Evo2 Sonic'

Update van mijn kant dan maar weer..

Heb wat goed en wat slecht nieuws...

Beginnen met het goede nieuws maar dan... Ben op de laatste SBO meeting in Eindhoven geweest. Hier heeft de sonic zijn eerste meters gesprint. Toen ik in Eindhoven aankwam was ik al te laat om nog te sprinten maar toen heeft barryzipsp op mijn scooter gesprint (hij had jaarinschrijving maar heeft sn scooter verkocht dusja..).. Eerste sprint was een baggere tijd van 8.77 om even te wennen aan de sonic later waren de tijden nog niet echt acceptabel namelijk 8.3.. Maar het is een mooi begin ook op het begin van de dag de sonic op de bank gegooid kwam een score uitrollen van 17.7 ongecorrigeerd... omgerekend was dit geloof ik 17.2 SAE.. Vind de score persoonlijk niet eens tgen vallen als je ziet dat ik met std. poulies rijd en onafgestelde scooter.. Hij is zo in elkaar gegaan en niks meer aan gedaan..

Verder is aan de sonic niet veel meer gedaan dan de achterkap zwart gemaakt..

Paar fotos:
attachment.php

attachment.php

Foto=AATIXHHU


Filmpje van de bankrun:
http://media.putfile.com/Run-177


Slechte nieuws is :
Gisteren is een maatje aangehouden met mijn zip sp en die is in beslag genomen dus effe briefje schrijven naar officier van justitie dat ik et er niet echt mee eens ben natuurlijk... maar goed dit is verder niet van belang dus ga hier aub niet over discusseren oid.

Plannen:
Overrange monteren
Banken, afstellen, en uitlaat/carb testen.
 
Last edited:
Erwin. said:
Zwaar fucked up van je zip Elwin ;(....

Ga je voor de rest nog wel wat met je sonic doen kwa uiterlijk?

Ckerz velgen worden andere kleur ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe en wat.. en achterkap moet nog iets op van stickers en onderkuip uiteraard.!:)
 
/Dennis edit, user warned.

Ja als niemand meer een greintje humor heeft weet ik het oo kniet meer , ken deze eigenaar al een lange tijd en hij kan dit wel waarderen.
Ik laat mij voortaan maar niet meer uit op het forum , als je maar iets zegt wat in het verkeerde keelgat valt ben je de sigaar , erg lullig voor mij dan.

Ontopic: Elwin het ziet er steeds beter uit , je moet even wat nieuwe foto's postne van je kapjes enzo , is wel leuk.

mvg Barry.
 
Last edited:
gast post of niet of post iets nuttigs. Sonicje ziet er nice uit , nou nog de nodige pk's neerzetten en je kan er voor gaan. Veel succes komend seizoen
 
hehehe hele discussie klein misverstand barry is mijn beste maat en heeft grotendeels de sonic opgebouwd :) haha kan gebeuren maar ontopic weer!

Thnx, zal vanavond de fotos posten van de kappen+velgen..!!

En die PK's wordt aan gewerkt :) Oiii
 
Hier dan maar de update met de kleurwijziging etc.
Het wordt dus zwart met grijs/zilver ipv fluor groen.! achtervelg moet nog afgemaakt worden maar moest even weten hoe het stond! vind het zelf zeer vetjes!(voorvelg is nog geel als eerst!)

Voorkap:
Sonic.jpg


Achtervelg + geel gespoten klauw:
Sonic6114.jpg


De sticker die er gewoon op moet:
Sonic6120.jpg


En toch wel geile pijp!:
Sonic6117.jpg


hoor et wel oiiiiiiii Abels.!
 
Hey na een lange tijd toch maar weer een update.. maar helaas ook de allerlaatste update wat de sonic betreft...

Om bij het begin te beginnen...

Nadat het blok te koop heeft gestaan en uit elkaar is geweest.. heb ik besloten toch maar verder te gaan met de sonic ivm. afhaker van kopers..

Voordat ik begon met bouwen heb ik een paar veranderingen in de setup aangebracht... Ten eerste heb ik de valstroom eraf gehaald ivm toch mijn eigen veiligheid.. En ik het gewoon niks vindt.. Hoewel ik wel het idee heb dat hij meer presteerd...

Maar goed in plaats van de valstroom moest er dus een nieuw inlaat setje komen .. Ik heb gekozen voor een kieslerwig + Pia 28 spruitje en een Stage6 28mm...
photo0072lo6.jpg

(op de achtergrond de evo2).

Vervolgens heb ik ook mijn cilinder laten aanpassen opnieuw.. Aangezien een maatje van me wilde proberen cilinders tunen.. en ik toch de hoop al redelijk had opgegeven... Foto's:
afbeelding001ea9.jpg


afbeelding007ko9.jpg


Na een aantal uurtjes sleutelen kwamen we uit op dit:

afbeelding008xb3.jpg


afbeelding010du7.jpg


afbeelding013eb4.jpg


Na een aantal minuten gereden te hebben is de evo vastgepeerd.. Dit is door het montage werk vooraf gekomen... De cilinder was te strak gemonteerd. :x maar goed eigenwijsheid was ook een van de redenen....

Toen ik de carterkap demonteerde vond ik ook nog iets eigenaardigs.! Stond best even te kijken :

img013ki2.jpg

(en nee zo heb ik het niet gemonteerd.! dit is rijdende gebeurd.!


Deze vastloper heeft mij toch wel aan het denken gezet.. En ben tot een besluit gekomen dat mijn scootertijd toch ook echt een keertje tot een einde moest komen... en aangezien ik binnenkort 18 wordt en ook een druk leventje ivm school heb is het misschien beter om te stoppen met scooters als hobby...

Mvg Abels.!


Binnenkort zal er ook een verkoop topic komen... Voor intresse in onderdelen kan je me ook altijd toevoegen:

Abels_15@hotmail.com

Alles mag weg :)
 
Ik vind't spijtig dat je er mee stopt :( was zo'n vet ding ! In ieder geval veel succes met je verkoop... Hopelijk kom je nu niet al te veel afhakers meer tegen ! Ik spreek je soon ! ;) oii

Greetz FeleMele :7
 
Ik vind't spijtig dat je er mee stopt :( was zo'n vet ding ! In ieder geval veel succes met je verkoop... Hopelijk kom je nu niet al te veel afhakers meer tegen ! Ik spreek je soon ! ;) oii

Greetz FeleMele :7

Sja et is gewoon niet anders... Einde voor mij :) helaas..!
 
jammer dat je weer wil stoppen. Ik zou zeggen of stoppen idd of gewoon alles goed aanpakken en niet zoals het op het laatst ging.
Vind het jmmr mja keuze is aan jou..
 
Back
Top