The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Aerox/SR is Zó afgezaagd. Doe normaal man, houd die Ark!

Met die Ark ben je speciaal. Aeroxen zijn 100 in een dozijn. Allemaal zelfde TNT/Kiesler etc kapjes en ga zo maar door. Aerox/SR zijn echt de golf gti/opel kadett gsi van scootertuning.

Folkert@MinaRally said:
Aerox/SR zijn echt de golf gti/opel kadett gsi van scootertuning.

:|

SR valt best mee hoor...vergelijken met opels gaat wel erg ver :rolleyes:

Ik ben het wel eens met de rest...hou de ark lekker..zonde om weg te doen want je hebt iets behoorlijk origineels.

Gaat dit nou weer een hele discussie worden wat hij moet houden of niet? Laat hem lekker zelf beslissen en hou het een btje ontopic over die ark zelf..

hem weg doen zo een grote zonde zijn vind ik zoveel tijd erin gestoken! ziet er gewoon super leed uit en knalt hard. AEROXEN rijden er al zoveel rond! kan je beter een area kopen maar tg BETA HOUDEN JE BEN ZEER GOED BEZIG !!!

Haha bedankt allemaal, Aerox is al uit mijn hoofd :P Waarschijnlijk wordt het een SR Stealth, die nog veel vetter gaat worden dan deze! Heb de plannen al in mijn hoofd, maar die blijven geheim totdat hij af is denks :P

Lycorda said:
jij met je SR stealth plannen :L :*
houd je special ark,
Einde verhaal

:P

-Tom

Als jij een stealth niet mooi vind wil dat nog niet zeggen dat andere mensen hem niet vet kunnen vinden slet :X:* Let maar op als het doorgaat, SR zal nóg vetter en specialer worden..

Hehe I know bjorn;) zeg gewoon dat betatje specialer is in mijn ogen maar zoals ik je al op msn heb gezegt, zelf weten en verras ons maar;)

-Tom

mja je zal er vast goed over nagedacht hebben maar toch is het jammer :(

en als je andere scoot neemt , MOET het een area worden :)

Ben bezig nu met wat freeswerk uit de voorkap, gaat wel wat worden denks :)
En het grote nieuws:
HEB EEN C21!! :P Morgen zet ik foto's erop :):W

Afbeelding(16).jpg

Afbeelding(17).jpg

Afbeelding(14).jpg

Sorry dat de foto's niet echt van goede kwaliteit zijn, ik heb ze even snel met mijn gsm gemaakt bij me vriendin omdat me eigen cam leeg is. Morgen worden ze vervangen door betere foto's :) Commentaar mag ;)

Status
Not open for further replies.
Back