Evo2 Sonic'

Stoiben. said:
kort blokje
sonic wiel fiksen:)

en je in std klasse lijkt me iets leuker, en zoo haal je ook nie egt je voordeel uit een ligte scooter dacht ik zo:)

Ik vind het wel vet eerlijk gezegd zo een groot blok+wiel...
Enige wat mij echt stoort is dat het alle kleuren is ..Maar hier word aan gewerkt.!
 
ik zou het vetter vinden als je hem mooi iets zou verlengen, je komt toch al in de extreme..
en ziet er gwn vet uit :)...

succes met de sonic :W
 
Elwin ik wist wel dat die sonic eraan zat te komen :p

En ik zou tog voor dat ene achterwiel gaan wat ik je liet zien, zou hem wel bruut staan overigens ;)

En die kapjes komen dit in orde d8 ik zo :)

Ciao
 
clean dude ;) doe zo verder :p maart och moet ik eens tege je zien te sprinten ;) denk je ook niet ? !

Succes ermee makker ! spreek je wel op msn :)

MVG feleMele
 
Hollow said:
clean dude ;) doe zo verder :p maart och moet ik eens tege je zien te sprinten ;) denk je ook niet ? !

Succes ermee makker ! spreek je wel op msn :)

MVG feleMele

Komt goed.!!!


Kleine update 1ste post.!
 
Chrunkie said:
Hersens koop dan een goede valstroom of laat m bewerken door iemand die het kan.

Ben je er weer in Eindhoven?

Ík ben zoiezo in eindhoven vraag is alleen met beestje of zonder brik.!!!:)

Ciao Ciao.!
 
Abels said:
Ík ben zoiezo in eindhoven vraag is alleen met beestje of zonder brik.!!!:)

Ciao Ciao.!

JE gaat maar lkker aan et werk ermee , anders verhuur ik mezelf wel , want ik wil er ook nog op rijden op een meeting dit jaar...
 
Sonic Tuning said:
ziet er goed uit.ben benieuwd naar je vermogen met de evo2.

uiterlijk word ook nog aangepakt?

moet niet gekker worden met al die sonics. jammere is alleen wel dat iedereen er een lang blok onderhangt en waardoor ze in de extreme klass vallen. je voordeel van een kleine lichte scooter is dan meestal wel verdwenen.

Ik heb er @ the moment ook een lang blok onder hangen en scheelt qau gewicht vrij weinig. Het weegt allemaal nog steeds geen drol:)
 
over die valstroom kan ik maar 1 ding zeggen. als hij niet juist bewerkt is loopt het van geen meter.

mijn valstroom geeft gewoon een goede en nette rechte mengsel lijn. dus het ligt niet aan het type carb wel aan de persoon die hem bewerkt heeft.

voor de rest ziet alles er zeer netjes uit die voorkap vind echt nice :)

Tha Zippa: over het gewicht een SBO sprint zipje weegt nog veel lichter als een sonic dus over dat het heel licht is valt in de praktijk tegen. sonic is wel heel licht temaken en dan kom je inverhouding aan het zelfde aantal kg van een zip.:)
 
Hey hey ben vandaag weer beetje bezig geweest etc. etc.

Wat heb ik gedaan?

-Spuitbussen gehaald.. (voor velgen + remklauwen + achterkap)
-Mn koelvloeistof slangen ingekort..(hangen ze tenminsten iet meer zo laag...
-Ophoogblokje onder mn veer geplaatst..
-Achterkap half opgeschuurd.!
Hier wat foto's:

De tuin als ik aan het sleutelen ben..:
sonic122ra6.jpg


De sonic half kaal:
sonic123fg5.jpg

sonic124oh5.jpg


Sonic weer in elkaar:
sonic131mm9.jpg

sonic133ek7.jpg

sonic129yg0.jpg


Mn sonic + mn straatzipje..
sonic135ax5.jpg

sonic136tp4.jpg

sonic138up3.jpg
 
Last edited:
ziet er leuk uit. alleen kan hij niet wat verder omlaag aan de voorkant? hij is net zo hoog als je straat zip met std stuur (of zie ik dat fout?).

@robb
ojo jij bent wreed stoer.
 
menace said:
ziet er leuk uit. alleen kan hij niet wat verder omlaag aan de voorkant? hij is net zo hoog als je straat zip met std stuur (of zie ik dat fout?).

@robb
ojo jij bent wreed stoer.

Kan nog wel verder omlaag maar dan veert mn voorvork helemaal niet meer... en de zip staat schuin en de sonic bijna recht..:) en als ik erop ga zitten zakken de poten toch maximaal :) ..!!
 
A-Bizar said:
abels en robbb , voordat het it de hand loopt wil ik jullie beide vragen even normaal te doen.
Pm elkaar anders even :)

Loopt niet uit de hand ik reageer er niet op :) ... Toch bedankt.. :)

ontopic weer aub :D
 
Back
Top