emo said:i saw a couple of photos were other racer is crossing the middle line, are there no rules about that.. here in my country a racer who crosses the line of his opponent is already disqualified..
by the way.. very nice scooter racing scene
Neo105 said:Valt me trouwens mee dat niemand nog iets heeft gezegd over dat ik geowned werd in die greppel met een Quad :L
ErWaNeS said:Dat vind ik echt zo'n grappig ding
Wel tof bedacht :W
Edit:/ Waar zijn die knipperlichten op dat ding er achter goed voor? 8P
hj zip said:heey mense ik heb wat filmpjes maar weet nie hoe ik ze kan poste
filmpjes oa van
hj rox en hj runner en hj evo rox
xsh runner tegen motor
2fast 4race scoot tegen motor
beetje slechte kwaliteit
TTM GeFoX said:Op http://www.TilburgTuningMembers.nl staan ook nog foto's van de meeting.
Er staat ook een filmpje van de meeting op (30 MB) was BTW de persoon die op het busje zat.
Neo105 said:Nou wil ik toch eigenlijk wel graag iets toevoegen aan die discussie over die motor van mij:
1. hij is 25kw begrensd
2. ik gaf vol gas bij de sprints
3. ik was schandalig langzamer dan Hendrik
4. De sprint was niet afgesproken, ik zou eerst tegen iemand anders gaan, maar vond het wel leuk om tegen DE Xsh runnert te sprinten :*
Ow, mijn motor mag officieel 30 Juli nog NET niet onbegrensd rijden, maar ik heb besloten voor lelystad toch maar de begrenzers eruit te halen, zodat we opzich wel de winnaar zouden kunnen laten sprinten tegen een motor, als iemand dat leuk zou vinden
Trouwens, een 1000cc kan nooit op zo een klein stuk zijn vermogen kwijt, zeker niet als het een nieuwer model is (1 op 1 pk/kg verhouding), dus denk ik dat een 600cc zoals de mijne mischien wel een stuk makkelijker op zo een korte afstand te sprinten is.
Denks :*
Bart.T@zipsp said:weet iemand wat er met six-o gebeurde motorwout erachter aan, en toen kwam ie terug.
Bart.T@zipsp said:weet iemand wat er met six-o gebeurde motorwout erachter aan, en toen kwam ie terug.
Razma said:wat dacht je van absoluut niet?
er zal/mag niet gereden worden met motoren