Is het ding een beetje handzaam, niet zo enorm als een HD2 bijv? En degelijk in elkaar gezet?toch wel druk met de desires vandaag.. ik zou gaan motorrijden of opt terras gaan zitten hoor :+.. ipv telefoon kopen
Is het ding een beetje handzaam, niet zo enorm als een HD2 bijv? En degelijk in elkaar gezet?
Is het ding een beetje handzaam, niet zo enorm als een HD2 bijv? En degelijk in elkaar gezet?
de enormheid van een HD2 is relatief hoor.
zeker als je al van een iphone (of iets in die richting) afkomt is het iets grotere formaat niet te merken. en dat formaat is een héle dikke plus bij het browsen etc.
Hmm oke, ik moet 'm denk toch even irl zien. Ik zag trouwens dat 'ie bij telfort erg goedkoop is, al gratis bij 1-jarig 300 min + data voor 40e p/m.beetje formaatje hd1.. kwalitatief wel ok naar mijn 1e indruk.. eigenlijk zoals alle nieuwe htc toestellen.
http://tweakers.net/nieuws/66604/pr...l?mode=nested&niv=0&order=asc&page=1#reacties
de n900 is over te clocken van default 600 mhz naar een stabiele 900 mhz
Hmm oke, ik moet 'm denk toch even irl zien. Ik zag trouwens dat 'ie bij telfort erg goedkoop is, al gratis bij 1-jarig 300 min + data voor 40e p/m.
Jammer dat nokia geen fatsoenlijke toestellen heeft, net die gratis ovi maps geïnstalleerd op een E66, werkt perfect, en gratis...
Vanwege problemen met mijn telefoon mag ik een nieuwe kiezen.
Het gaat om de volgende toestellen:
Samsung I900 Omnia
Sony Ericson X1 Experia
Samsung I8510
BlackBerry 8820
BlackBerry 9700 Bold
Nu twijfel ik alleen nog welke ik neem, ben sowieso geen voorstander van schuif-toestellen.
Mensen die positieve/negatieve ervaringen hebben met 1 van de bovenstaande toestellen?
Ik wacht liever ff update 1.2 af
Maar wanneer die beschikbaar is?
Neem aan dat jij hem overgeclockt hebt? Moeilijk?
hoezo alleen uit die?.. meestal heeft ruil toch gewoon met waarde te maken?
staan ontzettend veel how-to's op het internet.
bijna alle info over de n900 is zowiezo te vinden op meamo.org
ik heb hem inmiddels overgeklockt. in een scheet en een zucht gebeurt.
maar zeker weten een aanrader! alles loopt merkbaar vlotter.
zeker bij emulators en internetten is het goed te merken.
verder heb ik het gevoel dat ie bijna niets meer aan stroom verbruikt dan normaal.
normaal gaat ie in standby op 250 mhz. dit word ook aangepast naar 125 mhz.
dus de tijd dat ie in je zak zit en niets doet, is ie zuiniger.
al met al vind ik het een "snelheid" die meer bij de n900 past.
EDIT: enigste schijt is dat het nog wel eens problemen geeft als je het met windows 7 wilt doen.
op xp doet ie het zo goed als altijd