Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
@ Sandor

Moest jij ook de taal van de tel op engels zetten om de mappen te zien op de pc?


Zelf heb ik nu de c902. 1x terug geweest omdat hij steeds uitviel. Nu nog een heel enkele keer, dan trilt ie heel even, gaat het lampje van de camera toets aan en toetsenverlichting branden en start ie weer op. Ach hij is all risk verzekerd dus als ik er zat van ben gaat hij in een bak water :p
 
@ Sandor

Moest jij ook de taal van de tel op engels zetten om de mappen te zien op de pc?


Zelf heb ik nu de c902. 1x terug geweest omdat hij steeds uitviel. Nu nog een heel enkele keer, dan trilt ie heel even, gaat het lampje van de camera toets aan en toetsenverlichting branden en start ie weer op. Ach hij is all risk verzekerd dus als ik er zat van ben gaat hij in een bak water :p

Dit icm wit beeld enz? Had ik dus ook. Zowel met W880i / K850i enzo.. Zal wel gewoon SE kwaal zijn :p
 
Weet iemand of ik mijn Omnia zo kan instellen dat ie aan gaat als mijn wekker afgaat?

Als ik nu mijn Omnia uitzet gaat de wekker dus niet af. Dus ben ik genoodzaakt om mijn tel. 's nachts aan te laten waar ik geen zin in heb met allemaal van die vervelende gastjes die niet weten dat ik ook weleens moet slapen!
 
Dit icm wit beeld enz? Had ik dus ook. Zowel met W880i / K850i enzo.. Zal wel gewoon SE kwaal zijn :p

Ja witte beeld had ik ook. 1x weggestuurd maar hij doet het dus soms nog. Vind wel prima zo :p Niks smst zo fijn als een SE dus ik wil ook geen andere
 
Weet iemand of ik mijn Omnia zo kan instellen dat ie aan gaat als mijn wekker afgaat?

Als ik nu mijn Omnia uitzet gaat de wekker dus niet af. Dus ben ik genoodzaakt om mijn tel. 's nachts aan te laten waar ik geen zin in heb met allemaal van die vervelende gastjes die niet weten dat ik ook weleens moet slapen!
Hoe wil jij je toestel uit zetten? Ik zet m'n toestel 's nachts altijd op vliegtuigmodus.
 
Ik maak altijd een stil-profiel aan zonder ringtone of trilfunctie. Als je die activeerd als je gaat slapen heb je ook nergens last van, maar kan iemand je nog wel bellen of smsen (niet dat je er wat van merkt, maar ok).
 
Vliegtuigmodus is een stand waarbij je telefoon bijna volledig functioneel blijft.. er is alleen geen netwerkverbinding.. dus door vervelende gastjes gebelt worden gaat dan ook niet :p
 
gewoon linksboven het knopje inhouden en dan gaat ie uit. Wat is vliegtuigmodus dan?
Gaat 'ie dan uit of standby? Dus als je het knopje weer indrukt start 'ie dan weer direct IN windows of moet 'ie weer eerst helemaal opstarten? Ik heb wel een paar keer met een omnia gewerkt maar niet standby gezet oid. want over het algemeen kan je windows mobile toestellen niet uit zetten :)
 
Nicolàs, t zal je vast al wel een keer of 10 gevraagd zijn maar werk jij bij een telefoon toko of waar heb je al die feiten van gebruikservaringen vandaan :p ?
 
Mijn werk heeft niets met telefoons te maken. Zoveel moet je gewoon weten over windows mobile voordat je fijn met zo'n toestel kan werken, en ik heb zo'n toestel :)
 
Gaat 'ie dan uit of standby? Dus als je het knopje weer indrukt start 'ie dan weer direct IN windows of moet 'ie weer eerst helemaal opstarten? Ik heb wel een paar keer met een omnia gewerkt maar niet standby gezet oid. want over het algemeen kan je windows mobile toestellen niet uit zetten :)

Windows Mobile telefoons kan je perfect uitzetten hoor, gewoon de powerknop inhouden. Mijn Touch HD moet dan weer bijna een minuut opstarten, dus handig is het miss niet, maar 't kan wel.
 
Windows Mobile telefoons kan je perfect uitzetten hoor, gewoon de powerknop inhouden. Mijn Touch HD moet dan weer bijna een minuut opstarten, dus handig is het miss niet, maar 't kan wel.
Weer wat geleerd :) Op de nieuwe toestellen zit deze functie lees ik nu, op de wat oudere (htc touch, eten x500 etc.) zat dit nog niet.
 
Heeft iemand hier ervaring met een HTC Touch HD?
Ik mag namelijk weer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik zelf heb geen ervaring met HTC.
 
Ik vind 'm echt heerlijk, maar ik heb hiervoor al 2 jaar een Windows Mobile telefoon gehad. Alleen een touchscreen is wennen als je hiervoor echte toetsen hebt gehad. Maar alle functies vind ik heerlijk, HSDPA, GPS, etc.
 
Is vliegtuigmodus een andere naam voor Stand by?

Want om internet te installeren op mijn K850i moet de gsm dus op stand by mode staan, nu weet ik enkel precies niet wat dat is, aangezien ik verschillende modussen heb, op stand by na. :X
 
Internet installeren?

Welke provider heb je ?

Met kpn/hi krijg je automatisch die dingen toegestuurd toch, ik hoefde voor de rest niks te installeren oid.. En al helemaal niet in standby modus ... Zou kunnen dat dat die vliegtuigmodus is, maar dan kan je dus helemaal niet bellen/dingen ontvangen oid
 
Ja ik zit hier in België dus dat is hier echt volledig anders krijg ik de indruk, weet niet eens als het gratis is, vriend van mij heeft het allesinds gratis op 3G maar hij heeft wel een andere provider. Ik zit met Jim/Base als dat wat uitmaakt. :p

Ik krijg wel 2 nieuwe internet verbinden van base op de laptop, via deze zou ik dan ook op mijn gsm op internet kunnen, maar uiteraard heb ik niet altijd mijn laptop bij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top