Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Sow sow :D eerste kapjes zijn gespoten :D ziet er verdomt goed uit :D

Maarja hou jullie nog even in spanning tot alles klaar is :)

Last edited:
Facilly said:
Nja de pvl's via xsh zijn niet erg jofel nee :)

Bart en Wouter hadden er iig problemen mee

ik ken er nog wel meer die problemen hadden met een xsh pvl digi, beter haal je een gecontroleerde @ twins :)

ik ken mensen die ook problemen hadden met xsh pvl maar dat kwam door de cdi en bobine te dicht bij elkaar te plaatsen geloof ik :)

licht meer aan degene die em monteert (ik zeg niet dat de rotors perfect zijn hoor)

Ik hoor net van [5th] Martijn dat hij zijn pvl terug had gebracht naar Marco en nieuwe bobine had enzo, en hij nu wel goed is. dusja daar ga ik maar gewoon vanauit dan, want ik vertrouw martijn wel als hij dat zegt :) en patrick zou dat anders wel netjes tegen mij zeggen.

ScatMan said:
Bedoelde idd op de vork,
Verder wel vet project8)

bedankt kerel. achja we zien het wel als ik hem in elkaar zet, als het te overdreven is , spuit ik het gewoon netjes zilver :)
hij moest zowiezo toch over gespoten worden, want hij was al geschuurd de voorvork :) en ik wil hem niet gepolijst hebben :)

[5th]patrick said:
waarom denk je dat ik hem n half jaar later pas verkoop ?? ?

omdat ik nu nieuwe cdi en shit heb !!

Jeej een reactie van patrick :P gaat niet eens over me scoot :( haha.

Maarja wat is het nut ervan, om mij op te lichten?? je ziet elkaar elke meeting man ;). Pvl gaat gewoon knalle op me slider

Toch maar even reageren hier,

een poos terug is er een serie geweest waarvan sommige CDI's niet goed waren, die gingen of wel heel snel stuk, of die waren uit doos al stuk

ik heb dan ook een CDI laten controleren en het probleem is gevonden..

Vanaf nu zijn De pvl's die ik verkoop gewoon goed, en zeker weten geen gezeik ermee, is dit wel het geval dan ontvang je direct een nieuwe !!!

patrick had dus ook zoeen die niet goed was, daarvoor heeft hij nieuwe delen ontvangen !!

bij deze hopelijk wat gezeik uit de wereld ;)

Toch netjes dat zelfs marco t ff komt melden!! T gaat dus gewoon knalle maik :P whaha ben benieuwd wanneer je kappen klaar zijn, dan wil ik wel ff komen kijke..

leuterrrrr

Gaat goed komen :) doe zelf nog even kijken pcies wat ik er nu mee wil, ben toch bang om zoveel geld uit tegeven als iets niet goed gaat. :) maarja vrijdag hebk me centjes weer, dan ga ik weer us wat kopen.

Status
Not open for further replies.
Back