Scooterspecial Sonic Stefan B #47

Update!

Donderdag was het dan zo ver... om 3 uur bij epc aangekomen om de sonic eens te gaan testen met stefan. kwam binne met een sproeier 130:D die eff snel veranderd naar 148... toen maar eens de eerste run gemaakt.. verassent kwam der meteen 21.4 uit..voor de eerste run vrij aardig dus. hierna nog wat met de sproeier en rolle gekloot waardoor we uit kwamen op 21.6 pk met un redelijke lijn.. oondertuse al 2 uur verder hebben we een tandriemset gemonteert... daarna meteen run gemaakt verassend kwam der meteen het zelfde vermoge in dus 21.6... toen verder gegaan met de onsteking af te stellen ook meteen een andere flens gemonteert...uiteindelijk kwamen we op een mooie 22.9 pk geblokeert uit... daarna zijn we verder gegaan met de vario weer te monteere.. ineens kwam hij niet meer boove de 20.5 pk uit...denke denke denke uiteindelijk stond de spanband te straks getrokke:D:D...oondertusse was het al bijna 10 uur op de klok en zijn we geeindigt op een mooi resultaat van 21.8 pk met een mooie lijn...na etten leur zal waarschijnlijk nog eens een avond de band gaan rolle bij huizeee epc.

hierbij nog de grafiek:

kaqzon.jpg

Als alles ingelopen is(gloednieuw blok) en al een beetje gesleten is, dan komt er gewoon meer vermogen uit.!
Ik hoor het wel wanneer we dag 2 gaan :+

Ook maar eff een verslag plaatsen van mijn allereerste sprint.

vrijdag begonne met wat te oefene...ging vrij goed geen slip kon hem vrij goed houden...toen zondag richting etten leur. daar aangekomen eff gewacht tot ronnieB met de aanhanger kwam en toen sonic afgeladen.
1e run meteen valse start:Dbegon dus al goed:D 2 run was iets mis gegaan met de tijdmeeting. toen 3e run 7.1 dus ik was al vrij tevreden voor de eerste keer enzo. toen 4e run 7.06 met 0.1 reactie:Dtoen zat er nog maar 1 ding op en dat was oonder de 7 rijde dan kon mijn weekend niet meer stuk:Dpaar runs gemaak bleef steets rond de 7.04 steken met 0.1 reactie...toen kwam de laatste run van de dag( teminste dat dacht ik:D) 6.98:D mijn weekend was dus compleet:Dnu maar wachte of ook nog finales derin zat...na uurtje wachte en wat gesleutel verder was ik 7e in mijn klasse:D...dus finales:D:D na wat zeeeenuwe in de rij was het zo ver...na gevoel goede run dus tevrede terug gelopen:Donderweg kwam ronnieB met een glimlach op zijn gezicht richting mij met de mededeling dat ik snelste tijd had gereden 6.88:Dtoen halve finales...weer tege dezelfde moest ik...dit keer was hij het eerste bij de finish. mijn tijd was toen 6.94:D dus uiteindelijk na alle verwachtingen in 3e in de klasse scooterspecial:D:D

Op naar sluiskill !

steefke zker netjes maar volgende keer krijg je mun accu niet meer :D is veel te shnell dus komt op de sr tot ik eens onder de 8 kom haha

Back