This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Ben niet zo thuis in Motorola , even die samsung opzoeken. Wilde eigenlijk een BB maar t zijn maar shitdingen die constant kapot gaan.

Android is Android he... Maakt qua merk niet heel veel uit. Ik vind HTC Sense toevoeging op Android wel fijn.

Indd enige verschil is uiterlijk.

En vriendinnetje van me heeft hem ook en zij als vrouw kon er na paar dagen al goed mee overweg

e72, denk ik... De symbian touchscreen versie loopt schijnbaar nog niet helemaal lekker. Ik weet iig dat een e72 stevig genoeg is om jaren mee te gaan.

Bevalt mij ook nog steeds prima. Heb wel wat gelul op m'n werk om de E72 icm MfE & Exchange Server 2003 aan de praat te krijgen... Verder geen problemen.

X6 is ook wel een erg leuk toestel hoor, maar meer een gadget. Touchscreen werkt (voor wat ik ervan gezien heb) erg goed, vriend van me heeft er 1.

Heb sinds gister de Desire in bezit.

Wat een toestel! Het instellen is zo simpel en logisch..
Touchscreen is wel ff wennen als je daar nog nooit mee hebt gewerkt..
De accu gaat idd wel een goeie dag mee..niet veel meer..

Ik ben erg tevreden tot nu toe!

X6 is ook wel een erg leuk toestel hoor, maar meer een gadget. Touchscreen werkt (voor wat ik ervan gezien heb) erg goed, vriend van me heeft er 1.

maat van me heeft hem ook, touchscreen loopt om de haverklap vast, dan kan je de telefoon 20x opnieuw opstarten en dan is het nog maar de vraag of het touchscreen langer als 2 minuten werkt. heb hem zn telefoon terug laten sturen, want met een firmware update was het niet opgelost

Even goede apps erop zetten en het wordt nog fijner werken Accu lijkt na een paar weken het ook langer uit te houden.

En niet alle apps alles automatisch laten doen. Mijn HD2 ging eerst ook max 1 dag mee, tot ik ontdekte dat de twitter app gewoon ontzettend veel stroom vreet. Nadat ik automatisch updaten uitgeschakeld had ging die ineens dubbel zo lang op de accu mee.

Die is niet te spreken over t touchscreen hoor E72 all the way.

Wat is de ''opvolger'' van de HTC Magic eigenlijk ? Of een ander hip nieuw model ?

Dan maak ik mijne ff stuk binnenkort, heb m al bijna een jaar

Status
Not open for further replies.