels!

Speedboer said:
Jij weet er zo te zien ook genoeg vanaf :).
er zijn idd weinig lakken die op elkaar reageren :) vooral omdat al die rotzooi uit de zelfde Fabriek komt. Motip is ook : Aircraft, Dupli collor, auto collor en CMP (collor matic Professional). dusja :)

Zit alleen andere verpakking omheen ;)

Mja die tering Motip reageert wel op mijn flipflop:X

eerst motip spuitplamuur, toen zwarte spuitplamuur van de flipflop (STi)

dit reageert slecht op elkaar

mja om maikels topic niet te verneuken, waar blijven je kappen :~

Facilly said:
eerst motip spuitplamuur, toen zwarte spuitplamuur van de flipflop (STi)

dit reageert slecht op elkaar

mja om maikels topic niet te verneuken, waar blijven je kappen :~

haha had jij eerst Motip spuit plamuur gedaan en daarna die STI lak ?? :P slimmerd.

Maare zoals ik al had gezecht :D maandag gaan we verder aan de kappen, volgende week zijn ze zeker klaar, hebben er nog totaal geen tijd voor gehad, alleen de velgen waren pas geschuurd:P

dankje kerels. maandag worden ze gespoten ;) ken zelf ook niet wachten eigk haha, maarja twas zo druk laatste weken.

Status
Not open for further replies.
Back