X-clusive said:FF heel iets anders hoe heet dat liedje dat je in het begin hoort op dat filmpje van julie
Razma said:zijn er nog mensen van wie ik pix mag gebruiken?
Neos Evo said:Het filmpje van 13 min oid doet het niet meer althans de link staat hij toevallig nog ergens anders ?
JasperdB said:op gegeven moment werd ie best wel saai zeg maar dat filmpje van 13 min
[dbr] scarface said:inne ik heb nog heel veel foto´s van best op mijn pc staan ik heb eigenlijk geen zin om ze te uploaden dus als je wil mag je je eigen deze foto´s toe eigenen ik hoor het wel
DBR ToyRoxje said:ja zeker en ik hoorde net dat we weer een stikker besstelling van 30 stuks voor der deur hebben gegooitmaarja komt vast wel goed als ze net als de mijne worden wand die zien der iig strak uit al zegk et zelf
overigends die film van 13 minuten doet et nie kep echt alles geprobeerd iemand nog tips ofzo ?
Aerox Wijchen said:@makers van het filmpje, check ff me public profile voor me msn.
dan geef je ff het filmpje en dan up ik um wel voor je.
oi !
C4rN said:Vond je het nou nodig om die lelijke kap van mij op de foto te zetten
8P
hoe boeit wel :zDBR ToyRoxje said:nee die van mij dan op twan zen zippa's das echt de kromste start van de eeuw maarja da ding komt int begin gewoon nie vooruit en dan heeft i ineends super veel power maarja genoeg smoesjes volgende keer gewoon winnen hoe boeit niet
DBR ToyRoxje said:Da duurt idd best lang, kwam zelf ook nog een keertje voorbij. Whahahaa die dennis op zen NGR en uhmz @ maarten wa was der met die andere gast zen ding dat je stopte ? iig thnx ttm leuk dat er ook nog iets is gebakken waar je iets mee kunt