Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Weer wat geleerd :) Op de nieuwe toestellen zit deze functie lees ik nu, op de wat oudere (htc touch, eten x500 etc.) zat dit nog niet.

Volgens mij zit dat al redelijk standaard vanaf windows mobile 5/6 ;)

(en anders gewoon de accu druit trekken, kom je ook een eind :D)
 
Volgens mij zit dat al redelijk standaard vanaf windows mobile 5/6 ;)

(en anders gewoon de accu druit trekken, kom je ook een eind :D)
Op mijn htc touch met winmo 5 zat het niet, en op m'n eten x500 zat het bij 5 en 6 niet...
 
Gvd.

Kk blackberry bold. Ding is nu na een halve dag al leeg, is zo traag als dikke stront in een trechter en wil af en toe gewoon niet aan :X :?!!!

Pleurisding, als hij dit blijft houden breng ik em volgende week terug:L
 
Denk dat je even met je telefoon terug moet idd.

Accu gaat hier makkelijk 2 dagen mee ondanks veel internet/media gebruik. Verder nog geen kwaaltjes ondervonden. Ik had in het begin wel probs met het 3g gebeuren, hele tijd geen bereik etc. Maar na een firmware update lijkt dit opgelost.
 
dsc01655tk5.jpg


New :)

N95 8GB

Levertijd N96 was me te lang
 
Heb ook nu sinds een maand de N96 maar ik ga er morgen mee terug...
De telefoon is echt super langzaam, heel vaak wit scherm, blijft vaker hangen en nog meer vage dingen :eek:

Geen pretje dus tot nu toe haha :p
 
Naar mijn weten niet. Je kan wel (iig bij Vodafone) een tweede simkaart aanvragen van hetzelfde nummer, heeft mijn papa ook
 
ik zit op me e71 nu. heb mn bb bold geruild tegen dit toestel. Deze is echt top, echt super ding deze nokia. Lekker snel em overzichtelijk.
Zei ik toch? :p Heb je de nieuwste update al gedaan? Daarin zijn een heleboel belangrijke dingen (snelheid, stabiliteit, kwaliteit etc.) verbeterd.
 
Haha, eerst is iedereen helemaal in de wolken over de n96, en nu gaan ik weet niet hoeveel mensen er mee terug ( denkt aan kameraden enz )..
 
1 van mn eerste toestellen aangeschaft voor de gein :p
toen was ik helemaal cool met dit ding, fotocamera erop, een milf lerares ging helemaal poseren voor mij toen ik het liet zien, vroeger :p

7250_large.jpg
 
Voor de experts: heb nu het eerste model iphone, en mn contract bij orange loopt ongeveer nu af. Ik wil opzich wel die nieuwe iphone en volgens mij kan ik mn contrct "verlengen" naar tmobile. Ik wil alleen eigenlijk geen contract voor 2 jaar afsluiten. What to do?
 
weinig.. de iphone word alleen geleverd met 2 jarige abbo's.. of je moet via bepaalde webshops iets bestellen die simlockvrije iphones koppelen aan abbo's..
 
1 van mn eerste toestellen aangeschaft voor de gein :p
toen was ik helemaal cool met dit ding, fotocamera erop, een milf lerares ging helemaal poseren voor mij toen ik het liet zien, vroeger :p

*Nokia 7250

Haha die heb ik ook gehad in het blauw, dat was ook m'n allerlaatste Nokia na die heb ik alleen nog maar Sony Ericsson's gehad :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top