This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best, foto's, filmpjes en aftertalk

ja da was die aerox van hj met dat blauwe frame en die goudkleurige wielen als ik dat goed had gezien

maarja zoals ze al zeiden geen gewonde dus komt allemaal wel goed

k heb de minibike niet eens aangeraakt :x dat was Gideon denks

echt zwaar veel gemist zie ik zo weer.
ik had eindelijk m'n scoot een beetje knap afgesteld na die kut tijd op damwoude.
maar had het er niet op gegokt om 2 uur te rijden. zeker wel stom van me geweest.

ik ben naar een meeting van scooter- power geweest en die was zwaar kote met allemaal kk jute.

volgende keer beter.

tot lely

Jah
was nogal lui om zelf wat neer te zetten
maar iig bedankt voor de complimenten +ralf+

Voor de rest was het wel gezellig leuke opkomst maar het verloop van het geheel was niet lekker
rijdende mensen over het fietspad.. mensen die op de baan gingen staan (zie foto's)
maar voor de rest.. wel lekker
en de regen kwam voor velen gelukkig te laat
de foto's lijken van hoog genomen.. (kan kloppen want ik ben nogal lang )

volgende x hopelijk met wat meer dan alleen mezelf peter en stephan

GROSSIE said:
:'( Baal dat ik niet kon gvd, wel een vette meeting gemist zo te zien, mjah volgende x beter

Ik had je wel willen meeten ja... Heb goeie verhalen over je gehoord

Iemand pics van onze stand jeroentje aka ADRIAAAANTJE patrick en jurgen (rooienaar)

Wij waren er ook met de hele meute, en heb het erg naar me zin gehad, diverse mensen gemeet, en heb ook aardig nog wat gesprint.

Was een geslaagd dagje, maar mijn handen hebben wel gejeukt, door een X aantal mensen.

Na de meeting nog ff gezellig naar de mac gereden, 1e mac te druk voor woorden, 2e mac was in rosmalen waar we nog een aantal mensjes tegen kwamen, zoetermeer crew en 5th crew, die kwamen op het idee om gezellig stiekem een after meeting te houden! Goed plan, dachten we, toen de scooters uitgeladen waren en we net 2 rondjes hadden geknald, kwam er een motorjuut aan, die ons nodig wou spreken, diverse scooters verdwenen op rare plaatsen :X Gelukkig waren de agenten niet al te streng en hoefden we alleen onze gegevens door te geven!

Voorderest erg geslaagd dagje!

Dennis en Daniël

Dus met Methew en Stephan geweest. Was zeker gezellig, alleen ik vind het dus goed gemeen van Methew dat hij na de meeting niet naar de mcdonalds wilde!

De meeting was in ieder geval best tof, mooie sprintbaan en bij de testbank van XSH was het ook goed geregeld. Natuurlijk was het niet echt veilig op het fietspad, maar er is altijd wel wat natuurlijk. Flink veel gare apparaten gezien, maar sommigen hebben best indruk op me gemaakt!

Volgende keer hoop ik zelf ook eens mijn scoot mee te kunnen nemen.

Ik heb overigens wel wat aardige pics genomen, maar heb geen space meer en ga ze dus echt niet uppen via een of andere gare site. Dus als iemand een beetje ruimte vrij heeft...

MHR D.H. Tuning said:
kwam er een motorjuut aan, die ons nodig wou spreken, diverse scooters verdwenen op rare plaatsen :X

Whaha GAAN GEK! OMHOOG!

Ik heb me trouwens erg vermaakt op de meeting, en vond het erg prettig om geowned te worden @ motor, vooral door Tyrone :*

Ik kan niet wachten tot Lelystad!

Nick, beter volgende keer ff bellen als je met zo'n groep @ de mac zit :* , hadden we ook wel ff teruggesjeest

Neo105 said:
Whaha GAAN GEK! OMHOOG!

Ik heb me trouwens erg vermaakt op de meeting, en vond het erg prettig om geowned te worden @ motor, vooral door Tyrone :*

JA of me quad ownen :W

ik heb het erg naar me zin gehad, !!!
veel gereden, gesprint, geweelied :W

alleen jammer dat er altijd wat jaloerse mensen rond lopen die troep in je benzine gooien !!

patie34 said:
JA of me quad ownen :W

alleen jammer dat er altijd wat jaloerse mensen rond lopen die troep in je benzine gooien !!

Hebben ze dat bij je geflikt dan.
Zo ja echt zielig.

Wou dat ik er bij was maarja volgende keer beter.

Neo105 said:
Whaha GAAN GEK! OMHOOG!

:* just for fun tog +ralf+

Beerke said:
Omda ge zun goei menneke bent *D

:z thx

AdiozZz

burning fly said:
Hebben ze dat bij je geflikt dan.
Zo ja echt zielig.

Wou dat ik er bij was maarja volgende keer beter.

ja man
zaten dikke stukken aluminium bramen in ik maak van de week wel ff fotows en zet ze op me topic
greetz