Piaggio Sonic sprinter 2010

Haha geen dank;)
En geduld:p


idd was zeker gezellig:)
en tnx Topdarter:p



Thnx!:)
ik hoop dat die onder de 40 komt of

Nou dat ga je niet redden, de mijne was nog lichter volgens mij en die woog ook nog 43 kilo!
Ziet er wel mooi uit, zowiezo is de zithouding beter en gaat je blok nu harder blazen:p
 
Ziet er goed uit zo:)! Alleen vind ik het voorbandje de boel wel een beetje verpesten...

Beter een nieuwe deestone erop ipv een oud gebruikt bandje;)
 
@ Oscar Bandje wat er nu op zit is een 2.50 x 10, Deestone is 2.75 x 10. dit is denk ik de reden:), toch weer iets lager.

ziet er erg goed uit:), het kleurtje is echt super!
 
Zorg alsjeblieft dat je achterstaaf anders gemaakt word hij rust nu op EEN buis waar nog gaten in zitten ook, dat kan echt niet goed gaan.

Leuk spul verder

succes
 
Volgensmij komen er niet zoveel krachten op dat die zomaar krom trekt.
Moet flink wat geweld voor nodig zijn denkik.

+ dat dan denkik eerder de las scheurt omdat die aan de zijkant vast is gelast.

en dat op dit frame die gaten boven en onder zitten en dus minder snel buigt als dat ze aan de zijkant zaten ?
 
idd was gezellig Harjo:)
Volgende week idd de laatste dingetjes even doen
Ik heb ook al gekeken naar een 12 inch achtervelg

Tot volgende week;)
 
17-Mei-2010

Zo maar ff een updatje:p

Verslag Sluiskil.
Zaterdag rond half 2 vertrokken naar de camping samen met vader en redmer, naar 3uur rijden waren we er eindelijk, Knor en ray waren er al, dus de tent maar vast opgezet en wat wezen drinken en hamburgers eten:)
Later in de avond kwamen de kroesjes en kevin en frank
Nog een mooi kampvuur gemaakt:# dus we konden iig niet klagen dat we het koud hadden:p
camping was erg gezellig met iedereen, ook weer het een en ander te weten gekomen;)

Zondag ochtend om 6uur opgestaan en wat gegeten en gedronken en vertrokken naar de sprintbaan, toen maar ff gevoetbald omdat er nog niet kon worden opgebouwd, later geholpen met opbouwen

Nou na een tijdje konden we rijden:)
Ik was aan de beurt maar vergat men scooter op te tillen waardoor men reichpompje brak:| dus dat maar eerst laten maken, 2de run ging ook niet zoals gepland, had super veel wheelspin waardoor ik richting de kabel ging dus van het gas af en proberen te Corrieceren wat nog redelijk lukt maar men scooter begon als een gek te zwabberen waardoor ik bijna op men plaat ging dus ook geen tijd neergezet,
Na de pauze nog een x aantal runs gemaakt maar het ging niet echt super
bijna elke x wheelspin, uit eindelijk nog een 7,0x gereden
Nou toen waren de kwalificaties afgelopen en ik dacht dat ik niet in de finales stond dus de bus maar ingepakt samen met men vader,
Bleek ik toch als 8ste in de finales te staan, dus scooter maar uitgeladen en kleren weer aan en in de rij wachten
Nou finale ging niet echt super, scooter liep niet lekker,hield in en begon te stotteren dus men run verloren had een tijd van 7,0x en eindelijk geen wheelspin

Voor de volgende sprint de scooter maar na laten kijken
en hopen op betere tijden en geen wheelspin

Kroesjes gefeliciteerd met jullie 3e plek
En kevin,frank,Dominic+rijder,ray,OPA,Redmer,etc:p bedankt voor het gezellige weekend

Foto's komen nog,
 
Last edited:
Jij ook bedankt Micha ! Was echt gezellig :)

Ik hoop dat de Heerenveen zonder wielspin verloopt en een tijd onder de 7,0
 
Back
Top