[ BEAUTY ] evo2 RoX.!

Status
Not open for further replies.
Hehe Thnx man mn project ligt tijdelijk stop .! met updates:) aangezien ik geld te kort heb!:) heb wel aardig wat ideetjes die ik aan het uitvoeren ben dus binnenkort gaan er weer heel veel nieuwe updates komen :) zowel optisch en motorisch ;)!

Ciao! Elwin!
 
JOnge, post die photoshop die ik gemaakt heb :) enne je bent echt ene fucking lucky bastard..dat je nu een stage 6 as hebt. Succes iig met je aerox.
 
Last edited:
Erwin. said:
JOnge, post die photoshop die ik gemaakt heb :) enne je bent echt ene fucking lucky bastard..dat je nu een stage 6 as hebt. Succes iig met je aerox.

Jonge ik post niks meer tijdelijk:p ben druk bezig aan de rox effe veel dingen aan et uitvoeren komen dalijk superrrrrr veel updates als alles af, Nja alles.. als het werkt.. wil nog nie verklappen wat er allemaal aan gebeurdl:)Eerst kijken of het allemaal wel werkt:) ;) Mja zullen niet veel mensen zijn die het hebben :p :) :D Ciao!.!
 
Abels said:
Jonge ik post niks meer tijdelijk:p ben druk bezig aan de rox effe veel dingen aan et uitvoeren komen dalijk superrrrrr veel updates als alles af, Nja alles.. als het werkt.. wil nog nie verklappen wat er allemaal aan gebeurdl:)Eerst kijken of het allemaal wel werkt:) ;) Mja zullen niet veel mensen zijn die het hebben :p :) :D Ciao!.!

Ja maar dat komt omdat niemand zulke erge polijst shizzle van mij krijgt. ..
 
Eindelijk Elwin :), ziet er netjes uit enne als ik vakantie heb ga ik ff beetje werken aan je voorkap :D... Maare spreek je snel weer.

Greetz,

Punt.
 
Mn kleuren zijn trouwens ook gewijzigd.. Ik ga de rox laten spuiten zodra mn kappen af zijn.. hier een soepje die Erwin voor me heeft gemaakt laat me weten wat jullie ervan vinden : (het gaat hier voornamelijk om de kleuren aangezien mijn kappen heel anders worden dan dit.)

Picture009(1).jpg


Ciao Abels.!
 
ik zou het eigelijk niet weten mijn voorkeur ging persoonlijk uit naar Lime green .. is cker een mooi kleurtje mja erwin gaf me dit :) Als jullie iets beters weten laat me het weten of post desnoods een plaatje:) Ciao.!
 
Abels said:
ik zou het eigelijk niet weten mijn voorkeur ging persoonlijk uit naar Lime green .. is cker een mooi kleurtje mja erwin gaf me dit :) Als jullie iets beters weten laat me het weten of post desnoods een plaatje:) Ciao.!


booth8i1145034681.JPG


Als je deze kleur lime groen bedoelt, zou ik toch eerder voor deze gaan....

de kleur op je fotoshop is ook wel mooi, maar heeft ook wel iete ''vies'' groen achtigs vind ik :p

Bart.
 
Terrox said:
booth8i1145034681.JPG


Als je deze kleur lime groen bedoelt, zou ik toch eerder voor deze gaan....

de kleur op je fotoshop is ook wel mooi, maar heeft ook wel iete ''vies'' groen achtigs vind ik :p

Bart.

Ik zou idd voor de lime groen gaan, Die sprankelt echt ^^
 
Het wordt meer richting de candy lime green :). is wat donkerder dan echt lime green. Dat is wat die ongeveer tegen mij zei., die photoshop is wel erg donker hoor btw :p
 
wilt gij uwe hele nest vast peren ?????


neuh denk ik

nu hebt gij toch geen koeling want heel u voorkap is dicht gepoljesterd duzzz


grtz
 
wallypower said:
wilt gij uwe hele nest vast peren ?????


neuh denk ik

nu hebt gij toch geen koeling want heel u voorkap is dicht gepoljesterd duzzz


grtz

Jonge, doe rustig gek.

Komt wel goed. Net of die er niks vanaf weet 8P
 
Erwin. said:
Jonge, doe rustig gek.

Komt wel goed. Net of die er niks vanaf weet 8P

Hij weet er ook niks van :D , nee ff zonder gekheid komt wel goed met dit ding .. heb je btw je logo al getekend:D?
 
wallypower said:
wilt gij uwe hele nest vast peren ?????


neuh denk ik

nu hebt gij toch geen koeling want heel u voorkap is dicht gepoljesterd duzzz


grtz


Als je ook had gelezen ipv alleen gekeken stond er nog dat ik dat al wist ja maarja :) bedankt voor de herinnering :p .!*D
 
@ Deibu: Ja die kleur bedoel ik ja:) en die woord het hoogstwaarschijnlijk ook ..

@ Erwin: Komt cker goed met een beetje mede-styling van jouw kant :D

@Barryzipsp: Nee heb nog niks getekent op mn kap.! Erwin moet eerst effe zijn deel doen :p*D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top