RobinL
K*t meeuwen!
Twin said:Ik zag hem toch echt een leuk stukje achter me blijven !
Twins won van EPC...
Twin said:Ik zag hem toch echt een leuk stukje achter me blijven !
Erwin. said:Hey kerel,
Als je gas los liet dan begon dat ding te ratelen en gieren aan alle kanten, zou er toch even naar gaan kijke, want we stonden daar echt zo van: AIGH. hoe lang gaat die het nog houden
Kan ik ook niet helpen dat ik snel koppijn krijg van felle zon, en ja ik weet het zon viel wel mee, kun je nagaan hoe erg het is als ik te weinig geslapen heb :XTinne said:Die met die zonnebril
Aangenaam, dat was ik 8)ghostrider said:lijkt me ook ja
maja die met die bril is ook beetje de weg kwijt pia onder een peu :+ ben je wel heel erg de weg kwijt
(K)
RobinV said:Dutsje ? Zeg het de volgende keer recht in me gezicht..
Zielig dat je het hiero zegt jochie ..
NeoGeniX said:Hehe vette filmpjes denk dat het runner vs cbr600 filmpje een klassieker wordt ala zip vs r1
Haha best jammerNeoGeniX said:Hehe vette filmpjes denk dat het runner vs cbr600 filmpje een klassieker wordt ala zip vs r1
Tinne said:En zo is het altijd wat, cbr600 gevlamd door Hendrik, klaar
RobinL said:Precies.. altijd dat gezeik over niet volgas. Als hij geen volgas gaf was et een sukkel :X
Precies.. (niet dat het zo megaspectaculair was hoor....)Tinne said:Volgende keer beter dan maar.
Aerox Wijchen said:does lief voor mekaar :henko:
maja, netjes dat je(je = thunder-aerox) hem er ff op wijst, maar wat robin (ja tog?) er mee doet moet ie dan zelf weten.