This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Net trouwens update gekregen van Google maps navigatie, werkt echt heel goed, snel en gratis. Streetview integratie is helemaal fraai

Dat domme ding zegt (bij die update) Dat mn foon (magic) niet is aangesloten met de pc, terwijl t wel zo is :?

Als je wat hebt hoor ik het graag. Kan nog steeds niks vinden over de update.

Niet? Of bedoel je de update zelf?

http://www.androidworld.nl/30449/primeur-planning-update-hero/

Genoeg te vinden op het net
Maar zoals gewoonlijk kan het nog zkr een maand gaan duren voordat jij 2.1 op je hero heb.
Een voor mij onbekende Duitse site heeft al melding gemaakt dat hun branded Hero phone de update op 18 Juni zou krijgen! Denk dat wij (europa) dan ook wel aan de beurt zijn niet?

Weet iemand een fatsoenlijke site waar ik windows mobile 6.5 vandaan kan halen voor mijn Xperia X1 ? Heb op de site van XDA al eens gekeken naar custom roms maar dat lukt mij allemaal niet ook al volg ik die tutorials, ook staan daar links in naar dingen die je moet downloaden maar die links werken dus niet meer...

Edit:

Gelukt met een nederlandse hulp op XDA-forum

Last edited:
HTC Legend binnen :W.
Heb een jaartje bijgetekend voor 27.50 euro incl. het snellere internet. Lijkt me wel oké.

Dit is m'n eerste toestel met android. Zijn er nog apps die absoluut aanraders zijn?

Dat is alleen voor Android. Zie tweakers.

Niet voor lang :+

"De stap van Google om de software ook naar de iPhone te brengen is een klap voor bedrijven als TomTom en Navigon. Die zijn sinds deze zomer begonnen met het verkopen van hun iPhone-applicaties in de App Store. TomTom heeft naar eigen zeggen 80.000 applicaties verkocht voor de iPhone en heeft goede hoop dat het in de toekomst voor veel inkomsten zal zorgen."

En google wordt groter en groter, wanneer houd het op? Google hatchback Tdi?

Status
Not open for further replies.