Machiel. said:ik jou ook nietik was er van kwart voor 10 tot kwart over 5 +ralf+ was er samen met marco(custom aerox) en liep heel de dag ,met yasuni dozen rond :ralf+ en was ook vaak bij onze gele renault trafic( Belgisch kenteken :X)
Scarface. said:en dan nog iets een paar reserve onderdelen aan schaffen? ik denk als jij het systeem in je bezit zou hebben en je zou m verkopen, dan zou je een hele mooie wagen kunnen rijden
RunnerSjezer said:jah die zip is van 1 of andere antiliaan die alles heb laten doend oor marco en er geen verstand van heb:L
(tunen, inelkaar zetten, afstellen)
hoeft dus allen gas te geven en remmen
ik heb jou lekker wel gemeetMachiel. said:ik jou ook nietik was er van kwart voor 10 tot kwart over 5 was er samen met marco(custom aerox) en liep bijna heel de dag met yasuni dozen rond +ralf+ en was ook vaak bij onze gele renault trafic( Belgisch kenteken :X)
heb ook lang aan de sprintbaan gestaan om foto's te maken
[5th]Tom K said:tja, mensen, hondjes en andere erotische schepsels uit amersfoort en omstreken zijn altijd agressief
RobertD said:Wie was jij dan ?
Aangezien ik de hele tijd bij Manfred zat, voor de BBQ offcourse
Scarface. said:ik heb jou lekker wel gemeetheb geloof ik nog een uber hebo poster van je gehad als ik de juiste persoon voor me heb
RobertD said:Njaa kan je niet herinneren..
Red Devil Rox said:was jij die gast in dat beige shirtje??? alsk goed herinner
Matthew. said:Zipje met een rooie voorkap knalde echt goed hard daar van wie is die ?
[5th]Tom K said:tja, mensen, hondjes en andere erotische schepsels uit amersfoort en omstreken zijn altijd agressief
lamahoofd said:Wij willen foto's van die sletjes