This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.

Als je hem gaat verzekeren is er volgens mij geen verschil met een verzekering zonder een lease abbo.

Overigens is het zo dat ze de dienst aanbieden dat ze je toestel binnen 4uur vervangen bij een defect, maar in de kleine letters staat dan wel dat dit defect niet door jezelf veroorzaakt mag worden.. Maw Hi heeft gewoon een manier gevonden om op het eerste ogenblik klanten te lokken maar je moet er wel echt goed naar kijken voor je zo iets afsluit!
 
Iets wat ik dus niet ga doen. Vindt het veel te duur en de voorwaarden staan mij totaal niet aan. Want zelfs ik heb nu de moeite genomen om een klein stukje van de voorwaarden te lezen. Moet de rest nog goed doorlezen maar vindt het te risico vol voor alleen een mobieltje... Denk dat ik maar een S2 haal van marktplaats of zo.
 
Ik heb sinds gisteren geen mobiel internet meer bij Vodafone..
Iemand hier nog meer problemen met Vodafone?
 
Heren met verstand van mobiele telefonie,

Ik heb op het moment een Nederlandse samsung galaxy S.
Is het mogelijk om deze in het buitenland met een buitenlandse simkaart te gebruiken ? (Canada).

bvd.
 
Jahoor, Canada heeft een GSM 1900 netwerk, en een Galaxy S ondersteunt:

GSM/GPRS/EDGE 850, 900, 1800, 1900 MHz
HSDPA 7.2mbps HSUPA 5.76 mbps 900, 1900, 2100 MHz
 
Dus ik kan naar iedere willekeurige maffia toko in Canada om een sim only abbo af te sluiten zonder problemen?
 
Bekend, doe eens een stukje papier tussen de kant waar de batterij geen contact maakt en de telefoon (zodat je de accu contacten aan duwt)?
Vriend van mij had exact hetzelfde (sowieso is dat ding al 3x weg geweest voor reparatie, wat een waardeloze kwaliteit) en heeft het zo "opgelost".
 
Inmiddels simkaart ook defect geraakt....vernieuwd en nu nog geen uitvallers gehad.
 
Mijn vriendin heeft HI en ze mag bijna een nieuwe telefoon uitkiezen, nu lees ik hier allerlei rare verhalen over KPN/Hi.

Wat voor dames telefoons zijn kwalitatief goed en handig in gebruik? ze heeft nu een blackberry die helemaal uit elkaar valt.
 
Mijn google agenda op m'n telefoon wil sinds kort niet meer synchroniseren.
Telefoon: Sony Ericsson Xperia Neo.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
 
Ik mag ook weer verlengen. Telfort Simonly kost bijna evenveel als ik nu betaal en ik krijg er minder voor (1GB ipv onbeperkt internet). Dat toestellease is helemaal belachelijk. 8P
 
Mijn vriendin heeft HI en ze mag bijna een nieuwe telefoon uitkiezen, nu lees ik hier allerlei rare verhalen over KPN/Hi.

Wat voor dames telefoons zijn kwalitatief goed en handig in gebruik? ze heeft nu een blackberry die helemaal uit elkaar valt.

Ze heeft een HTC One X gekocht bij KPN.
 
Status
Not open for further replies.