Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Nou hier komt mijn story even:
(aangezien ik nogs teeds geen internet thuis heb)

Het avontuur begon om half 9 toen SLOME mij op kwam halen, en we naar Tilburg gingen en zo richting best.
Daar aangekomen ging ik even een bank zoeken om geld te pinnen.
Maar op de plek was nog niemand van de organistatie, dus dit viel tegen.
Uit eindelijk kwam het allemaal wel goed.

Ik heb een leuke dag gehad, hij liep wel nice. Ook nog even een C20 getes die liep net iets beter dan de C21, maar da komt wel goed dat die C21 het beter gaat doen, daar gaan we voor zorgen.

Ik heb op het gemak bij SLOME gezeten met het roxje er bij. En bedankt mensen voor de complimenten over de zadelhoes.
Dus Marleen en Anthony jullie hebben de zadelhoes super gemaakt(Y).

IK heb een leuke dag gehad, en nog een ST.net Agenda gescoort.

Ik zie jullie wel 10juli op meeting Nijmegen.
HOpelijk met al wat kapjes gespoten.

Gr. HJ EVO ROX

Thunder-rox said:
....
(dit vond ik een dutsje, ik zeg tegen mn pa, dat hij koelvloeistof lekt, mn pa zeg tegen hem je lekt koelvloeistof, gaat tie lekker verder rijden en burnout draaien :S )

Dat was Robin :#

Maargoed... hij lekte geen kvs :)
Het was water :P
Waarom willen ze bij de meeste sprints dat je water gebruikt inplaats van kvs?
Ja! omdat water heel snel verdampt... en tja , als je al 10 euro hebt betaald om te sprinten zou ik ook gewoon gaan blazen.

@ thunder rox

tiE87876.jpg

neej me ophanging zat niet verkeerd maar hij lekte water :X en ik zondag maar denken dat ie daarom niet meer wou lopen maar bleekt net dat me keering er uit was gelopen :L thnxx nog voor die foto tog iemand wie foto van zon lelijke beta knipte :p :+ :)

:*

evolution beta said:
@ thunder rox
tiE87876.jpg

neej me ophanging zat niet verkeerd maar hij lekte water :X en ik zondag maar denken dat ie daarom niet meer wou lopen maar bleekt net dat me keering er uit was gelopen :L thnxx nog voor die foto tog iemand wie foto van zon lelijke beta knipte :p :+ :)

:*

Hey kerel,

Als je gas los liet dan begon dat ding te ratelen en gieren aan alle kanten, zou er toch even naar gaan kijke, want we stonden daar echt zo van: AIGH. hoe lang gaat die het nog houden

Erwin. said:
Hey kerel,

Als je gas los liet dan begon dat ding te ratelen en gieren aan alle kanten, zou er toch even naar gaan kijke, want we stonden daar echt zo van: AIGH. hoe lang gaat die het nog houden

Je was niet de enige die dat dacht :eek:

Ik was er samen met Tom k en Greetus.. verhaal is al hier rondgegaan maar ik had nog een paar foto's gevonden :) Volgende keer een aanhanger meenemen die WEL mijn scooter mee kan nemen ;( Maja kon toch niet sprinten ivm plotseling Lekke radiateur :(

5Rk91982.jpg

l6Y92006.jpg

2dR92031.jpg

Tokodokio =

Qve92071.jpg

3tV92099.jpg

Zil92137.jpg

4IJ92180.jpg

Dit vond ik wel een leuk actieshot van Tokkie })

RDs92213.jpg

Da was het volgende keer is me DNA der ook bij :)

Latuurr

Last edited:
Xyntaxis said:
3-1 na verlening? :X

volgens mij stond @ topic van joel dat hij had gewonnen van twins zipje

doe es niet zo bijdehand, ik lees niet elk topic door om te kijken wie er van wie wint, ik kijk nu net de fotos van scootertuning, en vraag gewoon nieuwsgierig wie er had gewonnen. dus kom volgende keer met een normaal antwoord wil je

(jammer van die Twins sticker, best een mooie Aerox)

je hebt t wel over mijn rox he ;)

hahah ja maar ik wil zoveel mogelijk bij twins laten doen en omdan iets voor hun trug te doen is tenminste wel een stikker erop he :D;)

maar bedankt voor de 3 foto's vind ze wel mooi

taakplanner said:
doe es niet zo bijdehand, ik lees niet elk topic door om te kijken wie er van wie wint, ik kijk nu net de fotos van scootertuning, en vraag gewoon nieuwsgierig wie er had gewonnen. dus kom volgende keer met een normaal antwoord wil je

1e deel was gewoon een loos deel inderdaad, en daarna geef ik je gewoon normaal antwoord, zoals je vraagt. ik lichtte het alleen even toe dat ik DACHT dat hij had gewonnen omdat ik DACHT dat ik dat in zn topic had gelezen.. dus reageer zelf niet zo 'bijdehand'

Last edited:
Back