Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Thunder-rox said:

(dit vond ik een dutsje, ik zeg tegen mn pa, dat hij koelvloeistof lekt, mn pa zeg tegen hem je lekt koelvloeistof, gaat tie lekker verder rijden en burnout draaien :S )

Dutsje ? Zeg het de volgende keer recht in me gezicht..

Zielig dat je het hiero zegt jochie ..

Erwin. said:
Hey kerel,

Als je gas los liet dan begon dat ding te ratelen en gieren aan alle kanten, zou er toch even naar gaan kijke, want we stonden daar echt zo van: AIGH. hoe lang gaat die het nog houden

jah klopt ben ik zelf ook 8ter gekomen lager van de vertanding is kapot morgen ff nieuwe persen zat ook speling op de lagers maar tog bedankt:)

Tinne said:
Die met die zonnebril
Kan ik ook niet helpen dat ik snel koppijn krijg van felle zon, en ja ik weet het zon viel wel mee, kun je nagaan hoe erg het is als ik te weinig geslapen heb :X

ghostrider said:
lijkt me ook ja:P

maja die met die bril is ook beetje de weg kwijt pia onder een peu :P:+ ben je wel heel erg de weg kwijt:P

(K)
Aangenaam, dat was ik 8)
Maar heb de weg terug gevonden, speedfight is te koop zonder blok. Komt een echt pia frame :)

RobinV said:
Dutsje ? Zeg het de volgende keer recht in me gezicht..

Zielig dat je het hiero zegt jochie ..

does lief voor mekaar :henko:
maja, netjes dat je(je = thunder-aerox) hem er ff op wijst, maar wat robin (ja tog?) er mee doet moet ie dan zelf weten.

NeoGeniX said:
Hehe vette filmpjes denk dat het runner vs cbr600 filmpje een klassieker wordt ala zip vs r1 :p

Het was een geknepen 600, anders had die tegen die 1000 moeten sprinten :P, dat had ik ook wel is willen zien :+

NeoGeniX said:
Hehe vette filmpjes denk dat het runner vs cbr600 filmpje een klassieker wordt ala zip vs r1 :p
Haha best jammer
motor was begrensd of berijder drurfde geen volgas te geven :X

edit.. volgende x ben ik met motor of scooter aanwezig })

Precies.. altijd dat gezeik over niet volgas. Als hij geen volgas gaf was et een sukkel :X

no offence :*

//Edit: Ding was wel mooi :W

Tinne said:
En zo is het altijd wat, cbr600 gevlamd door Hendrik, klaar

pfff... je kan wel merken, dat je weer groenteburgers aan het eten was... die cbr is gechipt + begrenst @ 25 Kw...:X

RobinL said:
Precies.. altijd dat gezeik over niet volgas. Als hij geen volgas gaf was et een sukkel :X

Lul niet zo slap.. Die CBR heeft een gashandel-begrenzer, en draait door de chipbegrenzing maar tot de 13.000 ipv 16.000

Dus het is knap als je volgas kan geven met 2 begrenzers :L

Aerox Wijchen said:
does lief voor mekaar :henko:
maja, netjes dat je(je = thunder-aerox) hem er ff op wijst, maar wat robin (ja tog?) er mee doet moet ie dan zelf weten.

ik zeg toch dat mn pa tegen je zei, je lekt koelvloeistof, maar goed laat maar, als je op verschillende foto's kijkt zie overal dat je scooter lekt.
Volgende x zeg ik wel niks meer en naait je cilinder maar vast ofzo :S

Maar jij snapt ook dat dit soort dingen jaren blijven ronddwalen...Zoals ze het elk jaar weer over die kreidler hebben...

Back