The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Voorkap gaat dus ook weg, als hij binnen een paar dagen niet weg is dan gaattie de vuilniszak in, heb het er echt helemaal mee gehad... KK afwerking :X:X:X Komt lekker originele voorkap in, ook de speedfight voorvork ga ik er niet indoen. Er komt weer originele Beta voorvork in, met zwarte sr velgen. Dan vind ik het wel goed
 
dus je vind et zelf ook niks, jammer dat et niks is geworden, maar kom op, je beta wordt zoiezo wel vet, aan je plannen te zien.
 
Dat hij vet gaat worden is een ding wat zeker is ;) Ik vind de voorkap niet lelijk, maar die afwerking is gewoon kut en heb geen zin om het nog eens te gaans schuren enz want het wordt toch niets. Originele voorkap is ook super vet.. let maar op ;)
 
In Drenthe weten ze ook niet wat ze willen.... Of niet dan Yadajo? :rolleyes:

:+

Maja, lekker boeiend.. Laat de mensen gewoon zelf beslissen, wij hoeven er niet op te rijden :p
 
InsaneMalebrain said:
In Drenthe weten ze ook niet wat ze willen.... Of niet dan Yadajo? :rolleyes:

Je wist gewoon dat ik ging reageren he Lennard ;)
Mwah, nu weet ik redelijk wat ik wil, mah zal wel in de grond zitten hieroo

(Ik hap:X)
 
Zou ik idd zelf even mogen beslissen wat ik wel en niet doe? :) Over de mono: De wegligging zal er niet beter op worden, de veer die erin zit is niet meer goed en moet een fournales in (200 euro), dankzij epc sittard zit ik al anderhalve maand op laswerk voor de voorvork te wachten en weten ze niet eens waar dat op eigenlijk is :|, frame moet ingekort worden wat ik niet echt op prijs stel ivm verkoop ooit ofzo
 
->Sp3cIaL-ArK<- said:
Zou ik idd zelf even mogen beslissen wat ik wel en niet doe? :)

Zoiets kan niet op het forum blijkbaar, tot dat ze zelf voor een beslissing staan dat ze iets moeten wijzigen..

Maar anyway, komt zeker goed met die Ark van je!
 
mja, niet zeiken over limburg/friesland e.d. gvd
als je iets denkt te doen, wil dat nog niet zeggen dat je dat ook MOET doen he...

verder vind ik het een betere keus om die mono weg te laten
- wegligging zal er idd niet beter op worden
- vind het niet uit zien @ ark
- zoals bjorn het nu gaat doen wordt het gewoonweg velemalen beter


spreek je dalijk wel bjUrn
oi
 
Aprilia_area 51 said:
Er hoeft geen fournales in... Verstelbare forza gas veer van 80 euro kan ook :)

Kunnen we er nu over kappen? SF vork gaat er gewoon niet in en hoop dat ik dat zelf zou mogen bepalen :*:) En een forza veer ziet er lekker uit.. :|
 
Ja die zien er lekker uit :p. ik heb er ook een :rolleyes:

maar goed... jij hebt gewoon geen mening en leeft van onze gedachtes...






:*, ben benieuwd wat je gaat maken :)
 
InsaneMalebrain said:
OF je zet hier de plannen neer, wanneer je zeker weet dat je er mee door gaat :rolleyes:

OF je trekt je niks van andere aan :rolleyes:, en gaat gewoon lekker je eigen ding doen Bjorn!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top