The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Aprilia_area 51 said:
Ja die zien er lekker uit :p. ik heb er ook een :rolleyes:

maar goed... jij hebt gewoon geen mening en leeft van onze gedachtes...






:*, ben benieuwd wat je gaat maken :)

Denk dat ik genoeg ideeen heb gehad.... deze gaat in ieder geval close, ben het gezeik zat! :r:r:r

Gewoon niet normaal hoeveel mensen er commentaar hebben als ik de plannen aanpas! Je mag gerust je mening geven... maar de manier waarop is echt triest! Verder als er wél vette updates zijn dan laat niemand iets van zich horen. Jullie zien wel wat IK van MIJN scooter ga maken, heb ik het commentaar van sommige mensen oa jeroen niet voor nodig
 
Schatje relex:D.

Ik snap wat je bedoeld , met dat commentaar.Maarja kijk daar gewoon langs en blijf aub updaten want ik lees het altijd.

Komt goed , man :*.
 
->Sp3cIaL-ArK<- said:
Er komt weer originele Beta voorvork in, met zwarte sr velgen.

Dat is wel gruwelyk! kben zeer benieuwd hoe dat er uit komt te zien :W SR velgen zijn gewoon et mooist :p
 
je weet hoe ik over dat arkding van je denk slett
ding gaat gewoon gruwelijk ownen


gewoon lekker updaten, of verwijderen... en je niet teveel aantrekken van negatieve reacties



spreek je snel
oii
 
DIt is gewoon een supervette Beta, vooral die kleur is vet, kom op, laat dat project hier lekker staan :), heb er alle vertrouwen in.
 
blackX said:
DIt is gewoon een supervette Beta, vooral die kleur is vet, kom op, laat dat project hier lekker staan :), heb er alle vertrouwen in.

Sorry voor de late reactie, ik zal hem dan nog maar updaten.. :) Hoop alleen wel dat de mensen die normaal nooit reageren dan ook hun mond houden als er iets 'negatiefs' hier neer gezet wordt :| Mensen tegen wie ik het heb weten dat zelf wel
 
Last edited:
c211.JPG


c212.JPG


Even wat duidelijkere foto's van de C21 zoals beloofd... Verder ben ik druk aan de Ark bezig geweest. Hij is ondertussen voorzien van een NIEUWE voorvork, nieuwe ongespoten (= zwarte) voorkap, de remheveltjes heb ik kleiner gemaakt en gepolijst, remklauwen in dezelfde kleur als de kappen gespoten enzenz. De voorkap moet helaas voorlopig even zwart blijven omdat de spuiterij voorlopig dicht is wegens vakantie... maar slecht ziet het ook niet uit nu :W We zullen aanwezig zijn in Genemuiden en Emmen de 28 & 29e :) Foto's van de vork/voorkap enz komen er aan.
 
Bjorn, gewoon blijven update`n!.
Je moet je niks aantrekken van al dat geblaat van sommige personen..

En je vindt het wel leuk om te update`n anders had je die foto`s ook niet toegevoegd en gezegt dat je nieuw spul hebt ;) Dus gewoon blijven doen :*..
 
:W c21 ownatsj denk ik, en dat plannetje van die SR velgen is ook 8)
Iig veel suc6 ermee :! kspreek je nog wel @ msn ;)

Oi :*
 
Yadajo said:
Bjorn, gewoon blijven update`n!.
Je moet je niks aantrekken van al dat geblaat van sommige personen..

Dik trauma doordat er door iemand commentaar word gegeven :rolleyes: :X

Mja.. Blijf hem wel vet vinden 8) Word hij weer in dezelfde kleur gespoten?
 
Laten we daar nu maar over stoppen :) De voorkap gaat de 2e week van september naar de spuiter en zal dan 1 of 2 dagen later klaar zijn :) @ genemuiden en emmen dus met zwarte voorkap. Zal straks nog wat foto's fixen, ook van remhendels en remklauwen :) Thanks voor de reactie's btw :*
 
Haha, daar zit ik nu al een jaar over te denken 8P8P Ik kan waarschijnlijk SR velgen krijgen in het wit, en zal deze er eens bij houden.. Als dat niet staat wordt het blauw denks.. of zwart of zilver :p lol
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top