This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Mooi ding he, die Desire en dat icm. Android... Heb er ook even mee mogen spelen, maar zag al meteen weer verbeteringen tov. mijn Hero...

Ja ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zolang heb vastgehouden aan de gevestigde os'en winmo en symbian. Ben benieuwd of 2.2 het zaakje nog sneller laat draaien.

Echt een prachtig ding ja, ben inmiddels ook een week over. Et zuipt wel batterijen maar dat kan ook zijn omdat ik er niet vanaf kan blijven

ik was van de week op school, en ik zag bij een klasgenootje op een phone met windows mobile 6.2 het beroemde ping staan van blackberry. ( iphone heeft het inmiddels ook als downloadoptie gekregen). Heb gevraagd waar hij dat vandaan had. Hij had zn telefoon tweedehands van iemand gekocht en het stond er al op. Ik heb stad en land afgezocht op internet maar heb nergens een download kunnen vinden ervan.

Wie kan mij verder helpen?

Hoe werkt het trouwens als Windows 7 Phone (of zoiets) uitkomt ? Ken je dat op iedere windows phone zetten ? Dus kan het op mijn Xperia X1 ?

Batterij gaat wat vooruit na een paar weken. Heb je die update al gedraaid?

Haha klinkt wat ghey maar is echt een relaxt os, helemaal met deze hardware.

Welke update?
Mijn desire is een stuk minder gaan slurpen na het installeren van een app killer..nu doe ik bijna 2 dagen met de accu ipv 1.

check maar eens instellingen>over de telefoon>systeemupdates

Ik doe trouwens ook bijna 2 dagen, zonder app killer. De grootste stroomverbruikers bij mij zijn geen apps dus imo heeft zo'n killer erg weinig nu, veroorzaak vaak alleen maar problemen en lag.

Ok ik zal eens kijken..
De app killer zet ik ook alleen aan om de apps te sluiten, daarna gaat die uit..nergens last van..

Apps open laten staan verbruikt amper meer stroom. GPS, Bluetooth, UMTS, etc. dat verbruikt stroom. En het grote touchscreen natuurlijk...

Mensen met een Hero!
(Zijn die er nog? :X )

De update naar Android 2.1 komt volgende week "Over-the-air"!
Dus als je nog een stock hero (1.5) heb dan zal je wel een popup krijgen met het verzoek om de update te downloaden. Weet niet of het de complete 2.1 is of dat het in delen gedownd moet worden.

Bron: http://www.androidworld.nl/29681/htc-hero-2-1-update-gaat-volgende-week-van-start-officieel/

De rooters onder ons weten wel, dat als ze deze update toepassen ze hun root-access verliezen.
Dus als je slim bent wacht je nog even op een gehackte versie..
Zelf ga ik voor het 2e, vind toch dat Root iets extra's toevoegt aan je device!

Nu heb ik sinds begin deze week Chronos1.4.1 draaien met een andere launcher (LauncherPro beta)
Chronos 1.5 is ook al uit maar heb nog geen tijd gehad om deze te flashen

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=684654

Echt een aanrader voor degene die geen Sense willen draaien. Je kunt hier bijna alles customizen aan je homepage (geen statusbalk/app benaming/etc..)
En ik moet zeggen; WOW wat gaat dat snel! Echt veruit de beste customrom op dit moment!
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de telefoon overgeclockt heb naar 691MHz en in slaapstand 245MHz. Met deze waarde draait je Hero stabiel en lekker snel

Hier even wat screens:

Batterij gaat wat vooruit na een paar weken. Heb je die update al gedraaid?

Haha klinkt wat ghey maar is echt een relaxt os, helemaal met deze hardware.
Jup, lees elke dag wel ff een keer androidworld dus meteen maar meegepakt. Maak op het moment gebruik van een taskkiller om te kijken waar het verbruik in zit. Gaat inmiddels ook makkelijk een dag mee

Ze hebben me lang voor de gek gehouden bij htc. Dus die update verdien ik nou wel eens een keer zeg stelletje uitstellers daaro.

Ze hebben me lang voor de gek gehouden bij htc. Dus die update verdien ik nou wel eens een keer zeg stelletje uitstellers daaro.
Het ligt nou juist niet aan htc dat de hero update nog niet is verschenen Google/android deed moeilijk, staat wat info hierover op tweakers.

Status
Not open for further replies.