Hey na een lange tijd toch maar weer een update.. maar helaas ook de allerlaatste update wat de sonic betreft...
Om bij het begin te beginnen...
Nadat het blok te koop heeft gestaan en uit elkaar is geweest.. heb ik besloten toch maar verder te gaan met de sonic ivm. afhaker van kopers..
Voordat ik begon met bouwen heb ik een paar veranderingen in de setup aangebracht... Ten eerste heb ik de valstroom eraf gehaald ivm toch mijn eigen veiligheid.. En ik het gewoon niks vindt.. Hoewel ik wel het idee heb dat hij meer presteerd...
Maar goed in plaats van de valstroom moest er dus een nieuw inlaat setje komen .. Ik heb gekozen voor een kieslerwig + Pia 28 spruitje en een Stage6 28mm...
(op de achtergrond de evo2).
Vervolgens heb ik ook mijn cilinder laten aanpassen opnieuw.. Aangezien een maatje van me wilde proberen cilinders tunen.. en ik toch de hoop al redelijk had opgegeven... Foto's:
Na een aantal uurtjes sleutelen kwamen we uit op dit:
Na een aantal minuten gereden te hebben is de evo vastgepeerd.. Dit is door het montage werk vooraf gekomen... De cilinder was te strak gemonteerd. :x maar goed eigenwijsheid was ook een van de redenen....
Toen ik de carterkap demonteerde vond ik ook nog iets eigenaardigs.! Stond best even te kijken :
(en nee zo heb ik het niet gemonteerd.! dit is rijdende gebeurd.!
Deze vastloper heeft mij toch wel aan het denken gezet.. En ben tot een besluit gekomen dat mijn scootertijd toch ook echt een keertje tot een einde moest komen... en aangezien ik binnenkort 18 wordt en ook een druk leventje ivm school heb is het misschien beter om te stoppen met scooters als hobby...
Mvg Abels.!
Binnenkort zal er ook een verkoop topic komen... Voor intresse in onderdelen kan je me ook altijd toevoegen:
Abels_15@hotmail.com
Alles mag weg