[ BEAUTY ] evo2 RoX.!

Status
Not open for further replies.
nastykilla said:
wat voor spruitstuk ga je nou fixen voor op je blok, we kunnen de mijnes wel aanpassen ey dat maakt me niet zoveel uit dan is volgens mij het probleem zo opgelost ofniet?


Spruitstuk heb ik nog van barry zn valstroom.. ennuh ja moet alleen nog een plaatje hebben maar jou plaatjes was te dik.. :)

Ciao.!

@ Nick: je hebt et al van Erwin gehoord:)...
 
[WST] Project Noordstraat

ey
jouw project mag er cker wezen!!
en wat is het meeste wat je tot nu toe hebt gehaald uit je evo2??
en wa heb jij betaalt voor je evo??
ik vet weinig ze hadde mis gerekend:):)
ik wil nog wel is een x een sprintje trekken tegen jouw:p

[WST] Project Noordstraat
 
orrie! said:
ey
jouw project mag er cker wezen!!
en wat is het meeste wat je tot nu toe hebt gehaald uit je evo2??
en wa heb jij betaalt voor je evo??
ik vet weinig ze hadde mis gerekend:):)
ik wil nog wel is een x een sprintje trekken tegen jouw:p

[WST] Project Noordstraat

Hij heeft nog niet gebankt :)
 
Zoals erwin zei heb ik nog niet gebankt neej... En heb geloof ik 260 betaald voor die evo :).. maar was toen net uit..Heb persoonlijk ook niet zoveel vertrouwen meer in de Evo2 maar goed.. het moet er maar mee.. :)

We trekken zeker nog is een sprintje.!
 
ey man thanx voor je bericht @ mijn special. jij ook vet project. cool dat je met evo 2 gaat rijden. benenieuwd hoe dit evotje gaat presteren. suc6
 
@ Evorunner26: heb hem nog niet 1 keer gebankt... De tijd niet gehad en het geld vooral niet... :) EN hij rijd nog niet :p... Deze week zal het hok rijdende gemaakt worden en zsm nog de bank op gaan.

@ Piaggio bwz: geen dank man,, Jij wel bedankt:p

@ Erwin.: GRRR Omdat je zo aandringt (op msn) hier de foto's:

Heb me even bezig gehouden met mn voorkap:...

[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26368/HPIM2222.JPG[/ir]
[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26368/HPIM2220.JPG[/ir]
[ir]http://www.scooterbase.net/pics/26368/HPIM2226.JPG[/ir]

PS: dit is tijdelijk ze worden nog een keer prof. over gespoten..

En dit is mn 2e voorkap andere is nog lang niet af:).!:)

Volgende week ophoogblokje halen voor mn veer en hopen dat ik de carb. aangepast en wel terugkrijg.. + mn plaatje:) ... en alles komt goed.!
Ciao.!
 
Erwin. said:
Ziet er goed uit ouwe ;). vind het toch best netjes gespoten, voor zover ik kan zien.
Maar goed dat je dan niet ver kan zien op deze foto's, want irl is het oer lelijk :p Mja beter dan een lapjes kat dacht ik zo zelf:)..
 
Abels said:
Maar goed dat je dan niet ver kan zien op deze foto's, want irl is het oer lelijk :p Mja beter dan een lapjes kat dacht ik zo zelf:)..

poesjes zijn lief:D

Beter wel banken binnenkort ja , ga ik wel mee heb ook nog een doel te halen;)

GreetZ leverancier energydrink:D
 
TimdW said:
Mooi maar die voorkap vind ik maar nix
Op de grote foto van de voorkap kan je gewoon de originele gaten nog zien.
Heb jij wel polyester gebruikt ? en de rechterkant bij de koplamp is niet eens vast gezet en op de foto dat het al gespoten is zie je het nog.
Das toch niet mooi oid ? beter maak je het effe af :p :D

Verder issie tof !

Hehe die dichte voorkap is nog lang niet af :)... Had geen zin meer om matjes e.d. te leggen.... En op het moment ben ik meer bezig met motorisch.. EN heb examens ... En sja in de vakantie maak ik de voorkap wel ff af :)

Komt allemaal wel goed :)... En die lamp zit niet vast nee ...
Moet ook nog een boek uit gefreest worden... Zo koelt ie niet echt lekker.. :)
 
Snap het opzich wel maar laat je nou niet gek maken omdat het nu gister tegenzat met je rox. Denk er nog even goed over na man!!
 
Elmo@Rox said:
Snap het opzich wel maar laat je nou niet gek maken omdat het nu gister tegenzat met je rox. Denk er nog even goed over na man!!

Thnx..



Kleine update van mijn kant... Omdat er een aantal dingen tegen zaten wilde ik eerst alles verkopen... Later heb ik toch mijn plannen verwijderd en alleen mn aerox verkocht ( zonder blok ).. En heb hiervoor in de plaats een sonic gekocht en mijn blok onder gehangen:: Met als resultaat:

Voorkant:
21317191232.jpg

Zijkant:
21317185473.jpg

Begin aub niet over de koelvloeistofslangen:p :)...

Ciao Abels.!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top