Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Sander said:
Lul niet zo slap.. Die CBR heeft een gashandel-begrenzer, en draait door de chipbegrenzing maar tot de 13.000 ipv 16.000

Dus het is knap als je volgas kan geven met 2 begrenzers :L

Hij geeft dus gewoon volgas... Ik bedoel dus dat het dom zou zijn als hij niet zo hard zal rijden als hij (op dat moment met begrenzers) kan.

Maar zoals ik al zei: No offence :*

Sorry Balk :'(

mwa filmpje van xsh runner tegen cbr kon toch echt niet tippen aan zip tegen r1 sorry :*
had m wel keer langs de rennert willen zetten, had ik waarschijnlijk verloren maargoed, da boeit nie :P

mhr speed zipje said:
mwa filmpje van xsh runner tegen cbr kon toch echt niet tippen aan zip tegen r1 sorry :*
had m wel keer langs de rennert willen zetten, had ik waarschijnlijk verloren maargoed, da boeit nie :P

hehe :P je weet maar nooit :P

maar dan zorg iemand dat een r1 op lely is of ergens anders.. :)

will wel een keer het verschil zien :)

AdiozZz

had ergens paar pagina's terug gelezen dat ie van n maat van iemand was :x: ding had maar een 21mm zei ie, liep idd best lekker ;)

maargoed ff kijken wat er met jackson gebeurt :*

Xyntaxis said:
Iemand enig id van wie die Streetmagic was? ding knalde lekker!

streetmagic is van maat van mij!! evo 70 en een soort van dpr(weten niet wat voor uitlaat het is) en 21mm +ralf+

edit: gast zit trouwens niet op het forum, heeft wel een scooterbase :D

Tyrone said:

AdiozZz

precies ;) mijn start was echt elke keer super maargoed als de ander sneller is win je het toch echt niet ;)

vriend van mn pa heeft een r6 die hij klaar aan het maken is voor het circuit misschien dat hij het leuk zou vinden te komen zal het er wel eens over hebben *D

ben nu echt weg :*

Aerox Wijchen said:
Aan deze kerel irriteerde ik me echt mateloos :| :
c92a11a79d.jpg
die jonge dacht da theeld ebaan van hem was ik heb hem bijne aan knal op ze bek gegeve toen i e bijna op onze goude aerox knalde

maggik op bijv. lely Ktm vs runner:+?

Zat eerst met nick te denken om ook mee te gaan , maar moest nick 70 km omrijden om mij+ motort op te halen:P

edit:

Tyrone said:

AdiozZz

Ik wil wel proberen:) 300 cc is toch ook goed?

Hallo
ik was er ook helemaal vanuit almere met nog 2 vrienden van mij en die hadden hun aeroxen meegenomen..
toen we aankwamen dachten wat een zooitje iedereen reed maar heen en weer op die 300 m baan vet gevaarlijk we dachten ook echt dat er vette ongelukken zouden gebeuren maar is gelukkig niet gebeurd...
Later op de dag ging het dan ook alweer zonnetje scheen lekker en we hebben zeker genoten op onze 1ste meeting kleine min puntjes dan van de organisatie maarja daar kan je ook niet altijd wat aan doen..
Maarja voor de rest hebben we ons zeker vermaakt en zeker nog een keer de moeite waard alleen dan hier in almere..:D
Mzzzls
r0x Power

Tyrone said:

AdiozZz

tis gewoon totale bullshit dat een scooter ut wint van een 1000cc motor, tis gewoon de gene die erop zit die uit maakt of die scooter mag winnen of niet.

Een motor 1000cc (R1 dan bv) trekt gewoon makkelijk 100 in zn eerste versnelling, je gaat me niet wijs maken dat zon race machine langzamer weg is dan een opgefokte 70cc scooter.

Tegen die begrensde cbr600 kan ik me nog een beetje indenken, maar dan nog...

Wat een discussie weer...

Hendrik zegt toch ook niet dat hij sneller is...hij wil alleen het verschil meten.
Meer staat er niet.

Extreem sr race said:
Idd met 10 pk oid , echt die gozer :X soms had ik echt zowiets van doe us normaal :X

houd anders allebij ff stil wrom zouden hun/wij geen lol mogen hebben en jullie wel . . . das toch gewoon onzin en flikker anders ff op met je athena ovaal met 10 pk kep er 14 dus dat slaat echt nergends op hoor en niemand heeft last van mij gehad vind het jammer dat er mensen zijn waar et toch nooit goed genoeg voor zal zijn

en ik reed er wel mooi en evo70 uit

v1P07502.jpg
wie is die gozer eig hij kwam een beeetje kankeren dat ik tegen zen lelijke low budged mercedes was aan gereden terwijl dit helemaal niet zo was ....................

Thunder-rox said:
tis gewoon totale bullshit dat een scooter ut wint van een 1000cc motor, tis gewoon de gene die erop zit die uit maakt of die scooter mag winnen of niet.

Een motor 1000cc (R1 dan bv) trekt gewoon makkelijk 100 in zn eerste versnelling, je gaat me niet wijs maken dat zon race machine langzamer weg is dan een opgefokte 70cc scooter.

Tegen die begrensde cbr600 kan ik me nog een beetje indenken, maar dan nog...

:| :| :|

@ bas ;)

AdiozZz

Back