This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best, foto's, filmpjes en aftertalk

leuke dag gehad man

-veel mensen gemeet
-veel mensen gevlamt
-lekker weertje geweest de hele dag (ivm de avond :X )
-leuke aftermeeting
-zip liep hard

toppie gewoon

Ralf said:
Jaa, was vet, bijna met je poot wat omstanders aan de kant geschopt, daar zat ik op te wachten, hopende dat ze ooit het nut van dat lint zouden gaan inzien +pippi+

haha op de manier hoe je me aan zat te kijken vlak daarna wist ik gewoon dat jij het allemaal gezien had

toevallig ook nog op foto staan?

Nee, had startknopje vast helaas...

Komen wel lading leuke foto's aan, alleen moeten we even op Inne wachten...

Het blijft me verbazen hoeveel vage half georganiseerde meetings wij hebben gedaan met dat startsysteem en daarvoor, dat er nooit iets echt is foutgegaan... In duitsland vallen ze bij bosjes dood neer, hier niet eens gewonde... Enige ambu die ik ooit op een meeting heb gezien was die van iemand die zo moe was dat ie omviel, he kenny

Last edited:
Ralf said:
Nee, had startknopje vast helaas...

Komen wel lading leuke foto's aan, alleen moeten we even op Inne wachten...

Haha ik heb er gister al een paar gezien
Ik heb ook nog wat foto's maar die komen eraan. Ben niet thuis nu.

Verder was de meeting best wel geslaagd. In het begin was het wel een chaos en had ik er weinig vertrouwen in. Iedereen scheurde door elkaar enzo en zo had het niet de hele dag door moeten gaan anders was het goed fout gegaan. Wat ik ook niet uit vond zien, dat de organisatie op scooters reed zonder helm. Hun moeten juist he voorbeeld geven:!

Ik geef wat tips voor een eventuele volgende meeting waar je wat mee kunt doen:
- dranghekken
- Niet meer over het fietspad laten terug rijden, want soms reden ze je echt bijna aan. Verder was het langs het fietspad wel een fijn stuk om je scooter en tent te stallen enzo.
Wat dus beter was geweest, dat je na een sprints of 10, gewoon de mensen achter aan de zijkant liet wachten en dan terug liet rijden. Dat was misschien een stuk veiliger geweest.

Ik geef dit niet als commentaar en slecht geregeld, maar met deze dingen kun je de volgende keer wat doen, zodat het veiliger en nog beter verloopt.

wat dacht je van;

Hee Beer, je moet op de twins manier starten!! eerst klap je jezelf dubbel "kijk maar zo!!!" en dan vouw je jezelf in een zippie, gasgeven en rijden maar!!!
anders leer je het Nooit!!!

Dan ook mijn verslagje:

Ik kwam zoals gewoonlijk weer lekker laat aankakken om 14:15, ik had die ochtend het frame nog in elkaar staan schroeven. :|
Het bleek zeker nog de moeite waard want ik heb leuk kunnen knallen.
De eerste sprint ging ik tegen Michel (volgens mij) met een 2fast zip. Ik stond bij de start, gaf gas, hoorde de motor brullen en voelde nauwelijks acceleratie. Mijn koppeling slipt door dacht ik, totdat ik de achterkant van mijn sprinter compleet uitbrak was wel duidelijk dat het wiel extreem aan het spinnen was. :L Dus van het gas af, corrigeren en keihard inlopen op mijn voorganger die ik aan het eind van de baan nog inhaalde (schijnbaar na 150 meter). Ik realiseerde me daarna dat ik het bandje niet warm gedraaid had, beetje stom.

Starten ging daarna wel beter, ondanks de wielspin en wheelies die ik elke keer nog had. O.a. gereden en gewonnen van "the ugly" (2fast zip van Beerke) met rijder Athony en het 2fast framepje van rooie top.

Aan het eind heeft mijn neefje ook nog een keer gesprint tegen de EPC zip, waarbij bleek dat hij de sprinter veel beter onder controle had dan ik aangezien hij netjes in 1 rechte lijn accelereerde. Bij de competities zal hij het dan ook mogen doen.

Ik was zeker tevreden over de prestaties en kijk erg uit naar de komende competities al blijft die start erg moeilijk en zal het hier vooral van afhangen bij het strijden tegen de snelste sprinters.

Mijn vader heeft 18 min film gemaakt die dag, die zet ik 1 dezer dagen nog zeker online.

Ronnie said:
- Niet meer over het fietspad laten terug rijden, want soms reden ze je echt bijna aan.

mooi !

die jongens die gewoon over dat smalle, druk bevolkte fietspad vol gas wheelies aan het maken waren die spoorden ECHT niet !! ik hoop dat ze vroeger of later es door boze omstanders van hun brommers worden afgekickt.

en laat staan die kneuzen die na hun sprintje gewoon op hun achterwiel terug de sprintbaan opreden !!! helemaal leip joh, de volgende sprinters kwamen alweer volgas aanknallen en zij reden daar nog gewoon op hun achterwiel de verkeerde richting op.

ik ga geen namen noemen natuurlijk, maar die genen zelf weten vast wel wie ik bedoel... laat dat voortaan uit je hoofd, dat is serieus gevaarlijk !

etienne said:
ey hendrik, bij de volgende meeting zulle we zeker wel een keertje sprinten, nu ging echt niet want voetpakking lekte en waren wat problemen met de tempratuurmeter of met de cilinder, werd overdreven snel warm....

Laterz

zelfde prob als jou

ik kwam op best er achter dat me waterpomp meenemer niet meer werkte
alu staafje en borgveertje waren verdwenen dus pompte niet meer rond :|

vriend van me flikte dit ook 2 x stome aap
ding van uhm liep al kut en dan gaat ie ff lkker de verkeerde kant op rijden terwijl er sprinters aan komen :|

:| grmbl :|

ik vond meeting echt super vet hoor aleen volgende keer drang hekken neer zetten en dan is super tij waarneming is ook wel leuk denk maar was tof heb ook me toekomstige tuner leren kennen maar die gast met die frame race die runner met paars frame en geel velgen die was irri hij deed net of dat die de man was daar echt beetje kneus

Ik wheeliede ook trg ... maar lette echt wel op de aankomende sprinters (kwamen er niet eens aan op mijn moment)

candyman1977 said:
:| grmbl :|

Btw nog bedankt voor het starten applausje waard +ralf+

Ik heb gister ook lekker geknald alleen wat was het ver terug lopen steeds :X

Oja was er al gezegd dat er een paar vervelende ventjes op het fietspad terug boekte? })

Tjsah dan een verhaaltjew van mijn kant? stelt niet veel voor maja

Rond half 1, 1 uur aangekomen denks, na een mega te geke avond in helmond
magoed dat terzijde
Daar gekomen moesten we nog benzine halen aangezien ze alleen v power hadden bij shell (lager octaan gehalte vertelde de pompbediende) , dus 98 getankt in dorp en meteen wat gegeten
Toen ff gesleutelt en nog 2 schroefjes van daniel gekregen thnx daarvoor :*
Toen lopen ouwehoeren en toch besloten niet te rijden aangezien ik net nieuwe zuiger - kop cil gehoont maja
Dus ga keer ergens anders rusitg op me gemak inrijde
En we zijn met 1 scoot minder naar huis gegaan :X antoon was daar inrijden stukje (warmrijden whatever) en kwam motormuis aan :X
mwah moest mee en kreeg boete bvalt nog mee 165 euro
mag m vandaag halen meen ik.
al met al wel leuke dag gehad

in het begin was het echt heel erg slecht geregeld. was zo pissed dat ik bijna naar huis wou gaan :x maargoed toen om half 2 wasset toch allemaal wel ok.
véél mensen geboekt die dag -:- niet verwacht eigenlijk. eerste keer dat ik ooit sprinte enzo en iedere keer was mijn start echt super, vlamde zelfs een van de twins zipjes *D, en zo'n dragster frame maargoed

al met al n leuke dag :*

Pff, geen tijd om dit alles ff te lezen, maar graag heb ik hier alle dingen die beter kunnen voor volgend jaar, we doen dit namelijk voor jullie!!
Zelf heb ik al een hele waslijst met verbeterpunten voor volgend jaar, maar het gaat erom dat we ALLE verbeter punten hebben..

Jammer dat Todo de dranghekken niet betaald heeft:L maja, dat was gelukkig nog wel goed opgelost:W

En helemaal jammer dat de wouten t voor een aantal mensen helemaal kwamen verneuken met net doen alsof ze niet wisten dat er een meeting was en net doen alsof ze niet wisten dat er afspraken waren over GEEN rollerbank.. Die er dus wél is geweest

Graag krijg ik van degene die een boete of iets hebben gehad van de wouten hun verhaal horen,(aan het verhaal van de wouten heb ik nix, of ze nu wel of niet de waarheid spreken) dus als je dit leest, PM me ff..

Verder wordt er na de "eindevaluatie" van de wouten begonnen met het regelen van de meeting van volgend jaar.. We zitten zelf te denken om het sprint gebeuren een stapje verder te gaan en dan wel met NL kampioenschap sprint competitie van Scootertuning.net aangezien zei wel zeer te spreken waren over de baan..
Maja volgens jaar regelen we ALLES zelf en niet een of ander jeuggdcentrum dranghekken en wc's te laat laten betalen en dan geen dranghekken hebben